Autor Wątek: Iron Lords 1200  (Przeczytany 1984 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline grandmikus

Iron Lords 1200
« dnia: Styczeń 05, 2010, 08:37:46 pm »
No iwec robie cięzki elitarny oddzial oblęzniczy iron lordow oto on.

HQ

Libra 190
terma
epistolary
tarcza
Moc starożytnych
Wrota neiskończonosci

Troops
Scout x5 75


Scout x5 75


Scout x5 75

Elite
Sternguard x10 250
combi melta x2 20
drop pod 35

Dred 105
Działko szturmowe 10
Działko szturmowe 10
pancerrz 15

Termosy x5 200
Młotki

Heavy 115
vinda
dod pancerz 15
Rakieta 10

Jutro walcze z wilkami uzywajacymi  thunderwolfow i hordy wilczkow oslaniajacych greye i long fangi Rozpiske przygotowywalem raczej unwiersalnie nie pod konkretną armie z niewielkim bledem wstawiac 2 jednostki defensywne ktore niczego nie bronią w końcowym efekcie, ale nie moge juz zmienic po zatwierdzeniu no i chcialem wyprobowac nową vinde prosto spod pędzla i  rozdziewczyc mojego kronikarza. termy i sterni robią male zamieszanie, liczac ze sterni spadną po ruchu wilkow  i moze im troche rozkwasic long fangi/ greye( po cos są te vengence rounds)  termy w srodku robią zamieszanie, wolalbym jakies bardziej defensywne spelle ale trudno moze wilczki skuszą sie na termy a juz napewno greye i pieski pocierpią. Potem scouci wychodża zza bokow by biegiem zgarnąc jakies CP w ostatnich turach. Ta rozpiska bede gral na wyszych punktach 1500-2000 z razorbackami pelnymi marines i LCR z meltą. jesli macie jakieś rady czy feedback gdyż to moja pierwsza walka z wolfami i czesc jednostek pierwszy ra pojawia sie u mnie na stole to byłbym wdzieczny , jak równierz sugestie co do zmian rozpiski. Chciałbym sie tez doweidziec czy drop pod musi spasc w 1 turze gdyż myslalem by moze sterny spadly pozniej...moze daloby sie ich uratowac przed roztrzelaniem.
Wszedłem na gildie i skończyła się kraina Muminków....

 

anything