Autor Wątek: [Warheim] Warheim - Fantasy Skirmish  (Przeczytany 99665 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline quidamcorvus

Odp: [Warheim] Warheim - Fantasy Skirmish
« Odpowiedź #15 dnia: Wrzesień 10, 2009, 11:16:27 pm »

Offline quidamcorvus

Odp: [Warheim] Warheim - Fantasy Skirmish
« Odpowiedź #16 dnia: Wrzesień 15, 2009, 09:40:06 pm »

Offline quidamcorvus

Odp: [Warheim] Warheim - Fantasy Skirmish
« Odpowiedź #17 dnia: Wrzesień 22, 2009, 02:50:17 pm »
Przychód & Łupy - wielokrotności.

Wersja OnLine.

DownLoad.

i errata do versji .06:

Cytat: Tabela poważnych obrażeń
(65) ZWERBOWANY NA ARENĘ
Model bohatera odzyskuje świadomość na arenie jednego z okolicznych gimnazjonów i zmuszony jest do walki z gladiatorem (zobacz ROZDZIAŁ : NAJEMNE OSTRZA). Należy wykonać rzut kostką, którego wynik określi kto szarżuje. Jeżeli bohater przegra walkę, należy wykonać rzut K6. Wynik 1-2 oznacza, że należy wykonać rzut K66 odczytując wynik z TABELI POWAŻNYCH OBRAŻEŃ. Wynik 3+ oznacza, że gladiator oszczędził bohatera, który zostaje ograbiony i wyrzucony za bramy gimnazjonu, gdzie odnajdują go kompanii. Bohater, który wygrał otrzymuje nagrodę w wysokości 50 ZK oraz +2 Punkty Doświadczenia, by w glorii zwycięstwa powrócić w szeregi swojej drużyny.

Cytat: Zasady specjalne
Regeneracja:
Niektóre stworzenia, takie jak trolle na przykład, mają zdolność regenerowania odniesionych obrażeń – ich ciało podlega niezwłocznemu uleczeniu, nawet w przypadku poważnych ran.
   W wyniku działania tej zasady model otrzymuje prawo do specjalnego rzutu na ochronę z Regeneracji, która działa dokładnie tak samo, jak Ochrona Magiczna na 4+ z następującymi wyjątkami:
- rany odniesione w wyniku PŁONĄCYCH ATAKÓW nie podlegają zasadzie Regeneracji - nie można stosować ochrony Regeneracji przeciwko tego typu atakom.
- Ochrona z Regeneracji nie jest Ochroną Magiczną, a zatem można z niej korzystać, gdy Ochrona Pancerza i Ochrona Magiczna zawiodły!
   Ponadto, w przypadku modelu bohatera, podlegającego zasadzie specjalnej Regeneracja, który został Wyłączony z akcji! wykonując rzut K66 w TABELI POWAŻNYCH OBRAŻEŃ, należy traktować wyniki MARTWY, WIELOKROTNIE ZRANIONY, RANA NOGI, RANA RĘKI, STRZASKANA NOGA, RANA KLATKI PIERSIOWEJ, OŚLEPIONY, STARE WOJENNE RANY, USZKODZENIE UKŁADU NERWOWEGO, RANA DŁONI, GŁĘBOKIE RANY jako POWRÓT DO ZDROWIA. Model stronnika który został Wyłączony z akcji! nie wykonuje rzutu na TABELĘ POWAŻNYCH OBRAŻEŃ, uznaje się że jego rany zaleczyły się dzięki regeneracji.

Offline quidamcorvus

Odp: [Warheim] Warheim - Fantasy Skirmish
« Odpowiedź #18 dnia: Październik 07, 2009, 09:45:12 pm »
Zaktualizowana Karta Drużyny



Pierwsze podejście do Punktów Kampanii w Warheimie.
Wszelkie uwagi mile widziane i pożądane.

OnLine.
DownLoad

Zakończyłem wstępne prace nad zdarzeniami losowymi dla terenów poza murami miejskimi. Jak zauważycie wiele z nich się powtarza, więc jeśli macie jakieś sensowne :P pomysły to piszcie.

