Autor Wątek: The Lost and the Damned by Sztab  (Przeczytany 25836 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Vladdi

Odp: The Lost and the Damned by Sztab
« Odpowiedź #60 dnia: Czerwiec 25, 2009, 01:51:14 pm »
Cytuj
W dodatku zadnego pojazdu nie liczac malego walkera


Maly walker czytaj stompa.

Malo modeli znaczy 10 nobzow na motorach i drugie 10 w stompie, plus screen.

Mało oddziałów - bo wszystkie misje na na KP.

Mało sensu, dużo syrenki;P

vladdi
They told me they needed an army. They made me call half the humanity and tell them to kill the other half. There was no racism after that, no discrimination, no conflicts based on property, politics or religion. It only mattered if you were one of those that answered the phone or one of those that didn't. Apocalypse came and I was at it's gates.

Offline Skark

Odp: The Lost and the Damned by Sztab
« Odpowiedź #61 dnia: Czerwiec 25, 2009, 02:05:00 pm »
Miłosz ale ty i tak nie wystawiałeś żadnego pojazdu. Wiec teraz masz "tylko" jednego więcej.

Ale jak mawiają liczy się jakość a nie ilość. :)

PS. Na 4k miałbyś 30 modeli w tym schemacie.

Offline stikman

Odp: The Lost and the Damned by Sztab
« Odpowiedź #62 dnia: Czerwiec 25, 2009, 02:52:19 pm »
W dobie biegania powolność zombiaków nie przeszkadza tak bardzo. A wyporność tego oddziału jest nurglowo obleśna :) (w czasie testów zdążyli mnie mocno wnerwić, a było ich tylko 20 :p)

Jak widzę większe zainteresowanie budzi w Straconych i Przeklętych cześć demoniczna, a gwardyjska jakoś nie tak bardzo.
Ciekawe, prawda?

Ale ja lubię jak szybko do wroga dobiega oddział i robi mu z dupy jesień średniowiecza :D Fakt faktem muszę przetestować mutantów z różnymi piętnami i zobaczyć co mi bardziej leży. Zdrajców na pewno będę wykupywał dla laseczki i do zwiększenia ilości Troopsów :D

Musze jeszcze obadać codex Demonów, bo wiem co bym wsadził do LatD z CSM, ale trzeba sprawdzić co jest bardziej grywalne :D
ęka Chwały zniszczy was wszystkich !!!

Offline Miły

Odp: The Lost and the Damned by Sztab
« Odpowiedź #63 dnia: Czerwiec 25, 2009, 02:54:38 pm »
Miłosz ale ty i tak nie wystawiałeś żadnego pojazdu. Wiec teraz masz "tylko" jednego więcej.
Czyli liczba wzrosla o 100%  8)
Ale jak mawiają liczy się jakość a nie ilość. :)
Niom wczoraj grechiny pokazaly jak sie strzela i leje ;)
PS. Na 4k miałbyś 30 modeli w tym schemacie.
Wsumie czemu by nie szwadron stomp i wkazdej  po minimum 3 mekow

Vlad: 10 nob bikersow to msz troche za duzo, wole paru wywalic i miec 4 mekow w stompie z KFF i oilersami  ;-)

Modki: Sorki za spam  :D

Pozdrawiam
M

Offline Hem'Ahn

Odp: The Lost and the Damned by Sztab
« Odpowiedź #64 dnia: Czerwiec 25, 2009, 04:21:53 pm »
a może byście tak przeszli z tą dyskusją do tematu o Syrence?
Michałku
PKGB Sztab

Offline Cebul

Odp: The Lost and the Damned by Sztab
« Odpowiedź #65 dnia: Czerwiec 25, 2009, 04:56:37 pm »
Jeżeli chodzi o łączenie c:daemons z lostami, to można naprawdę grubo namieszać  :badgrin:

Generalnie demony po prostu zyskują wyjście na 4+ od drugiej tury, ale mają 6" od ikony, później rozstawienie oddziału, które też Ci dodaje jakieś 2-3", później, jak masz, to robisz fleet, a później szarżę, przy czym większość tego co ja używam na co dzień ma jej 12"... Przy takim czymś i 90 zombiakach, to te zombiaki nie muszą nigdzie dojść, one mają sobie stać w coverze, zbierać ostrzał, w razie czego przywalić komuś z dyńki/fista niewyjmowalnego i tyle ;)

A fearless na nich mam po to, żeby nie uciekali. Chodzi o to, że jak ktoś Ci się w nich wpakuje i wytłucze powiedzmy 10, to żeby reszta ustała niezależnie od efektu, by demonki z tych ikon z drugiego rzędu mogły wyjść i zrobić komuś z tyłka jesień średniowiecza.
Problem widzę w takiej armii tylko jeden... masz maksymalnie 4 oddziały demonów no i większego, jak sobie wykupisz, ewentualnie generyki jakieś, ale one, jak wiadomo, wypaśne zbytnio nie są, a dopłacając do takiego 3pkt masz bloodlettera, który praktycznie zawsze szarżuje...

