Autor Wątek: "Arkham Horror"  (Przeczytany 12778 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline boegink

"Arkham Horror"
« dnia: Luty 01, 2009, 08:27:26 pm »
siemka
czy oplaca sie kupowac ta gre gdy ma sie tylko mozliwosc gry samotnie albo we dwie osoby

z gory dzieki za podpowiedzi i rady
« Ostatnia zmiana: Luty 03, 2009, 06:16:14 pm wysłana przez boegink »

Offline poooq

Odp: "Arkham Horror"
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 27, 2009, 11:53:33 am »
Ja tam zaryzykowałem. U mnie arkham najprawdopodobniej będzie wałkowany w dwie osoby albo solo. Jestem dobrej myśli... I czekam na paczkę...

Offline Sianon

Odp: "Arkham Horror"
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 16, 2009, 09:21:51 pm »
Wydaje mi się, że samemu nie da się w to grać. w dwójkę ok. ja grałam w 6 osób i przedłużyło się do 4 godzin, więc takiej opcji też nie polecam.

Offline Manowar

Odp: "Arkham Horror"
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 17, 2009, 09:37:01 pm »
Arkham to chyba jedna z nielicznych gier (ostanich czasów) gdzie nie pomyślano o poziomie trudności z większą lub mniejszą liczbą graczy. Zobaczcie Galacticę czy Ghost Stories gdzie do liczby graczy dopasowany jest poziom trudności lub cos mniej więcej w tym stylu. Myślę, że w Arkham można sobie coś zaproponować, np. Cthulhu wychodzi po odkryciu 10 bram przy jednym graczu :) bo te które są podane są zbyt trudne.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 19, 2009, 10:35:45 am wysłana przez Manowar »

Offline voltar

Odp: "Arkham Horror"
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 04, 2009, 09:20:05 pm »
Nie no.. niby jest ten limit monsterów, jakie moga się wysypać na ulicę uzależniony od liczby badaczy. Ale i tak gra jest prawie niewykonalna przy 1-2 graczach (chyba, że z najprostszymi ancientami), w miarę optymalna przy 3-4 i zbyt łatwa powyżej.
To, oraz potężne wymogi czaso-przestrzenne powoduje, że mój AH po zaledwie 4 grach leży od prawie dwóch lat w szafie  :cry:
\_/)
(0.0)
(><) This is Bunny. Copy Bunny and this message into your signature to help him on his way to World Domination!

Offline poooq

Odp: "Arkham Horror"
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 08, 2009, 12:10:01 pm »
Samodzielne tłumaczenie nieoficjalnego dodatku karcianego do AH:
Cult of the Golden Scarab PL pdf część pierwsza.
40 mega, ponad sto kart.
Oraz zagubione spotkania które wypadły z pierwszego pedeefa.

Smacznego.

Offline poooq

Odp: "Arkham Horror"
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 03, 2009, 10:18:15 am »
Co wydarzyło się wcześniej:

Minął rok od przerażających wydarzeń towarzyszących zamknięciu niesławnej wystawy "Dziedzictwo Faraonów". Główny kustosz, Masters, ciągle się nie odnalazł, coraz więcej wskazuje na to, że nie żyje. Profesor Armitage został wezwany do Waszyngtonu w celu złożenia zeznań w Biurze, Ojciec Michael wciąż pozostaje w odosobnionej celi Przytułku w Arkham, skąd dzień i noc słychać jego krzyki. Relikty przywiezione z Kairu, ukryte przez rok w uniwersyteckich archiwach, cicho zbierają kurz, spokojnie odpoczywając tuż obok bluźnierczych dzieł Prinna i Al-Hazreda.

Ale wszystko wskazuje na to, że sytuacja wkrótce się zmieni. Profesor Rice zdementował pogłoski o mistycznej klątwie odpowiedzialnej za wypadki związane z ostatnią wystawą bezcennych, egipskich zbiorów. Aby zdobyć fundusze na ponowne otwarcie, kilka mniej wartościowych eksponatów zostało wystawionych na sprzedaż. W anonimowych uczestnikach aukcji rozpoznano wysoko postawione osobistości Arkham, podobno, powiązane z Lożą Srebrnego Świtu.
 
Przesądni obywatele Arkham mamroczą cicho o tym, że nic dobrego z tego nie może wyniknąć. Nocami, na ulicach zauważono milczących, śniadolicych obcokrajowców, podejrzane arabskie barki popłynęły w górę Miskatonic, transportując do Kingsport nieznane ładunki. Omeny i złe znaki widać na każdym kroku. Z zachodu nieustannie wieje gorący wiatr. Rzeka Miskatonic wylewa jak Nil, ciemne kształty nieruchomo czają się pod jej cichą powierzchnią.   