DownLoad | OnLine

Offline quidamcorvus

Odp: [Warheim] Warheim - Fantasy Skirmish
« Odpowiedź #19 dnia: Listopad 11, 2009, 01:20:52 pm »
Kolejna wersja rozdziału Magiczne Przedmioty:

DownLoad.
OnLine|Indeks

Wstępna wersja drużyny Elfów Wysokiego Rodu:

DownLoad.
OnLine|Fluff

Offline quidamcorvus

Odp: [Warheim] Warheim - Fantasy Skirmish
« Odpowiedź #20 dnia: Listopad 14, 2009, 08:38:51 pm »
Wersja 0.07 z 14 listopad 2009

OnLine.

I aktualizacja karty drużyny:

DownLoad

Offline quidamcorvus

Odp: [Warheim] Warheim - Fantasy Skirmish
« Odpowiedź #21 dnia: Grudzień 14, 2009, 12:12:52 am »
Wersja 0.08 z 14 grudzień 2009:

DownLoad

OnLine
« Ostatnia zmiana: Grudzień 14, 2009, 10:26:31 am wysłana przez quidamcorvus »

Offline quidamcorvus

Odp: [Warheim] Warheim - Fantasy Skirmish
« Odpowiedź #22 dnia: Grudzień 21, 2009, 12:50:43 am »
Cytuj
Lud Północy - czyli Grasanci Chaosu wersja <1
OnLine|DownLoad

ERRATA:
Cytuj
Leśne elfy z Athel Loren:
WIECZNY STRAŻNIK rozpoczyna grę z 11 Punktami Doświadczenia.
STRAŻNIK ŚCIEŻEK rozpoczyna grę z 11 Punktami Doświadczenia.

Ekwipunek:
Bohaterowie i stronnicy LE, za wyjątkiem Tancerzy Wojny i Leśnych Duchów, mogą używać hełmów.

Elfy Wysokiego Rodu:
BIAŁY LEW rozpoczyna grę z 11 Punktami Doświadczenia.
MISTRZ MIECZA HOETHA rozpoczyna grę z 11 Punktami Doświadczenia.

Cytuj
Cytat: było:
MŁOTY/TOPORY:
Młoty lub toporki posiadają cechę oręża BROŃ MIOTANA i mogą zostać rzucone na odległość do 6&#8221;. Udany test trafienia oznacza, że pocisk uderza w cel z SIŁĄ użytkownika +1.

MAKSYMALNY ZASIĘG: 8&#8221;; SIŁA: użytkownika +1; ZASADY: broń miotana.
TRAFIENIA KRYTYCZNE: broń dystansowa.
CENA: 15 zk; DOSTĘPNOŚĆ: Powszechna.

Cytat: powinno być:
MŁOTY/TOPORY:
Młoty lub toporki posiadają cechę oręża BROŃ MIOTANA i mogą zostać rzucone na odległość do 6&#8221;. Udany test trafienia oznacza, że pocisk uderza w cel z SIŁĄ użytkownika +1.

MAKSYMALNY ZASIĘG: 6&#8221;; SIŁA: użytkownika +1; ZASADY: broń miotana.
TRAFIENIA KRYTYCZNE: broń dystansowa.
CENA: 15 zk; DOSTĘPNOŚĆ: Powszechna.


Cytuj
Nie tyle errata, co uściślenie:

Cytat: Mierzenie
Mierzenie:
Podczas rozgrywek WARHEIM odległości na stole można mierzyć dopiero po zadeklarowaniu czynności. Nie wolno, na przykład, zmierzyć zasięgu i dopiero później zadeklarować, że chce się strzelić. Najpierw należy zadeklarować, że wybrany model strzela z broni dystansowej do wybranego celu, a dopiero później wolno zmierzyć odległości dzielące wybrane modele. Gracz ma pecha, jeśli wybrany przez niego cel znajduje się poza zasięgiem strzelającego modelu.

Dotyczy to także mgły, która może pojawić się w wyniku rzutu na tabelę Pogody. A więc najpierw rzut ustalający zasięg widzenia, następnie deklaracje szarż, później mierzenie odległości i tego, czy model w ogóle widzi przeciwnika. Najpierw deklaracje strzelania, a później mierzenie odległości itd.

