trawa

Autor Wątek: WAR: Warhammer Online!  (Przeczytany 14899 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Scyzoryk

Odp: WAR: Warhammer Online!
« Odpowiedź #15 dnia: Październik 13, 2008, 06:08:04 pm »
Tak i nie :] Kiedys w podrecznikach byla taka tabelka kto moze byc z kim w sojuszu itp.

Jakieś 8 lat temu? I to ze raz moga być w sojuszu nie znaczy że następnym razem nie zaczną ze sobą nawzajem walczyć.

Offline Ermidius_

Odp: WAR: Warhammer Online!
« Odpowiedź #16 dnia: Październik 13, 2008, 06:38:48 pm »
a przypomnij mi jakis wiekszy konfilkt w nowej chronologi warha bo jedyny co ja pamietam to byl Storm of chaos gdzie wlasnie takie rasy jak imperium , he , krasnale poloczyly sily przeciw takim rasa jak orki , chaos , de :]


Offline Nehan

Odp: WAR: Warhammer Online!
« Odpowiedź #17 dnia: Październik 13, 2008, 07:39:03 pm »
 :roll:
a kto niby skopał dupsko archaonowi?

Offline Scyzoryk

Odp: WAR: Warhammer Online!
« Odpowiedź #18 dnia: Październik 13, 2008, 07:41:34 pm »
Tylko że taki SoC zdarza się w świecie warha dosyć rzadko, a i tak na tym przykłądzie widać że nie masz racji-orkasy walczyły także z chaosem, De tak samo. A normalnie to krasnoludy na luzie tłuką sie z elfami. Jedyny konflikt jaki trudno wytłumaczaczyć to imperium vs krasie i bretonia/imperium vs high elfy.

Offline Ermidius_

Odp: WAR: Warhammer Online!
« Odpowiedź #19 dnia: Październik 13, 2008, 08:16:13 pm »
He walczyly z kransalmi glownie w wojnie obrode ktora nota bene wywolaly dark elfy podajace sie za gejusow .
W stormie punkty z walk orkow , de i reszty byly podliczane na strone chaosu ...

a co do rzadkosci tkaich evetow jak dlamnei srednio co 3-4 lata jest taki event , pozatym sama historyjka w age of reconing pokazuje cos na skale storm of chaos wiec nie widze problemu

a to ze archona utluk jakis ork ktory sie zbuntowa to inna bajka ;)


Offline Idaan

Odp: WAR: Warhammer Online!
« Odpowiedź #20 dnia: Październik 14, 2008, 07:44:13 pm »
Storm of Chaos to jedno, a orkowie, Delfy i Chaos oblegający wspólnie miasta pozostałych ras to co innego.
Co do fabuły WAR, to właśnie ewidentnie została ona wyciągnięta z odbytu z pogwałceniem istniejącego fluffu, żeby usprawiedliwić takie właśnie sojusze a la WoW.
Dużo ciekawsze imho byłoby coś w rodzaju DaoT, z kilkoma frakcjami, z których żadna nie jest silniejsza od pozostałych.

Offline Coeniasty

  • Redaktor GGK
  • Stolnik bracki
  • *
  • Wiadomości: 1 266
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tremere
Odp: WAR: Warhammer Online!
« Odpowiedź #21 dnia: Październik 14, 2008, 08:14:28 pm »
Ale weź też pod uwagę cały content. Oczywiście, że dałoby radę zrobić każdy kontra każdy, ale:
1. byłaby jedna duża mapa z podziałem na Tier`y, na której wszyscy by walczyli. Totalny chaos, zero przemyślanych akcji. Do tego nie wiadomo, jak logicznie przeprowadzić battlefieldy, żeby sześć ras miało do nich dostęp, a jednocześnie, żeby były grywalne i odpowiednie rozmiarem dla danego etapu. Efektem byłoby niegrywalne szkaradztwo, w którym frakcja mająca przewagę liczebną robiła by co chciała. Tak, owszem - można wprowadzić limity na daną frakcję, ale to raczej by nie pomogło, bo i tak zawsze jednej frakcji byłoby FULL. Poza tym w takim układzie masz znaczne ograniczenie możliwości przy massive RvR: maksymalna ilość graczy walczących ze sobą wynosiła by 1/3 tego, co obecnie, bo trzeba liczyć limity.

ALBO

2. byłoby kilkanaście małych map, bez możliwości latania, pomiędzy nimi. Każda z ras musiałaby posiadać osobne linie questowe i warcampowe na każdej z tych map, tak, jak ma to miejsce teraz. Czyli tak naprawdę gra musiałaby być mniejsza.

Do każdego z tych wariantów należy dodać jeszcze niewiadomy tryb contest i rozwoju miast - w przypadku dwóch stron sprawa jest prosta: contested, dest controled, order controled.

Krótko mówiąc przyjęto taką koncepcję, wytłumaczono ją jako tako w intrze ORAZ questach, unlockach (przykładowo jest unlock tłumaczący sojusz DE, Green oraz Chaosu, otrzymujemy wtedy historię, co się wydarzyło i dlaczego tak wyszło), etc. znajdowanych w trakcie gry.

