Autor Wątek: WE pytanie  (Przeczytany 5503 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline =IKubusI=

  • Młodszy Terminator
  • **
  • Wiadomości: 128
WE pytanie
« dnia: Wrzesień 17, 2008, 08:34:28 pm »
Witam mam takie pytanie apropo lethal shot czy jakos tak. W kodeksie pisze, ze nie mozna laczyc z magicznymi bajerami, ale gdzies cos slyszalem ze sa do tego jakies uscislenia. Czy moglby mi ktos sprzecyzowac co z broni strzeleckiej i strzal mozna z tym laczyc o ile mozna?

Z gory dzieki

Offline skrzacikuk

  • Wyzwoleniec
  • *
  • Wiadomości: 7
Odp: WE pytanie
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 17, 2008, 09:24:49 pm »
niestety nie mozesz laczyc magicznych lukow i strzal z zasada lethal shot
tz jesli masz bohatera z kindred way to mozesz wziac magiczny luk i nawet strzaly ale wtedy tracisz zasade lethal shot
przykro mi :P
sam gram we i to by bylo cos bow of loren i arcane bodkins i kiling blow

Offline =IKubusI=

  • Młodszy Terminator
  • **
  • Wiadomości: 128
Odp: WE pytanie
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 22, 2008, 02:15:06 pm »
W FAQ to WE wyczytalem, ze pociski z magicznego luku nie sa magiczne. Wiem rowniez ze jest wokol tego troche kontrowersji. Jak dla mnie zasada z bow of loren powinna dzialac.

JJ

  • Gość
Odp: WE pytanie
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 23, 2008, 09:58:49 am »
Jak dla ciebie - niech działa.
Nie licz, że dla kogoś jeszcze.