trawa

Autor Wątek: HALO STARS 2008  (Przeczytany 41662 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Hang Man

HALO STARS 2008
« dnia: Lipiec 28, 2008, 12:00:26 am »
UPDATE:

No to chłopaki, mamy już regulamin.

W imieniu Szczecińskiego Klubu Gier Bitewnych "MONOLIT" mam przyjemność zaprosić was na pierwszego od 5 lat Mastera w Zachodniopomorskim. Cool

• Czas i miejsce turnieju: 25 – 26 Października 2008 r., IV Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Prusa w Szczecinie, ul. Św. Kingi.

• Koszt akredytacji za turniej wynosi 30zł.

• rozpoczęcie turnieju – godz. 9.00.

• Sędzia Główny: Maciej "Wołek" Wołowski, tel. 0 503 948 734, zgłoszenia: halostars2k8@gmail.com

• Sponsorem turnieju jest Klub Gier Strategicznych MONOLIT

• Pytania i uwagi można kierować bezpośrednio do sędziego głównego na adres: halostars2k8@gmail.com

• Ilość miejsc jest ograniczona dlatego decydować będzie kolejność zgłoszeń. Zapisy będą przyjmowane do 20.10.2008 r. Rozpiski należy przysyłać do Sędziego Głównego. Za poprawną rozpiskę przesłaną w terminie gracz otrzymuje dodatkowy 3 pkt.

• Do turnieju dopuszczone zostaną armie nie przekraczające 2008 pkt. zbudowane według Standard Force Organization. Obowiązują FAQ i PKZ.

• dopuszczone są wszystkie armie oficjalne oraz armie z WD.

• nie dopuszczone są podręczniki Imperial Armour

• dopuszczone są jednostki sojusznicze np. Deathwatch Kill Team, Kroot Mercenaries.

• nie dopuszczeni są bohaterowie specjalni za wyjątkiem Sammaela i Beliala.

• Marines mający bazowo ccw, bp i bolter nie muszą mieć wymodelowanych wszystkich tych broni.

• zabronione są VDR i Tyranid Monstrocities.

• W wyniku losowania gracze zostaną podzieleni na pary, w których rozegrają pierwszą bitwę. W kolejnych bitwach pary będą wyznaczane przez komputer (program Sędziówka). Każdy gracz stoczy w sumie 5 bitew, po czym zostanie wyłoniony zwycięzca. Wygra ten, kto będzie miał największą liczbę punktów. W przypadku remisu, wygra ten, kto będzie miał więcej "małych punktów". Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji par np. tak, aby w miarę możliwości nie toczyć bitwy dwa razy z tym samym przeciwnikiem.

• Osoby biorące udział w turnieju muszą posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej kopię dla sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wymagane jest również posiadanie podręczników lub ich kopii, z których się korzysta (np. kodeksy armii oraz dodatkowe zasady np. do Deathwatch Kill Team). Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć kwestię na jego niekorzyść.

• Armie muszą być w całości pomalowane.

• Jednostki muszą być reprezentowane przez adekwatne figurki (WYSIWYG jest niezbędny).

• Gry odbywają się na wyznaczonych przez sędziego stołach. Makiety będą rozstawione przed rozpoczęciem turnieju i nie będzie można modyfikować ich położenia.

• Każde pełne 5 minut spóźnienia z oddaniem wyników bitwy będzie skutkować 2 pkt karnymi.


Rozegranych będzie 5 bitew:

• Sobota:

• 10.00 – 12.30 Bitwa I

• 12.45 – 15.15 Bitwa II

• (od godz. 15.15 do 16.15 - przerwa obiadowa)

• 16.30 – 19.00 Bitwa III

• Niedziela:

• 10.00 – 12.30 Bitwa IV

• 12.45 – 15.15 Bitwa V



• Ocena Armii:

• Pomalowanie armii: 0 - 5 pkt. Oprócz tego uczestnicy wybiorą najładniejszą/najciekawszą armię turnieju
metodą przyznawania punktów.

• Konwersje: 0 - 3 pkt.

• Podstawki 0-2 pkt

• Klimat armii 0-3 pkt.

• Oznaczenia Oddziałów 0-1



• Gracze wybiora najłądniejszą armię, tak zwany Players Choice. Gracz z największa liczbą głosów otrzyma dodatkowe 2 pkt. do rankingu hobbystycznego.