Cytat: Osłona
Osłona:
Modele znajdujące się za określonymi elementami terenu jak żywopłoty czy mury, czy znajdujący się w lesie, mogą korzystać z przewagi, jaką daje im osłona. Oznacza to, że trudniej w nie trafić, ponieważ mogą ukryć się za murem, czy pniem drzewa, w którym utkną nadlatujące pociski. Model jest za osłoną, jeżeli w polu widzenia strzelającego znajduje się MNIEJ NIŻ POŁOWA celu. Jeżeli pojawią się problemy z podjęciem takiej decyzji, należy rozstrzygnąć wątpliwość za pomocą rzutu K6.
   Jeżeli test trafienia nie powiedzie się o 1, w przypadku gdy cel znajduje się za osłoną, wówczas pocisk trafia w zasłonę. W większości przypadków nie ma to większego znaczenia, ale gdy na linii ognia znajduje się inny model (sprzymierzeniec lub wróg) lub zasłoną, za którą ukrywa się ostrzeliwana postać jest beczka z prochem, może to mieć bardzo duże znaczenie.

Cytuj
Cytuj
Odłamkowy:
Tego rodzaju broń palna strzela ładunkami złożonymi z kawałków metalu, gwoździ, tłuczonego szkła i innych, drobnych, ostrych przedmiotów. Nie jest to oręż dla strzelca wyborowego, a raczej dla kogoś, kto chce zasypać przeciwników gradem odłamków. Strzelając z broni odłamkowej, postać nie musi wykonywać testu US, choć należy sprawdzić, czy nie nastąpił NIEWYPAŁ!
   Strzelając z broni odłamkowej należy odmierzyć linię prostą długą na 16&#8221; i szeroką na 1&#8221;. Wszystkie modele znajdujące się na linii ognia otrzymują trafienie z SIŁĄ podaną w opisie oręża. Broń odłamkowa nie zadaje trafień krytycznych. Ponadto, modele Ukryte znajdujące się na linii strzału broni odłamkowej automatycznie unikają trafienia.

I wszędzie tam, gdzie było:
Cytuj
Uwzględniając ten stan rzeczy w momencie określania czy drużyna musi wykonać test Rozbicia, model (...) nie jest liczony do całkowitej liczby postaci w kompanii. Należy jednak zauważyć, że za wyłączony w ten sposób z potyczki model nie należy w czasie rozgrywania sekwencji po potyczce wykonywać rzutów na TABELĘ POWAŻNYCH OBRAŻEŃ.

Powinno być:
Cytuj
Uwzględniając ten stan rzeczy w momencie określania czy drużyna musi wykonać test Rozbicia, model (...) jest traktowany jak model Wyłączony z akcji!. Należy jednak zauważyć, że za wyłączony w ten sposób z potyczki model nie należy w czasie rozgrywania sekwencji po potyczce wykonywać rzutów na TABELĘ POWAŻNYCH OBRAŻEŃ.

Cytuj
Było:
Cytuj
Parujący:
Konstrukcja broni umożliwia wprawnemu szermierzowi blokowanie wrogich ciosów. Postać, która walczy bronią parującą może spróbować sparować tylko jedno celne trafienie, które nastąpi do końca fazy walki wręcz (własnej lub przeciwnika). Jeżeli model jest atakowany przez więcej niż jednego przeciwnika, to gracz ma prawo wyboru, ciosu i postaci który jego model będzie próbował sparować. Ponadto należy zauważyć, że model nie może podjąć próby sparowania ataku, którego SIŁA dwukrotnie przewyższa wartość jego SIŁY &#8211; cios jest zbyt potężny, by słabszy model mógł go zatrzymać.
Aby określić czy model sparował cios, należy wykonać rzut K6, zaś otrzymany wynik dodać do współczynnika WALKA WRĘCZ. Jeżeli model, który próbował sparować cios uzyskał większą sumę, niż suma WW i rzutu na trafienie atakującego przeciwnika, parowanie zakończyło się sukcesem. Jeżeli model trzyma w obu rękach BROŃ RĘCZNĄ z cechą oręża PARUJĄCY, może przerzucić nieudany test parowania.

