UPDATE:
No to chłopaki, mamy już regulamin.
W imieniu Szczecińskiego Klubu Gier Bitewnych "MONOLIT" mam przyjemność zaprosić was na pierwszego od 5 lat Mastera w Zachodniopomorskim. Cool
• Czas i miejsce turnieju: 25 – 26 Października 2008 r., IV Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Prusa w Szczecinie, ul. Św. Kingi.
• Koszt akredytacji za turniej wynosi 30zł.
• rozpoczęcie turnieju – godz. 9.00.
• Sędzia Główny: Maciej "Wołek" Wołowski, tel. 0 503 948 734, zgłoszenia: halostars2k8@gmail.com
• Sponsorem turnieju jest Klub Gier Strategicznych MONOLIT
• Pytania i uwagi można kierować bezpośrednio do sędziego głównego na adres: halostars2k8@gmail.com
• Ilość miejsc jest ograniczona dlatego decydować będzie kolejność zgłoszeń. Zapisy będą przyjmowane do 20.10.2008 r. Rozpiski należy przysyłać do Sędziego Głównego. Za poprawną rozpiskę przesłaną w terminie gracz otrzymuje dodatkowy 3 pkt.
• Do turnieju dopuszczone zostaną armie nie przekraczające 2008 pkt. zbudowane według Standard Force Organization. Obowiązują FAQ i PKZ.
• dopuszczone są wszystkie armie oficjalne oraz armie z WD.
• nie dopuszczone są podręczniki Imperial Armour
• dopuszczone są jednostki sojusznicze np. Deathwatch Kill Team, Kroot Mercenaries.
• nie dopuszczeni są bohaterowie specjalni za wyjątkiem Sammaela i Beliala.
• Marines mający bazowo ccw, bp i bolter nie muszą mieć wymodelowanych wszystkich tych broni.
• zabronione są VDR i Tyranid Monstrocities.
• W wyniku losowania gracze zostaną podzieleni na pary, w których rozegrają pierwszą bitwę. W kolejnych bitwach pary będą wyznaczane przez komputer (program Sędziówka). Każdy gracz stoczy w sumie 5 bitew, po czym zostanie wyłoniony zwycięzca. Wygra ten, kto będzie miał największą liczbę punktów. W przypadku remisu, wygra ten, kto będzie miał więcej "małych punktów". Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji par np. tak, aby w miarę możliwości nie toczyć bitwy dwa razy z tym samym przeciwnikiem.
• Osoby biorące udział w turnieju muszą posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej kopię dla sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wymagane jest również posiadanie podręczników lub ich kopii, z których się korzysta (np. kodeksy armii oraz dodatkowe zasady np. do Deathwatch Kill Team). Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć kwestię na jego niekorzyść.
• Armie muszą być w całości pomalowane.
• Jednostki muszą być reprezentowane przez adekwatne figurki (WYSIWYG jest niezbędny).
• Gry odbywają się na wyznaczonych przez sędziego stołach. Makiety będą rozstawione przed rozpoczęciem turnieju i nie będzie można modyfikować ich położenia.
• Każde pełne 5 minut spóźnienia z oddaniem wyników bitwy będzie skutkować 2 pkt karnymi.
Rozegranych będzie 5 bitew:
• Sobota:
• 10.00 – 12.30 Bitwa I
• 12.45 – 15.15 Bitwa II
• (od godz. 15.15 do 16.15 - przerwa obiadowa)
• 16.30 – 19.00 Bitwa III
• Niedziela:
• 10.00 – 12.30 Bitwa IV
• 12.45 – 15.15 Bitwa V
• Ocena Armii:
• Pomalowanie armii: 0 - 5 pkt. Oprócz tego uczestnicy wybiorą najładniejszą/najciekawszą armię turnieju
metodą przyznawania punktów.
• Konwersje: 0 - 3 pkt.
• Podstawki 0-2 pkt
• Klimat armii 0-3 pkt.
• Oznaczenia Oddziałów 0-1
• Gracze wybiora najłądniejszą armię, tak zwany Players Choice. Gracz z największa liczbą głosów otrzyma dodatkowe 2 pkt. do rankingu hobbystycznego.
• Na turnieju zostanie przeprowadzony test wiedzy za który można uzyskać 10pkt.
• Na koniec turnieju każdy gracz może przyznać fair play jednemu ze swoich przeciwników. 1 fair play = 1 pkt
• Niedopuszczalne jest uczestnictwo w rozgrywkach osób postronnych, które podpowiadają lub przeszkadzają grającym. Osoby takie mogą zostać usunięte z terenu imprezy lub ukarane przez sędziego punktami karnymi (jeśli biorą udział w turnieju). Podobnie może zostać ukarany gracz, któremu podpowiadano.
• Gracze przyłapani na oszukiwaniu otrzymają automatyczną przegraną w bitwie, w której oszukiwali (20:0). Powtórne przyłapanie na oszustwie będzie równoznaczne z dyskwalifikacją.
• Sędzia ma prawo do udzielenia upomnienia za niewłaściwe zachowanie. W szczególnych przypadkach może wykluczyć daną osobę z dalszych rozgrywek. Decyzja sędziego głównego jest ostateczna i nie można się od niej odwoływać.
• Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień.