• Na turnieju zostanie przeprowadzony test wiedzy za który można uzyskać 10pkt.

• Na koniec turnieju każdy gracz może przyznać fair play jednemu ze swoich przeciwników. 1 fair play = 1 pkt

• Niedopuszczalne jest uczestnictwo w rozgrywkach osób postronnych, które podpowiadają lub przeszkadzają grającym. Osoby takie mogą zostać usunięte z terenu imprezy lub ukarane przez sędziego punktami karnymi (jeśli biorą udział w turnieju). Podobnie może zostać ukarany gracz, któremu podpowiadano.

• Gracze przyłapani na oszukiwaniu otrzymają automatyczną przegraną w bitwie, w której oszukiwali (20:0). Powtórne przyłapanie na oszustwie będzie równoznaczne z dyskwalifikacją.

• Sędzia ma prawo do udzielenia upomnienia za niewłaściwe zachowanie. W szczególnych przypadkach może wykluczyć daną osobę z dalszych rozgrywek. Decyzja sędziego głównego jest ostateczna i nie można się od niej odwoływać.

• Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień.

• Tabelka Punktowa

20:0 Masakra
17:3 Duże zwycięstwo
13:7 Małe zwycięstwo
10:10 Remis

Po każdej bitwie należy też policzyć małe punkty; gracz otrzymuje:
Równowartość punktową za zabite jednostki wroga/zniszczone pojazdy
Połowę punktów w przypadku zadania połowy ran początkowych oddziału lub modelu/niezniszczonego, ale uszkodzonego pojazdu (zaokrąglane w górę)

1.Capture and Control (każdy po 2 znaczniki)
-rozstawienie: Pitched Battle (12 cali od krawędzi)
Masakra : należy kontrolować 4 znaczniki
Duże zwycięstwo: należy kontrolować 2-3 znaczniki więcej od przeciwnika.
Małe zwycięstwo: należy kontrolować o 1 więcej znaczników niż przeciwnik.
Remis : gracze kontrolują tyle samo znaczników

W przypadku zabicia wszystkich modeli przeciwnika kontroluje się tyle znaczników (oczywiście maxymalnie tyle ile jest na stole) ile posiada się scoringów niezależnie, w którym miejscu na stole się znajdują.

2.Seize Ground (5 znaczników)
- rozstawienie:Spearhead (ćwiartki)
Masakra : należy kontrolować 4 znaczniki więcej niż przeciwnik
Duże zwycięstwo: należy kontrolować 2-3 znaczniki więcej niż przeciwnik
Małe zwycięstwo: należy kontrolować 1 znacznik więcej niż przeciwnik
Remis : gracze kontrolują tyle samo znaczników

W przypadku zabicia wszystkich modeli przeciwnika kontroluje się tyle znaczników (oczywiście maxymalnie tyle ile jest na stole) ile posiada się scoringów niezależnie, w którym miejscu na stole się znajdują.


3.Annihilation (kill pointy)
-rozstawienie: Pitched Battle (12 cali od krawędzi)
Masakra: 5 lub więcej kill pointów więcej niż przeciwnik
Duże zwycięstwo: 3-4 kill pointów więcej niż przeciwnik
Małe zwycięstwo : 1-2 kill pointy więcej niż przeciwnik
Remis : tyle samo kill pointów co przeciwnik

W przypadku zabicia wszystkich modeli przeciwnika otrzymuje się +2 kill pointy.

4.Take And Hold(scoringi 12" od środka stołu)
-rozstawienie : Dawn Of War
Masakra:4 lub więcej scoringów w środku stołu niż przeciwnik
Duże Zwycięstwo: 2-3 scoringi więcej niż przeciwnik w środku stołu
Małe Zwycięstwo: 1 scoringi więcej niż przeciwnik w środku stołu
Remis:Tyle samo scoringów w środku stołu.

W przypadku zabicia wszystkich modeli przeciwnika punktują wszystkie scoringi na mapie.

5.Slaughter (kill pointy)
-rozstawienia :Spearhead (ćwiartki)
Masakra: 5 lub więcej kill pointów więcej niż przeciwnik
Duże zwycięstwo: 3-4 kill pointów więcej niż przeciwnik
Małe zwycięstwo : 1-2 kill pointy więcej niż przeciwnik
Remis : tyle samo kill pointów co przeciwnik

W przypadku zabicia wszystkich modeli przeciwnika otrzymuje się +2 kill pointy.