Offline Zly

Odp: The Lost and the Damned by Sztab
« Odpowiedź #66 dnia: Czerwiec 25, 2009, 07:01:49 pm »
I ta właśnie możliwość brania demonów i pozwolenie im na szarże po przywołaniu zabija dla mnie całkowicie balans tego deksu, i dopuszczam go na syrenkę tylko dlatego że ona z balansem ma bardzo mało wspólnego.

Chimerki z ikonamii wcale nie jest łatwo zabić a jak podjadą 12 to fiendy czy demonetki nie powinny mieć problemu z szarżą. W paść w to też słabo bo kontra z demonów zabija prawie wszystko.
Obsługa fotograficzna imprez i uroczystości.
Portrety, plenery, fotografia reklamowa i nie tylko.
Szybko i profesjonalnie:-). Faktury Vat.
790 333 553 lub priv.

Offline Cebul

Odp: The Lost and the Damned by Sztab
« Odpowiedź #67 dnia: Czerwiec 25, 2009, 07:51:20 pm »
Zły, nie przesadzajmy, tych demonów nie da się wziąć AŻ tyle... bo w sumie co?
Maksymalnie możesz wsadzić 6 fiendów/8crusherów (180pkt/320pkt), grejtera (200-300pkt), 20 seekerek (340pkt) i 40 demonetek/letterów (560/640pkt)...
Ok, tylko trzeba jeszcze wziąć pod uwagę, że:
1) Te demony muszą wyjść w 6" od ikony, dużemu oddziałowi łatwo zablokować możliwość wyjścia, mały nie jest aż taki groźny (no, ok, bloodki są).
2) Te demony wchodzą na 4+, zatem zakładając, że wykupisz wszystkie sloty możliwe, to masz w drugiej turze 2 squady... na mniejsze punkty, spoko, na większe, zbyt mała siła przebicia.
3) Żeby to miało sens, to musisz wykorzystać 2-3 chimery przynajmniej i zacząć, bo na ogół jeśli stoją, to jednak je ludzie są w stanie otwierać (może nie wszystkie 3, ale jakaś na pewno pęknie). To sprawia, że w pierwszej swojej turze masz 1-2 ikony w tyłku i 1-2 na pozycjach, przeciwnik ma całą turę, by zniszczyć 2 chimery z zawartością. Ponownie, na mniejsze pkt, niewykonalne, na większe, z palcem w tyłku większość armii.
4) Warto pamiętać o ilości włazów w chimerze, bardzo łatwo doprowadzić do sytuacji, że zawartość nie wysiądzie po zniszczeniu pojazdu bez wybuchu.
5) Nie pozwolono brać specjali... i dobrze, bo wtedy dopiero by się jaja działy, jak epidemius by wzmacniał te zastępy zombielców ;)
6) Ta armia nie ma przebicia przez czołgi. Ok, grejter ma, ale reszta? Albo crushery, max s6+rending, więc szału nie ma, albo fiendy z s5 (jeden z 6) i rending... tyle, że więcej ataków, więc może. Generalnie podstawiasz takiemu oddziałowi dreda/defilera/dowolnego walkera z av12+ z przodu i zapominasz o sprawie...

Nie Zły, ta armia nie jest przegięta...
Wiadomo, można zrobić z tego dziwne, czasem nawet lekko straszne rzeczy, ale patrząc na to, co mogą wystawić eldarzy (zmotoryzowana rada), gwardia (super zabawki + rozkazy które robią złe rzeczy), demony same z siebie (czysty khorne albo czysty nurgl z epidemiusem)... Daj spokój, przecież choćby tacy dark eldarzy zjadają to na dzień dobry...

Możemy tu teoretyzować, ale wg mnie teraz, po przycięciu zabawek, latd ma rację bytu :)

Offline MiSiU

Odp: The Lost and the Damned by Sztab
« Odpowiedź #68 dnia: Czerwiec 25, 2009, 07:57:28 pm »
Cebul, bez urazy ale Zły IMHO ujął sedno problemu zbalansowania tej armii. Demony fleetujące i szarżujące po wejściu to zgięcie. Te modele są wycenione tak jak są, właśnie biorąc pod uwagę konieczność deepowania i nic nie robienia. W wersji LaTD tak jak tu takie seekerki, czy fiendy to siakiś koszmar - oddziały ofensywne z minimalnym ryzykiem strat od ostrzału.

Offline Cebul

Odp: The Lost and the Damned by Sztab
« Odpowiedź #69 dnia: Czerwiec 25, 2009, 08:09:30 pm »
Czyli co Misiu, wg Ciebie, to granie w Planetstrike będzie zabronione demonom?  ;-)
Tam wszystko z fleetem może szarżować po deepie, więc armia mono slaanesha w pierwszej turze jest cała w close combacie...