• Tabelka Punktowa
20:0 Masakra
17:3 Duże zwycięstwo
13:7 Małe zwycięstwo
10:10 Remis
Po każdej bitwie należy też policzyć małe punkty; gracz otrzymuje:
Równowartość punktową za zabite jednostki wroga/zniszczone pojazdy
Połowę punktów w przypadku zadania połowy ran początkowych oddziału lub modelu/niezniszczonego, ale uszkodzonego pojazdu (zaokrąglane w górę)
1.Capture and Control (każdy po 2 znaczniki)
-rozstawienie: Pitched Battle (12 cali od krawędzi)
Masakra : należy kontrolować 4 znaczniki
Duże zwycięstwo: należy kontrolować 2-3 znaczniki więcej od przeciwnika.
Małe zwycięstwo: należy kontrolować o 1 więcej znaczników niż przeciwnik.
Remis : gracze kontrolują tyle samo znaczników
W przypadku zabicia wszystkich modeli przeciwnika kontroluje się tyle znaczników (oczywiście maxymalnie tyle ile jest na stole) ile posiada się scoringów niezależnie, w którym miejscu na stole się znajdują.
2.Seize Ground (5 znaczników)
- rozstawienie:Spearhead (ćwiartki)
Masakra : należy kontrolować 4 znaczniki więcej niż przeciwnik
Duże zwycięstwo: należy kontrolować 2-3 znaczniki więcej niż przeciwnik
Małe zwycięstwo: należy kontrolować 1 znacznik więcej niż przeciwnik
Remis : gracze kontrolują tyle samo znaczników
W przypadku zabicia wszystkich modeli przeciwnika kontroluje się tyle znaczników (oczywiście maxymalnie tyle ile jest na stole) ile posiada się scoringów niezależnie, w którym miejscu na stole się znajdują.
3.Annihilation (kill pointy)
-rozstawienie: Pitched Battle (12 cali od krawędzi)
Masakra: 5 lub więcej kill pointów więcej niż przeciwnik
Duże zwycięstwo: 3-4 kill pointów więcej niż przeciwnik
Małe zwycięstwo : 1-2 kill pointy więcej niż przeciwnik
Remis : tyle samo kill pointów co przeciwnik
W przypadku zabicia wszystkich modeli przeciwnika otrzymuje się +2 kill pointy.
4.Take And Hold(scoringi 12" od środka stołu)
-rozstawienie : Dawn Of War
Masakra:4 lub więcej scoringów w środku stołu niż przeciwnik
Duże Zwycięstwo: 2-3 scoringi więcej niż przeciwnik w środku stołu
Małe Zwycięstwo: 1 scoringi więcej niż przeciwnik w środku stołu
Remis:Tyle samo scoringów w środku stołu.
W przypadku zabicia wszystkich modeli przeciwnika punktują wszystkie scoringi na mapie.
5.Slaughter (kill pointy)
-rozstawienia :Spearhead (ćwiartki)
Masakra: 5 lub więcej kill pointów więcej niż przeciwnik
Duże zwycięstwo: 3-4 kill pointów więcej niż przeciwnik
Małe zwycięstwo : 1-2 kill pointy więcej niż przeciwnik
Remis : tyle samo kill pointów co przeciwnik
W przypadku zabicia wszystkich modeli przeciwnika otrzymuje się +2 kill pointy.
Lista Zgłoszeń:
1. Hans-Peter Wamsles-Orks R
2. Maciej "Michałku" Janiuk - Chaos Deamons R
3. Piotr "Emeryt" Jaworski- Orks R
4. Bernhard Mischka - Chaos Space Marines
5. Paweł "Trej" Morawski - Chaos Space Marines R
6. Marcin „Fryta” Nowicki - Space Marines R
7. Chrobry - Space Wolves R
8. Krzysztof "Kris" Kujawa - Eldars R
9. Jakub "Vladdi" Podruczny - Necrons R
10.Jakub "Jakubu" Urbańczyk - Dark Eldars R
11. Konrad "Hang Man" Zaleski - Black Templars R
12. Jaromir "Jaro" Waluszewki - Iron Hands R
13. Sebastian "Luin" Bednarski - Space Marines R
14. Piotr Pieścik - Armoured Company R
15. Cezary Stawski - Armoured Company R
16. Marcin"Fukushim" Sobanda - Tau R
17. Sławomir Kościukiewicz - Chaos Space Marines R
18. Michał Nowicki - Eldar R
19. Piotr "Khornik" Nowicki - Chaos Deamons R
20. Szymon "Afro" Patora - Space Marines R
21. Artur "Hristus" Jeż - Chaos Space Marines R
22. Krzysztof "Zły" Białek - Eldar R
23. Tomasz "Dikins" Mikołajczyk - Dark Angels R
24. Kamil "Karlvant" Meka - Eldar R
25. Jakub Sosinowicz - With Hunters R
26. Jędrzej "Drops" Drwięga - Blood Angels R
27. Emanuel "Eman" Furmańczyk - Tau R
28. Arkadiusz „Arecki” Krasucki - Black Templars R
29. Seta - Witch hunters R
30. Jan "Jasiu" Kustoń - Blood Angels R
31. Marcin Witczak - Eldar R
32. Marcin "Brajtman" Brytan - Tau R
33. Sławek Bogusławski - Tyranids R
34. Mariusz "Marios" Krakowczyk - CSM R
35. Michał "Mike" Sobanda - Space Marines R
36. Bartłomiej "Toster" Żarnowaski - Dark Eldar R
37. Tomasz Chowaniec - CSM R
38. Paweł "Sancho" Kudlarczyk - Tyranids R
39. Konrad Furmańczyk - Space Marines R
Zapraszam w imieniu swoim i Monolitu!