Lista Zgłoszeń:

1. Hans-Peter Wamsles-Orks R
2. Maciej "Michałku" Janiuk - Chaos Deamons R
3. Piotr "Emeryt" Jaworski- Orks R
4. Bernhard Mischka - Chaos Space Marines
5. Paweł "Trej" Morawski - Chaos Space Marines R
6. Marcin „Fryta” Nowicki - Space Marines R
7. Chrobry - Space Wolves R
8. Krzysztof "Kris" Kujawa - Eldars R
9. Jakub "Vladdi" Podruczny - Necrons R
10.Jakub "Jakubu" Urbańczyk -  Dark Eldars R
11. Konrad "Hang Man" Zaleski - Black Templars R
12. Jaromir "Jaro" Waluszewki - Iron Hands R
13. Sebastian "Luin" Bednarski - Space Marines R
14. Piotr Pieścik - Armoured Company R
15. Cezary Stawski - Armoured Company R
16. Marcin"Fukushim" Sobanda - Tau R
17. Sławomir Kościukiewicz - Chaos Space Marines R
18. Michał Nowicki - Eldar R
19. Piotr "Khornik" Nowicki - Chaos Deamons R
20. Szymon "Afro" Patora - Space Marines R
21. Artur "Hristus" Jeż - Chaos Space Marines R
22. Krzysztof "Zły" Białek - Eldar R
23. Tomasz "Dikins" Mikołajczyk - Dark Angels R
24. Kamil "Karlvant" Meka - Eldar R
25. Jakub Sosinowicz - With Hunters R
26. Jędrzej "Drops" Drwięga - Blood Angels R
27. Emanuel "Eman" Furmańczyk - Tau R
28. Arkadiusz „Arecki” Krasucki  - Black Templars R
29. Seta - Witch hunters R
30. Jan "Jasiu" Kustoń - Blood Angels R
31. Marcin Witczak - Eldar R
32. Marcin "Brajtman" Brytan - Tau R
33. Sławek Bogusławski - Tyranids R
34. Mariusz "Marios" Krakowczyk - CSM R
35. Michał "Mike" Sobanda - Space Marines R
36. Bartłomiej "Toster" Żarnowaski -  Dark Eldar R
37. Tomasz Chowaniec - CSM R
38. Paweł "Sancho" Kudlarczyk - Tyranids R
39. Konrad Furmańczyk - Space Marines R
Zapraszam w imieniu swoim i Monolitu!

« Ostatnia zmiana: Październik 28, 2008, 08:32:45 am wysłana przez Eman »
Freedom is the freedom to say that two plus two make four. If that is granted, all else follows.

Offline krawat

Odp: HALO STARS 2008
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 28, 2008, 01:01:36 am »
plewa zawsze bylem i siakos sie tym nie przejmuje a poki co wyjazd nie wypali z braku laki itp. moze sie uda wpasc ale jako widz.
ZAPINAMY

Offline Hem'Ahn

Odp: HALO STARS 2008
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 28, 2008, 06:14:06 am »
Dość mocno zawęziliście możliwość odpowiedzi, ja na przykład wolałbym nie przekraczać limitu 2000pkt.
Michałku
PKGB Sztab

Offline Hang Man

Odp: HALO STARS 2008
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 28, 2008, 06:59:13 am »
Ogólnie na forum klubowym baaardzo dobrze sie przyjął pomysł zagrania na 2000+. Stąd też takie opcje.
Chcemy, żeby nieco większe punkty stały się trademarkiem Szczecińskiego Mastera  8)
Freedom is the freedom to say that two plus two make four. If that is granted, all else follows.

Offline Mistrz wałków :)

Odp: HALO STARS 2008
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 28, 2008, 07:15:41 am »
Moje zdanie znacie

Cytuj
Posunięcie moim zdaniem bardzo ryzykowne.