Powinno być:
Cytuj
Parujący:
Konstrukcja broni umożliwia wprawnemu szermierzowi blokowanie wrogich ciosów. Postać, która walczy bronią parującą może spróbować sparować tylko jedno celne trafienie, które nastąpi do końca fazy walki wręcz (własnej lub przeciwnika). Jeżeli model jest atakowany przez więcej niż jednego przeciwnika, to gracz ma prawo wyboru, ciosu i postaci który jego model będzie próbował sparować. Ponadto należy zauważyć, że model nie może podjąć próby sparowania ataku, którego SIŁA dwukrotnie przewyższa wartość jego SIŁY &#8211; cios jest zbyt potężny, by słabszy model mógł go zatrzymać.
Aby określić czy model sparował cios, należy wykonać rzut K6, zaś otrzymany wynik dodać do współczynnika WALKA WRĘCZ. Jeżeli model, który próbował sparować cios uzyskał większą sumę, niż suma WW i rzutu na trafienie atakującego przeciwnika, parowanie zakończyło się sukcesem. Należy jednak zauważyć, że wyrzucenie 1 w rzucie na parowanie oznacza nieudane blokowanie ciosu, niezależnie od modyfikatorów do rzutu, czy wartości współczynnika WW.
Jeżeli model trzyma w obu rękach BROŃ RĘCZNĄ z cechą oręża PARUJĄCY, może przerzucić nieudany test parowania.

Offline quidamcorvus

Odp: [Warheim] Warheim - Fantasy Skirmish
« Odpowiedź #23 dnia: Grudzień 26, 2009, 09:00:56 pm »
Mroczne Elfy z Naggaroth:

OnLine|DownLoad

Cytuj
Draich:
Rytualną bronią czczących Khaina Egzekutorów Mrocznych Elfów jest draich – ręcznie kute przez zbrojmistrzów świątyni Khaina ostrze, któremu nadaje się kształt groźnego miecza lub potężnego topora. Prawdę mówiąc słowo draich określa nie tylko ostrze użyte w rytuale, lecz także sam akt egzekucji oraz umiejętności tego, który tym ostrzem włada.
Draich posiada cechy oręża BROŃ RĘCZNA, PARUJĄCY oraz PRZEBICIE PANCERZA.

ZASADY: broń ręczna, parujący, przebicie pancerza.
TRAFIENIA KRYTYCZNE: broń sieczna.
CENA: 10 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 9.

Cytuj
Pistolet strzałkowy powtarzalny:
Powtarzalny pistolet strzałkowy to używana przez Mroczne Elfy broń dystansowa, wykonana całkowicie ze stali i wyposażona w magazynek, który spuszcza bełt przed naciągniętą cięciwę i broń  jest gotowa do strzału. Powtarzalny pistolet strzałkowy może dzięki temu wystrzelić grad bełtów w czasie, gdy zwykły pistolet strzałkowy może wystrzelić tylko raz.
Pistolet strzałkowy powtarzalny posiada cechę oręża 2x – WIELOKROTNY STRZAŁ. Model uzbrojony w pistolet strzałkowy powtarzalny może wystrzelić bełty na odległość do 8”. Udany test trafienia oznacza, że pocisk uderza w cel z SIŁĄ 4.

MAKSYMALNY ZASIĘG: 8”; SIŁA: 3; ZASADY: 2x - wielokrotny strzał.
TRAFIENIA KRYTYCZNE: broń dystansowa.
CENA: 30zk; DOSTĘPNOŚĆ: 9.

Cytuj
Płaszcz z łusek morskiego smoka:
Uszyte z łusek potworów zamieszkujących otchłanie Wrzącego Morza płaszcze chronią ciało przed strzałami i pociskami.
Model odziany w Płaszcz z łusek morskiego smoka otrzymuje modyfikator +1 do Ochrony Pancerza lub otrzymuje Ochronę Pancerza na 6+ jeśli nie posiada zbroi. Ponadto Płaszcz z łusek morskiego smoka zapewnia modyfikator +2 do Ochrony Pancerza przeciwko atakom wykonanym bronią dystansową lub Ochronę Pancerza na 5+ przeciwko takim atakom, jeśli model nie posiada zbroi.

UWAGI: Płaszcz z łusek morskiego smoka  jest dostępny wyłącznie dla Korsarzy oraz godnych tego zaszczytu bohaterów służących w kompanii Mrocznych Elfów.
CENA: 35 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 11.