W miejscach gdzie nie słuchać miejskich odgłosów cicho szeptane słowa powtarzane nieustannie, zamieniają się w modlitwy. Horus i Anubis. Typhoniańskie bestie. Sobek i Toth. Czarny faraon Thesh. Semerkhet, zabójca legionów. Nitokris, królowa umarłych. Oko Ra. Cztery onyksowe sarkofagi. Krwawe Blizny Seta. Kult Żuka. Dolina Zgnilizny. Sfinx Ur. Wzgardzany Nephren-Ka.

Niestety, organizatorzy wystawy ignorują te złowrogie podszepty naiwnych, niedouczonych głupców.  Chcą wszystkim pokazać nie tylko zdegenerowany kult skarabeusza, ale wyjawić jego bluźniercze nauki, które teraz, po wiekach nabierają nowego znaczenia. Ale największa sensacja jest wciąż utrzymana w tajemnicy: szczątki Nyarlath-Hotepa, symbolu zepsucia i zgnilizny starożytności, zostaną wystawione na widok publiczny! A on sam czeka w zaułkach Czasów, wśród dźwięków wychwalających jego potęgę, gotowy na ponowne ujarzmienie małych śmiesznych ludzików: mieszkańców Arkham i całego świata. Spragniony, aby ponownie uczynić z nich armię fanatycznie oddanych mu niewolników.

A stanie się to już wkrótce.

część pierwsza
część druga
część trzecia

Offline poooq

Odp: "Arkham Horror"
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 12, 2009, 10:51:51 am »
"Horroru w Arkham" kolejne uderzenie: zapraszam na stronę Manufaktury Arkham, miejsca poświęconego autorskim dodatkom i rozszerzeniom do tej niepowtarzalnej gry.
Chcesz dowiedzieć się co to jest? Uwielbiasz potyczki z Przedwiecznymi? Masz pomysł na własne karty? A może już opracowałeś cały dodatek? To wymarzone miejsce aby o tym opowiedzieć.

Offline CD Jack

  • VIP
  • Stolnik bracki
  • *
  • Wiadomości: 1 427
  • Total likes: 25
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie lekceważ potęgi wyobraźni!
    • Centrum Komiksu
Odp: "Arkham Horror"
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 24, 2009, 04:42:38 pm »
6 grudnia nastąpi światowa premiera kości zrobionych przez Q-Workshop na licencji Fantasy Flight Games specjalnie dla gry "Arkham Horror". Więcej i obrazki...
Jacek "CD Jack" Gdaniec
- - -
Centrum Komiksu: www.facebook.com/CentrumKomiksuPL
- - -

Offline Veross

Odp: "Arkham Horror"
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 02, 2010, 12:21:59 pm »
przy samej podstawce, dobrze dobranych poszukiwaczach i MYSLACYCH graczach - AH jest dosc latwa nawet dla 2 osob.
Ostatnia moga gra, tydzien temu, na dodatku AH + Curse w wersji hardcorowej - wygralismy z Yogiem w 2 osoby bez problemu na zamkniecie bram (przy terrorze 4 i doom 11 lub 12).
Sporo zamieszania PODOBNO dodaja dodatki planszowe, jednakze najwieksza wada gry jest to ze na ture moze sie pojawic MAX 1 brama. Przy 4 graczach w gore to po prostu za malo. Na 10 gier jakie gralem, 1 udalo nam sie przegrac w walce z przedwiecznym, a 1 przez pare "niemyslacych graczy"; tak czy siak, to daje az 8 wygranych.
JEDNAKZE, AH to i tak najlepsza gra planszowa w jaka gralem, i wracam do niej z checia raz na miesiac.
Sa ludzie, którzy nigdy nic nie widza. Zycie po prostu przytrafia im sie. Wykazuja niewiele wiecej, niz swego rodzaju tepy upor, i ze zloscia  i odraza sprzeciwiaja sie wszystkiemu, co mogloby ich wyrwac z tej falszywej idylli."

Offline poooq

Odp: "Arkham Horror"
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 15, 2010, 11:08:21 am »
W jednej turze może się pojawić tyle bram ilu jest Badaczy plus 1: Brama z Mythos Card + bramy z eventów (pod warunkiem że Badacze w fazie spotkań są w różnych lokacjach). Sytuacja mało prawdopodobna ale możliwa. A jeśli dalej uważasz że bram jest mało, to darmowy dodatek CotGS wprowadza (spoiler): możliwość otwarcia się Bram w stabilnych lokacjach!

 

anything