Offline Musley

  • Steward
  • ******
  • Wiadomości: 6 346
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • (づ。◕‿‿◕。)づ
    • Soundcloud
Odp: WAR: Warhammer Online!
« Odpowiedź #22 dnia: Październik 15, 2008, 12:43:17 am »
Myślę, że twórcy gry nie przekazali nam całej prawdy o tamtych czasach i nie dziwie się oburzeniu historyków świata Warhammer Fantasy Battles and Role Playing Games Mainly for Gay People.

pozdro666

Offline Vlad

Odp: WAR: Warhammer Online!
« Odpowiedź #23 dnia: Październik 16, 2008, 09:40:56 pm »
taki mały oftop-mam nadzieję, że nie dostane za to banana:).

Gildia XVII Carroburg Regiment (Order, serwer Burlok, RP) zaprasza wszystkich chcących walczyć w imię Sigmara, Grungniego, czy Asuryana!

Jesteśmy gildią typu casual-nie gramy po 8 godzin dziennie i nie wymagamy tego od innych. Sami pracujemy/uczymy się i nie zawsze mamy czas na grę. Najważniejsza jest dobra zabawa, hardcore niekoniecznie..
Burlok jest serwerem Role Play jednak nie wymagamy odgrywania postaci. Generalnie panuje zasada: nie chcesz RolePlayować-nie musisz ale nie psuj zabawy innym.

Wymagania:
-minimalna znajomość świata warhammera
-kultura osobista

Mile widziane
-poczucie humoru:)
-dobra znajomość realiów Starego Świata.

Nie tolerujemy:
-chamstwa
-pychy
-warcholstwa

W grze proszę zgłaszać sie do następujących osób:
Basilius
Drognar
Nefris
Skelf

Zapraszamy!
« Ostatnia zmiana: Październik 16, 2008, 10:07:08 pm wysłana przez Vlad »

Offline Krova

Odp: WAR: Warhammer Online!
« Odpowiedź #24 dnia: Październik 17, 2008, 02:32:37 pm »
Cytuj
Najważniejsza jest dobra zabawa, hardcore niekoniecznie..
Błąąąąąąąąąd.
/人◕ ‿‿ ◕人\

Offline Jaskier

Odp: WAR: Warhammer Online!
« Odpowiedź #25 dnia: Październik 17, 2008, 08:19:06 pm »
Jak jest z wymaganiami tej gry?

Grafika nie zachwyca więc mam nadzieję, że dla odmiany wymagania sprzętowe będą zachwycajace. Zgadza się?

Jak jest z expowaniem. Przez najbliższy rok będę miał krańcowo mało czasu na grę (tak ok 10 godzin w tygodniu pewnie) i chciałbym wiedzieć ile czasu będę musiał spędzić na tradycyjnym klepaniu snotlingów czy innych mrówek zanim będę mógł sobie pograć na pełnej ku***e.

Z góry dzięki za informacje.

Offline Coeniasty

  • Redaktor GGK
  • Stolnik bracki
  • *
  • Wiadomości: 1 266
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tremere
Odp: WAR: Warhammer Online!
« Odpowiedź #26 dnia: Październik 18, 2008, 12:42:05 am »
Jak jest z wymaganiami tej gry?

PC SYSTEM REQUIREMENTS

For Windows XP

·  2.5 GHz P4 (single core) processor or equivalent
·  1 Gigabyte RAM
·  A 128 MB Video Card, with support for Pixel Shader 2.0
·  At least 15 GB of hard drive space

For Windows VISTA

·  2.5 GHz P4 processor or equivalent
·  2 Gigabyte RAM
·  A 128 MB Video Card, with support for Pixel Shader 2.0
·  At least 15 GB of hard drive space

Supported Video Cards

ATI Radeon(TM) series

·  9500, 9600, 9800
·  X300, X600, X700, X800, X850
·  X1300, X1600, X1800, X1900, X1950
·  2400, 2600, 2900,
·  3650, 3850, 3870
·  4850, 4870

NVIDIA GeForce series

·  FX 5900, FX 5950
·  6600, 6800,
·  7600, 7800, 7900, 7950
·  8400, 8500, 8600, 8800
·  9400, 9500, 9600, 9800
·  GTX 260, GTX 280

Intel(R) Extreme Graphics

·  GMA X4500


A od siebie dodam, że gra jest pamięciożerna. Zazwyczaj pamięć (RAM) przez nią używana znajduje się w przedziale 1-1.5gb. W grudniu ma pojawić się łatka 1.1, która poprawi jakość gry na słabszych kompach.


Cytuj
Grafika nie zachwyca więc mam nadzieję, że dla odmiany wymagania sprzętowe będą zachwycajace. Zgadza się?

I tak i nie. W WAR masz całe obszary od razu wbijane do pamięci. Mapy są dość spore (na piechotę jakieś 40-60 minut na przejście obszaru po prostej drodze) i nie ma żadnych loadingów w trakcie. Loady masz tylko przy zmianie tier`u, przelocie z warcampa oraz przy scenariuszach.

