Witam
rys regulaminu
Termin: 28luty-1 marca.
Miejsce: Szkoła podstawowa nr 4, Toruń, ul.RYDYGIERA 12a
TAm gdzie w zeszłym roku więc miejsca nie zabraknie
Koszt: 35 PLN;
Dla chętnych nocleg na miejscu. W razie zaineresowania spaniem w hotelu dac cynk to coś poszukam.
Gramy 4 "podwójne" bitwyna stołach 48" x 48".
Wyniki turnieju będą zgłoszone do Ligi WH40K w sezonie 2008/2009.
Wszelkie pytania i zgłoszenia (imię, nazwisko, miasto, oraz rozpiska w jednym z formatów: txt, xls, doc, rtf) proszę przysyłać na adres:
zgloszenia @ grid.info.pl
Za przesłanie rozpiski do 24 lutego włącznie będą przyznawane dodatkowe punkty.
W ramach możliwości proszę o w miarę wczesną deklarację , bo w razie czego jest możliwość zwiększenia ilośći graczy.
Harmonogram
28 luty
9-10 zapisy
10-13.30 I bitwa
13.30-14.00 Przerwa
14.00-17.30 II Bitwa
17.30-18.00 Przerwa
18.00-20.00 III bitwa 1/2
1 marzec
9.30-11.00 III bitwa 2/2
11.00-11.30 przerwa
11.30-15.00 IV bitwa
ogłoszenie wyników
2. Zasady ogólne:
ARMIA:
Obowiązuje jeden detachment.
Armia nie może liczyć więcej niż 1300 pkt.
FOC:
1-2 HQ
0-3 Elites
2-6 Troops
0-3 Fast Attack
0-3 Heavy Support
Nie ma dublowania HQ i triplowania elit,fastów i heavy.
Dopuszczone są:
- wszystkie armie i jednostki oficjalne, Imperial Armour
- pojazdy z Imperial Armour za wyjątkiem warmachines i flyerów.
- bohaterowi specjalni
Nie dopuszczone są:
- pojazdy wykonane na podstawie VDR.
Jeżeli masz wątpliwości czy Twoja armia będzie dopuszczona do gry napisz!
ZASADY:
Każdy pojedynek między dwoma graczami składa się z 2 bitew - w pierwszej bitwie gracze grają swoimi armiami, w drugiej zamieniają się i grają armiami przeciwnika - suma małych pkt z dwóch bitew daje wynik pojedynku według poniższej tabelki.
W każdej bitwie wszystkie rzeczy robimy od początku strony, znaczniki i reszta.
W anihilacji punkty za jednostki, a nie kill pointy.
Punktacja Bitew:
10-10.................0-280
11-9...................281-540
12-8...................561-840
13-7...................841-960
14-6...................961-1400
15-5...................1401-1680
16-4...................1681-1960
17-3...................1961-2240
18-2...................2241-2520
19-1...................2521-2800
20-0...................2801-
Obowiązują zasady 5 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz PKZ zgodnie z ostatnią aktualizacją dostępną w dniu turnieju.
DODATKOWA KARA ZA PODANIE WYNIKÓW PO CZASIE -3 duże pkt (nie można osiągnąć z bitwy mniej niż 0 dużych pkt)
Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany regulaminu. Udział w Turnieju oznacza akceptację warunków Regulaminu.
3. Wymogi:
Wszystkie modele powinny być sklejone, odpowiadać wyglądem jednostkom z rozpiski i mieć przedstawione zakupione wyposażenie (WYSIWYG). Brak PROXow!!!
Każdy zawodnik powinien posiadać swoją armię, kostki, miarkę calową, potrzebne wzorniki, czytelną rozpiskę i zasady swojej armii.
4. Punktacja:
+ 3 pkt. za przesłanie rozpiski w podanym wyżej terminie
+ 3 pkt. za armie w całości pomalowaną,
+ 3 pkt. za WYSIWIG,
+ 2 pkt. za oznaczenia oddziałów
+ 2 pkt. za pomalowane podstawki
+ 1 pkt. za armie pomalowaną i utrzymaną w jednolitym schemacie
+ 1 pkt. za "cieniowanie" figurek
+ 3 pkt. za rozbicie armii przeciwnika, czyli sprowadzenie jej poniżej 25% liczebności w obydwu rozgrywanych grach z jednym przeciwnikiem (rozbicie nie kończy gry).
Punkty dodatkowe (z wyłączeniem rozbicia) będą doliczane po rozegraniu wszystkich bitew.
1. capture and control / spearhead
2. Anihilation/Dawn of war
3. seize ground/ pitched battle
4. Cleans II / ćwiartki
Dojazd
http://mzk-torun.pl/HTML/mapa.htmmapa
http://mapy.google.pl/maps?f=d&source=s_d&saddr=53.026329,18.658926&daddr=&hl=pl&geocode=&mra=mi&mrsp=0&sz=17&sll=53.025864,18.659173&sspn=0.003981,0.011426&dirflg=w&ie=UTF8&z=17Wszystko liczone na Victory pointasy.
W razie pytań walić jak w dym. Oczywiście szukamy sponsorów, więc jak macie jakieś znajomości lub pomysły to proszę o priva. Zgłoszenia najlepiej na zgloszenia @ grid.info.pl. Jeśli zgłoszenie zawiera rozpiskę to należy w temacie napisać "rozpiska".
Wstępna Lista osób zainteresowanych jesli ktoś czuje się pominięty lub jest na liście a nie chce przyjechać to dac znak
Sędziowie :
Sędzia główny
Dominik Fajga
Sędzia pomocniczy
1.Leszek "Sokles" Sokołowski PLEWA
1. Docent R
2. Wojtuś
3. Alexander R
4. Pająk R
5. Wojtek M.
6. jaro R
7. Tomek Strawa
8. Grabarian R
9. Suchar R
10. Michał Bochyński
11. Bizim R
12. Eman R
13. Sławek
14. Zioło R
15. Dikins ( tak tak )
16. Emeryt R
17. Adam Śliwecki R
18.Kondrad "wisielec" zaleski
19. Jaca R
20. Wołek R
21. Zły R
22. Marios R
23. Karl Vant R
24. Michał Nadolski R
25. Kondrad Staszkiewicz R
26. Krystian Domeracki
27. Ederus R
28. Olek R
29. ARRRdian R
30. Munio
31. Łukasz Ryzlak R
32.Grooby R
33.Kamieniarz R
34.Chris R
35.Wosho R
36.Vladd R
37.RadgeR
38.Viw
39.Skark R
40.Ciciek R
41.Afruniu R
42.Grzeniu R
43.Michał Herbergier R
44.Szopa R
45.Brother Michal R
46.
47.
48.
49.
50.
Pozdrawiam
Dominik