I ludzie, na bogów, te oddziały zejdą, zaszarżują, zjedzą jakiś jeden oddział, jeszcze na ogół ten, który pozwolicie im zjeść, po czym dostaną ostrzał ze wszystkiego co się znajduje w koło... No i są oddziały, które przyjmują szarżę seekerek czy fiendów na klatę i nawet się nie męczą, choćby ZWYKLI terminatorzy (wiem co mówię, doświadczyłem), nie mówiąc już o jakichś młotkowych...
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 25, 2009, 08:15:55 pm wysłana przez Cebul »

Offline stikman

Odp: The Lost and the Damned by Sztab
« Odpowiedź #70 dnia: Czerwiec 25, 2009, 09:50:41 pm »
Czyli ja jestem jakiś zgięty, bo chciałem klimatycznie zagrać na czystym codexie LatD z Lemanami, ewentualnie z dodatkiem Lashownika, a tu widzę, że Demony są całkiem syte :D
W każdym razie jak tylko zdobędę trochę hajsu to będę robił core armii czyli zacznę zdobywać bitsy. Mam śliczną wizję nowej piknej armi :D
ęka Chwały zniszczy was wszystkich !!!

Offline Cebul

Odp: The Lost and the Damned by Sztab
« Odpowiedź #71 dnia: Czerwiec 25, 2009, 10:13:35 pm »
Cóż Stikman, też miałem takie plany, ale po głębszym zastanowieniu i stwierdzeniu, że niestety, tej armii nie wpuszczają na przynajmniej połowę turniejów w Kraku stwierdziłem, że chyba przystopuję. Mam tą przewagę, że zawsze mogę plagusów jako zombich wystawić, pożyczyć od kumpla jakieś modele gwardzistów, demonów to mam już z 10kg, więc nie zabraknie i pograć ;)

A, swoją drogą, to ja mam sugestię do osób zajmujących się kodeksem, by ustaliły, czego zagubieni mogą używać z IA i apokalipsy, podobnie, jak z nadchodzącego planetstrike'u. Pozwoliło by to ujednolicić podejście na turniejach typu Syrenka, to raz, a dwa, że wyjaśniło by, co można a co nie w jakichś grach towarzyskich ;)

Offline stikman

Odp: The Lost and the Damned by Sztab
« Odpowiedź #72 dnia: Czerwiec 25, 2009, 10:33:00 pm »
Nie no ja chce zrobić sobie w końcu armie z mega klimatem i pełnym WYSIWYG'iem do tego ładnie pomalowaną. Plan był taki, żeby zrobić takich DE, ale LatD bardziej mnie kręcą :D. Tylko, ze ja musiał bym wszystko od początku zrobić :D

Możliwość grania taką armią już jest bonusem i daje frajde grania między innymi na Syrence, ale ustalenie co z IA i Apo można używać w tej armii było by też fajne i na pewno sam osobiście wyposażył bym się w coś z FW itp. Może tak jak na poprzednim codexie, jeszcze 4 edycyjnym Giant Spined Beasty ?
ęka Chwały zniszczy was wszystkich !!!

Offline Hem'Ahn

Odp: The Lost and the Damned by Sztab
« Odpowiedź #73 dnia: Czerwiec 26, 2009, 06:09:44 am »
A ja mam do was pytanie, czy ktoś z was już to przetestował przez x gier, jakiś turniej albo coś? Może najpierw pograjcie, a później dopiero teoretyzujcie, jeśli ktoś wymyśli coś strasznego, czego nie przewidzieliśmy, najwyżej będzie trzeba to zmienić, ale póki co nie widzę przegiętości tego codexu.
Michałku
PKGB Sztab

Offline Kris

Odp: The Lost and the Damned by Sztab
« Odpowiedź #74 dnia: Czerwiec 26, 2009, 07:24:11 am »
No właśnie. Teoretyzuje się przyjemnie z głębokości fotela/kanapy, ale fajnie jakby opinie bazowały na grach.
Oczywiście, może się okazać, że coś w fazie play-testów nie wyszło, bo nikt nie byłby w stanie wymyślić wszystkich kombosów. Nie uważamy, że mamy monopol na nieomylność i wychodzimy naprzeciw potrzebom graczy (my nie z GW ;-)).
Ale Panowie - zagrajcie, żebyśmy wiedzieli, że coś jest przegięte na stole, a nie w ludzkiej wyobraźni.

@stikman - dodanie apo do lostów to nie jest rzecz niemożliwa; do tej pory nie zastanawialiśmy się nad tym, bo plany nie wyszły powyżej armii turniejowej. Ale zainspirowałeś mnie nieco, także o temacie nie zapomnę.
Pogłoski o mojej śmierci są przesadzone

 

anything