Aha
Dziękuję ślicznie za odpowiedzi. A jak sądzicie podnosić statystyki te co zabierają najwięcej PD? Siłę itp? a co do czarów to wymyśliłam sobie, że przed walką kiedy wróg zaczyna być widoczny na minimapie można zdjąć zbroję rzucić na siebie np. Atrybut siły i Magizbroję i nałożyć pancerz. Trwają chyba 300 czy 500 sekund, więc zawsze jakaś pomoc hihi.
Pozdrawiam!
Podnoszenie statystyk powinno się odbywać wtedy, gdy już mamy inne umiejętności wyuczone na maksymalnym poziomie, lub nie mamy jeszcze dostępu do nauczyciela umiejętności wyższego poziomu. Najważniejsze:
- Umiejętność posługiwania się bronią (podnosi wartość zarówno ataku, jak i parowania)
- Silna Wola (zmniejsza szansę na otrzymanie poważnych ran w walce)
- Umiejętności specjalne (używanie zbroi, używanie tarczy, uniki, ataki specjalne)
- Umiejętności magiczne dla czarujących (inwestowanie pkt w dane czary)
- W miarę możliwości można podnosić też punkty życia - jest to tańsze niż inwestowania w budowę, ale przynosi tylko korzyści w postaci zwiększonych pkt życia i nie wpływa na inne statystyki
Dopiero jak już wszytko z powyższego mamy na maksa (albo bardzo wysoko), a nie mamy dostępu do nauczycieli z wyższego poziomu - warto rozdawać w cechy główne - dla walczących najlepiej w siłę (podnosi zarówno wartość parowania i ataku, nieznacznie pkt życia), zwinność, budowę, odwagę. Dla czarujących będą to cechy, na których opiera się ich magia, zaklęcia.