Wystarczy porównać liczebność masterów wielopunktowych z WS. Przebitka jest nie mała.
Obawiam się, że wymiar 2500 tysiąca może być gwoździem w trumnę dla takiego mastera Confused
Owszem są gracze którzy posiadają takie armie. Lecz może sie okazać, biorąc pod uwagę pewne prawdopodobieństwem, że nie dojedzie cześć zainteresowanych, z przypadków losowych, master liczebnościowo spadnie poniżej niebezpiecznej 30 osobowej frekwencji.
Ważnym elementem jest jeszcze zmiana edycji a co za tym idzie inne preferencje wystawianych oddziałów w armi. Dla tych którzy nie maja 5000pkt (czyli do wyboru do koloru) tylko te właściwe ok 2000 oznacza to zakupy (i to spore! dajcie im szanse) -  tym bardziej że grywalny może sie okazać ledwo 1000 pkt

Mogę sie jednak mylić.
Wiem jedno na mnie nie możecie liczyć (przynajmniej na dzień dzisiejszy)
Kamil. (miszczu)

Offline trej

Odp: HALO STARS 2008
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 28, 2008, 07:17:14 am »
Arena ma podobny image. To już są dwa takie turnieje :)
Szczerze mówiąc przy takich punktach byłbym w stanie zagrać 3 bitwy ale przez dwa dni. Osobiście też wolałbym zdecydowanie mniejsze.

Offline Vladdi

Odp: HALO STARS 2008
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 28, 2008, 08:01:27 am »
Mi sie tam 2000+ podoba ale chyba 2500 to juz przesada, chociaz i taki master juz kiedys gralem. 2250 bedzie ok, w koncu niezwykle rzadko mozna sobie obecnie zagrac na wieksze punkty.

vladdi
They told me they needed an army. They made me call half the humanity and tell them to kill the other half. There was no racism after that, no discrimination, no conflicts based on property, politics or religion. It only mattered if you were one of those that answered the phone or one of those that didn't. Apocalypse came and I was at it's gates.

Offline Yedli

Odp: HALO STARS 2008
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 28, 2008, 09:01:32 am »
2500 to już Apokalipsa.  :lol:

Poza tym przy tej punktacji rozegranie regulaminowych pięciu bitew wydaje się mało prawdopodobne. 8)

Y.
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline Hang Man

Odp: HALO STARS 2008
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 28, 2008, 09:17:59 am »
Gdyby był limit 2500 punktów najprawdopodobniej byłyby 3, góra 4 bitwy :)
Freedom is the freedom to say that two plus two make four. If that is granted, all else follows.

Offline Yedli

Odp: HALO STARS 2008
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 28, 2008, 09:25:01 am »
Wtedy nie byłby to Master.  ;-)

Y.
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Eman

  • Gość
Odp: HALO STARS 2008
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 28, 2008, 10:57:49 am »
Heyka !!!
Mysle, ze na 5ed 2250 punktow bedzie wystarczajace. 2500 punktow moze spowodowac, ze wiele osob nie bedzie sie w stanie wystawic. Szczegolnie, ze to Master i trzeba miec pomalowane figury.
Generalnie koncepcja zagrania na duze punkty baaaaardzo mi sie podoba  8)
Cze !!!

Offline Isengrim

Odp: HALO STARS 2008
« Odpowiedź #11 dnia: Lipiec 28, 2008, 11:06:23 am »
Punkty dla mnie OK, im wieksze tym lepsze. :) Szkoda tylko, ze do Was tak daleko i moge nie dojechac z przyczyn organizacyjnych.. :(
Klerykał i filosemita
Młotek 2010 :-)

Offline Hang Man

Odp: HALO STARS 2008
« Odpowiedź #12 dnia: Lipiec 28, 2008, 11:10:48 am »
Oj tam daleko! :)

IC, 5 h i jesteś na miejscu 8) ;-)
Freedom is the freedom to say that two plus two make four. If that is granted, all else follows.

Offline Isengrim

Odp: HALO STARS 2008
« Odpowiedź #13 dnia: Lipiec 28, 2008, 11:21:24 am »
Oj tam daleko! :)

IC, 5 h i jesteś na miejscu 8) ;-)

Przypomnij mi kiedy dokladna data jest, to moze samolot sobie zarezerwuje. 5 godzin pociagiem to jednak troche duzo jak dla moich starych kosci (i wygodnickiego tylka).  :D
Klerykał i filosemita
Młotek 2010 :-)

Offline Hang Man

Odp: HALO STARS 2008
« Odpowiedź #14 dnia: Lipiec 28, 2008, 11:29:11 am »
12-13 Października. 8)
Freedom is the freedom to say that two plus two make four. If that is granted, all else follows.