Krzysiek Rzeżnik napisał:
Trophy w podzie powinny otworzyć land raidera.
Nie przesadzajmy. 2 tropki mają 20% szans na zniszczenie landka, 10% jeśli jest hood wilkowy. A koszt tego to 160 punktów. Wcale, a wcale nie jest to takie hop siup.
Z resztą warriorzy też w podzie żeby się pojawić w wygodnym miejscu.
Niezbyt, bo ten oddział kosztuje kosmicznie dużo punktów a na wiele armi jest po prostu słaby.
Słaby jest ponieważ jest drogi i ma małą przeżywalność.
A o armi w podach:
Lictory im nie pomagają, albowiem muszą zacząć turę na stole by dawać swój bonusik do rezerw. Tyran za to jest bardzo, bardzo drogi jak na taki bonus i fakt, że zacznie sam na stole nie pomaga mu zbytnio. Raczej pody będą się pojawiać w niewielkich ilościach.
A co do Warriorów:
Są troopsem. Są niemobilnym troopsem. Są drogim troppsem. I są troopsem, który łatwo ginie. Nie mają większych szans się dobrze przyjąć ponieważ tyranidzi mają inne ważniejsze i lepsze troopsy(Tervigony, gaunty, genki). Jak już to ravanerzy. Po pierwsze są bestiami, po drugie są tańsze. Jasne biją się o wiele słabiej, ale za to więcej ich dojdzie i jest ich więcej na starcie.
A co do tej rozpiski:
4 x 30 Termagantów
2 x Tervigon
2 x hq tervigon
2 x 30 Gargulców
3 x 1 Hive Guard
Ilosc pkt: 2000pt. Ilosc modeli: niecałe 200. Ilosc modeli na koniec gry: ponad 200. Ilosc tur zagranych: 2. Frajda z gry przeciwnika: 0.
Nie będzie raczej popularna, bo nie dopisałeś jednej rzeczy:
Frajda z gry dla właściciela : 0
Mało osób lubi świadomość, że nie wygrało, ponieważ nie zdążyło rozegrać gry i co gorsza zawsze to się będzie powtarzać.
Branie samych remisów nie jest fajne.
Mi się podoba wersja
Tervigon Catalyst, furious charge
3*3 hive guardów
11 termagauntów
Tervigon Catalyst, poison
20,18,5,5 genków
1550 format na jakiś Wrocław
Vladdi:
A tak właściwie to po co Broodlord? Tak ważne są dla Ciebie jego moce? Bo chyba bez PW nie umie się bić.
No i czemu uważasz, że bez Trygona się nie obejdzie? Ciężko dać mu cover, a bez tego nie dojdzie do przeciwnika. A jak spadnie to jak drop pod odsunie się by nie trafić w przeciwnika i dostanie wszystko na klatkę.