Nie ma się czego wstydzić. Ja po przejściu lokacji sprawdzałem w poradniku czy "zaliczyłem" wszystkie questy (lubię przechodzić gry dokładnie). Dzięki temu też wiem, ze poradnik nie zawiera wszystkich zadań.
Co ciekawe przeszedłem grę 2 razy i nadal męczą mnie trzy niewyjaśnione sprawy :
1. Bagna Moorbridge - Ruiny w których zabijamy nekromantę posiadają szczelinę, w której widać piwnicę i skrzynię. Nawet Forgrimm wypowiada tak jakąś kwestię -> jak się tam dostać ? Podejrzewam, że kluczem jest sztylet nekromanty (ma tak beznadziejne parametry, że do żadnej walki się nie nadaje)
2. Zamek Posępny Kieł - po zabiciu kapitana orków uwięzionego w celi otrzymujemy dwa klucze : do skrzydła cel i do komnaty tortur. Ten pierwszy używamy w pobliżu, a drugi ?
3. Tallon, opuszczona kopalnia rudy - w jaskini opisanej jako "rozbita winda" jest szkielet, któremu zabieramy klucz. Co on otwiera ?
Będę wdzięczny jeśli ktoś potrafi odpowiedzieć na któreś z powyższych pytań.