Gra Pirate's Cove (Piracka Zatoka)
I kilka nasuwających się pytań po zapoznaniu z zasadami gry. Mam nadzieję, że ktoś jest w stanie rozwiać wątpliwości :)
KARTY:Treasure over board [Battle](+2 speed bonus for each treasure dropped)
Pytanie: Czy skrzynie można wyrzucić tylko w momencie zagarania tej karty, czy również później w trakcie bitwy?Powder keg [Volley](any hit damage every ship's hull)
Pytanie: Rozumiem że to JEDYNA "Combat card", która może być zagrywana w rundzie walki INNEGO pirata?A found farewell [Navigation](sail to any unoccupied island ; cancels Consort)
Pytanie: Jak wygląda sprawa anulowania Consort? Czy po prostu ignoruję Consort i płynę tam gdzie chciałem, czy może anuluję Consort i muszę płynąć do niezajmowanej przez nikogo wyspy?WALKA:Legendary Pirate battles with Multiple PlayersNie jestem pewien czy dobrze rozumiem zasady zbiorowej nawalanki z Legendarnym Piratem, dlatego podam ABSTRAKCYJNY przykład. Jeśli coś się nie zgadza to proszę mnie poprawić.
Na wyspie są:
Edward Teach "Blackbeard": Sail - 24 ; dice against Hull
Pirat 1: Sail - 9 ; Hull - 6
Pirat 2: Sail - 6 ; Hull - 9
Pirat 3: Sail - 8 ; Hull - 8
Piraci dostają numerki na podstawie poziomu Hull (w który celuje ten Legendarny Pirat)
Pirat 2 - cel nr 1 (Hull - 9)
Pirat 3 - cel nr 2 (Hull - 8)
Pirat 1 - cel nr 3 (Hull - 6)
Rozpoczyna się walka, od najszybszego do najwolniejszego
1.
Edward Teach "Blackbeard" (Sail - 24) : strzela do
Pirat 2 -> zbija mu dwa poziomy Hull (9-2 = 7)
2.
Pirat 1 (Sail - 9): strzela do
Edward Teach "Blackbeard" -> chybia
3.
Pirat 3 (Sail - 8): strzela do
Edward Teach "Blackbeard" -> chybia
4.
Pirat 2 (Sail - 6): strzela do
Edward Teach "Blackbeard" -> chybia
5.
Edward Teach "Blackbeard" (Sail - 24) : strzela do
Pirat 3 -> chybia
6.
Pirat 1 (Sail - 9): strzela do
Edward Teach "Blackbeard" -> chybia
7.
Pirat 3 (Sail - 8): strzela do
Edward Teach "Blackbeard" -> chybia
8.
Pirat 2 (Sail - 6): strzela do
Edward Teach "Blackbeard" -> chybia
9.
Edward Teach "Blackbeard" (Sail - 24) : strzela do
Pirat 1 -> chybia
10.
Pirat 1 (Sail - 9): strzela do
Edward Teach "Blackbeard" -> chybia
11.
Pirat 3 (Sail - 8): strzela do
Edward Teach "Blackbeard" -> chybia
12.
Pirat 2 (Sail - 6): strzela do
Edward Teach "Blackbeard" -> chybia
Następuje ponowne rozdanie numerków
Pirat 3 - cel nr 1 (Hull - 8)
Pirat 2 - cel nr 2 (Hull - 7)
Pirat 1 - cel nr 3 (Hull - 6)
I na koniec dziwny fragment instrukcji (str 13)
Legendary Prates never flee from combat, nor they fight each other.
Jak może dojść do sytuacji że dwa czarne statki się spotykają?