Cytuj
Jak jest z expowaniem. Przez najbliższy rok będę miał krańcowo mało czasu na grę (tak ok 10 godzin w tygodniu pewnie) i chciałbym wiedzieć ile czasu będę musiał spędzić na tradycyjnym klepaniu snotlingów czy innych mrówek zanim będę mógł sobie pograć na pełnej ku***e.

Hmmmm... To jest tak: wchodzisz do gry i w ciągu 4-5 h masz 5-6 level. W grze jest 40 poziomów postaci ogólnie, ale... Możesz dołączać do rozgrywki RvR (odpowiednik PvP) od samego początku, a Twój poziom zostanie wyrównany do odpowiedniego dla danego Tier`u. Z tą jedną różnicą, że nie otrzymasz umiejętności użytkowych, które byś zdobył normalnie, czyli wyrównane zostaną Twoje statystyki i statystyki ataków, które już posiadasz. Inna sprawa, że na rozgrywce RvR można się dorobić sporo xp (przykład: w 8 minut 20-30 tysięcy punktów, podczas gdy na level 31 potrzeba 470k). Dodatkowo jest levelowanie tylko i wyłącznie RvR, ale tutaj sprawa ma się gorzej i idzie to zdecydowanie wolniej (mam 30 level XP i tylko 24 level RvR - w sumie postacią grałem około 130h).


EDIT:
Właśnie czytam list otwarty od Jacobsa, więc drobna aktualizacja.
W grudniu ma wyjść łatka 1.1, która doda dwie dodatkowe klasy (Dark Elf Black Guard i Ktośtam Knight of Blazing Sun), dodatkowe zdolności/modyfikacje dla już istniejących klas, dwa dodatkowe dungeony, unlocki w Tome of Knowlegde, transfery postaci (darmowe O_o). I najważniejsza informacja, którą też wkleiłem pod wymaganiami, poprawienie jakości gry na słabszych komputerach.
Patch, of korz, będzie darmowy.

Tak czy siak czekam na łatkę z dodatkowymi miastami i info o dodatku, nad którym już pracują xD


EDIT 2:
xD Ponownie edit xD Hotfix dzisiejszy i kolejne zmiany:
  • New Repeatable Quests.
  • The experience earned for killing an enemy player in an RvR lake will be increased by +50%.
  • Players who capture an RvR keep previously received only renown. As of today, players of the appropriate rank (actual, not bolstered) will also earn an experience bonus for successfully defeating a keep lord.
« Ostatnia zmiana: Październik 18, 2008, 12:57:40 am wysłana przez Coeniasty »

Offline Coeniasty

  • Redaktor GGK
  • Stolnik bracki
  • *
  • Wiadomości: 1 266
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tremere
Odp: WAR: Warhammer Online!
« Odpowiedź #27 dnia: Listopad 23, 2008, 10:17:30 pm »
Dawno nic się nie działo, więc trochę podsumowania.

Przede wszystkim patche. Wychodzą na bieżąco, czasem nawet dwa dziennie. Event Heavy Metal trwa. W grudniu ma zostać wydana łatka o numerze 1.06, która będzie poprawiać stabilność gry, błędy, etc., ale najważniejsze: wprowadzi dwie klasy i poprawi balans obecnych.

A tak na marginesie: zapytajcie Gambita, co sądzi o PvE w WAR xD Zwłaszcza o pewnym Public Quest w Chapter 6 Greenskins xD

Offline kkdm

Odp: WAR: Warhammer Online!
« Odpowiedź #28 dnia: Grudzień 17, 2008, 01:28:16 pm »
nie podoba mi się age of reckoning

wg mnie tworcy nie uchwycily w nim klimatu

klimat warhammera powinien byc mroczny, gotycki, brutalny a w age of reckoning jest on jakis taki wyblakly, zabawkowy

pozatym grafika jest przestarzala, zbyt kanciasta i jesli w cwhili obecnej sa juz do niej zastrzezenia, to co bedzie za 3,4 lata, bo jak wiadomo w mmorpgi gra się wlasnie latami

jedyne co mi się podoba to tylko concept arty z oficjalnej, niektore pomysly sa naprawdę dobre

to tyle, pozdro

Offline Gambit

  • Koortynator Działu
  • Szafarz bracki
  • *
  • Wiadomości: 3 498
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Gildia Gier Komputerowych
Odp: WAR: Warhammer Online!
« Odpowiedź #29 dnia: Grudzień 22, 2008, 05:52:03 pm »
nie podoba mi się age of reckoning

wg mnie tworcy nie uchwycily w nim klimatu

klimat warhammera powinien byc mroczny, gotycki, brutalny a w age of reckoning jest on jakis taki wyblakly, zabawkowy

pozatym grafika jest przestarzala, zbyt kanciasta i jesli w cwhili obecnej sa juz do niej zastrzezenia, to co bedzie za 3,4 lata, bo jak wiadomo w mmorpgi gra się wlasnie latami

jedyne co mi się podoba to tylko concept arty z oficjalnej, niektore pomysly sa naprawdę dobre

to tyle, pozdro

Cieszę się Twoim szczęściem... Oczywiście gra nie musi sie podobac każdemu, ale warto by było jakoś to lepiej uargumentować...