Magiczne Przedmioty uzupełnione o zaklęte przedmioty Mrocznych Elfów.
OnLine|DownLoad

Indeks:
OnLine|

ERRATA:
Zasada specjalna krasnoludzkich Pogromców Trolli powinna brzmieć tak:
Cytuj
POGROMCA: Wszyscy Pogromcy posiadają osobliwą zdolność, która podnosi ich efektywność w walce wręcz ze szczególnie odpornymi przeciwnikami. W rzutach na zranienie SIŁA Pogromcy przed uwzględnieniem modyfikatorów broni rośnie, dopóki nie zrówna się ze współczynnikiem WT przeciwnika, aż do maksymalnego poziomu 6.

Offline quidamcorvus

Odp: [Warheim] Warheim - Fantasy Skirmish
« Odpowiedź #24 dnia: Styczeń 03, 2010, 01:12:48 pm »
Jaszczuroludzie z Lustrii
 wersja pierwsza

OnLine|DownLoad

Offline Musley

  • Steward
  • ******
  • Wiadomości: 6 346
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • (づ。◕‿‿◕。)づ
    • Soundcloud
Odp: [Warheim] Warheim - Fantasy Skirmish
« Odpowiedź #25 dnia: Styczeń 03, 2010, 11:00:59 pm »
Positive! Gracie w to?

Offline quidamcorvus

Odp: [Warheim] Warheim - Fantasy Skirmish
« Odpowiedź #26 dnia: Styczeń 09, 2010, 07:38:53 pm »
Positive! Gracie w to?
Tak, gramy w Warheim od kilku lat (bodajże od 2006), do tej pory średnio raz w tygodniu (choć zdarza się, że częściej) po 2-3 scenariusze. Na spotkaniu pojawia się od 4 do 10+ graczy, więc system jest w miarę ograny - co nie oznacza, że nie może być lepiej ;)

009 wersja podręcznika do Warheim - Fantasy Skirmish. Kolejne aktualizacje będą pojawiać się po zakończeniu szkoleń i testów, które przede mną - najwcześniej za kilka miesięcy.
Życzę miłego grania. Wszelkie uwagi i propozycje ślijcie na email: quidamcorvus@poczta.fm lub piszcie na forum.

OnLine|OnLine (wersja 2 strony na arkusz - do druku)

DownLoad




Offline quidamcorvus

Odp: [Warheim] Warheim - Fantasy Skirmish
« Odpowiedź #27 dnia: Wrzesień 04, 2010, 06:24:04 pm »
Przeczytajcie i poszukajcie błędów:


ZBROJNE STADO ZWIERZOLUDZI:


OnLine|DownLoad


Cytuj
ERRATA:
W zasadach specjalnych Harpii powinno być:

    PRZEZNACZONY NA STRATY: Harpie nie są Zwierzoludźmi i są dla Dzieci Chaosu stworzeniami o niewielkim znaczeniu. Uwzględniając ten stan rzeczy w momencie określania czy Zbrojne stado Zwierzoludzi musi wykonać test rozbicia, każdy Wyłączony z akcji! model Harpii liczony jest jako pół modelu.

Offline quidamcorvus

Odp: [Warheim] Warheim - Fantasy Skirmish
« Odpowiedź #28 dnia: Październik 28, 2010, 10:19:54 pm »
Kilka ostatnich wieczorów poświęciłem na napisanie scenariuszy wiejskich, zwanych także 'Poza murami'. Choć "napisanie" to zbyt duże słowo - większość tych scenariuszy to odpowiedniki miejskich scenariuszy, gdyby więc ktoś miał jakieś pomysły to piszcie śmiało. Tekst nie był jakoś specjalnie formatowy - to wciąż wersja WiP - za co z góry przepraszam.

DownLoad|OnLine


Niebawem pojawi się także, kolejna edycja podręcznika.

Offline quidamcorvus

Odp: [Warheim] Warheim - Fantasy Skirmish
« Odpowiedź #29 dnia: Listopad 02, 2010, 12:08:46 pm »
010 wersja podręcznika do Warheim - Fantasy Skirmish.
Życzę miłego grania. Wszelkie uwagi i propozycje ślijcie na email: quidamcorvus@poczta.fm lub piszcie na forum.

OnLine
DownLoad*|DownLoad

* Wersja 2 strony na arkusz - do druku