No dobra, mimo braku zainteresowania wrzucam swoje propozycje:
1) Commander - targetting array jest zbedny, nie ma aż tak dużej siły ognia, żeby podbijanie bs miało większe znaczenie (zwłaszcze przy afp nie ma). Lepiej zrobic go bardziej uniwersalnym gościem, to jest dac mu missile pod i ochroniarza z plasma, bs4 i podem
2) Stealthy - oddzial jest sensowny dopiero od 5 chlopa, chociaz ja bym wystawial raczej 6 z jednym blasterem. Mozna tez pomyslec nad gun dronami, zeby dodac im pinning, ale tego jeszcze nie testowalem.
3) Oddziały fire warriorów są zbyt miękkie, zeby oplacalo sie je podbijac do 10tek. Niewiele zabija, wiec radze raczej optymalizowac ich do zajmowania znacznikow rybami. Naprawde morderczy
fire warriorzy musieliby miec do dyspozycji zawsze 2 trafienia z markerlighta, a to juz jest bardzo nieoplacalne kombo
4) Fire warriorow przydaja sie 2 i tylko 2 oddzialy w rybach
5) Krootkich potrzeba min. 2 oddzialow - ratuja Ci broadsidy na 2 a nie 1 ture, polecam konfiguracje 10 + 3 psy, albo 10 + 2/3 psy + shaper
6) Pathfinderzy sa stanowczo za drogim oddzialem w takiej konfiguracji, lepiej brac 4-6 z ewentualnymi 2 sniperami (przy 6tce)
7) Sky Ray jest spoko, natomiast broadsidy są kiepkie, spadną od byle lascannona. Optymalna konfiguracja to 2-3 z a.s.s., do tego szef z target lockiem, 2 shield dronami i ewentualnie plasmami i multi trackerem.
Brak kryzysow, chocbby 3jki z linkowanymi podami to MEGAULTRA wada Twojej rozpiski
Ogolnie kawaleria powietrzna nie jest glupia - jak dobrze rzucasz covery, to ciezko Cie stracic - ale nie masz wlasciwie zadnego taukryzysowego strzelania, co obniza moc Twojej armii o jakies 50% (brak innego strzelania powyzej 24` niz broady, a to tylko 6 strzalow, standardowy eldarzy albo cyrk grubasow mieli Cie bezlitosnie).