Autor Wątek: StarGate: Worlds  (Przeczytany 5153 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Coeniasty

  • Redaktor GGK
  • Stolnik bracki
  • *
  • Wiadomości: 1 266
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tremere
StarGate: Worlds
« dnia: Lipiec 26, 2008, 07:06:00 pm »
Jako, że topicu nie ma jeszcze, to zaczynam ;P

O StarGate, czy, jak kto woli, Gwiezdnych Wrotach, chyba każdy słyszał. 10 sezonów, 3 czy 4 filmy pełnometrażowe i zakopany na wieki wieków ambitny projekt JoWood/Perception (w fazie alfa/pre-beta testów) pod nazwą StarGate: The Alliance. Dla tych, którzy nie słyszeli (a są tacy? xD) kilka słów wyjaśnienia w duuuuużym skrócie: ludzie znajdują okrągłe coś, co może ich przesyłać na różne światy.

Cheyenne Mountain, MGM oraz FireSky chcą uraczyć nas MMO w klimatach StarGate. Niewiele wiadomo o samej grze. Ale co wiadomo, to postaram się przedstawić xD
1. Silnik Unreal 3. Tutaj nie ma co rozprawiać za dużo, bo z tym się ostatnio idzie często spotkać xD Dla zainteresowanych na końcu kilka screenów.
2. Planety, które przyjdzie nam odwiedzić: Ziemia, Chulak, Dakara, Agnos, Tollana, Lucia, Hebridan. Te są potwierdzone. Twórcy zapowiadają jednak, że przyjdzie nam zwiedzić planety znane z telewizyjnego serialu, jak i te, który nigdy nie zostały wymienione. Oczywiście nie zapominajmy o Ha`taku, chociaż to nie planeta xD Zapowiadane jest 35-50 planet w momencie wyjścia gry.
3. Rasy. Na chwilę obecną potwierdzone zostały 3 rasy: ludzie, Asgard, Goa`uld.
4. Rozbudowany crafting. Tutaj niewiele wiadomo, prócz tego, że ma być xD
5. Questy. Wiadomo kilka rzeczy. Po pierwsze questy będzie można podzielić na kilka rodzajów, z których najważniejszy to tak zwane A-quests, zwane potocznie storyline. Wg zapewnień twórców SG:W ma się skupić na opowiadaniu historii i sprawieniu, że gracz poczuje się jej częścią. Zobaczymy xD Zadania storyline mają być różne i zależne od klasy naszej postaci. Questy, prócz A-type, będzie można podzielić na: questy gildiowe (niewiele wiadomo o systemie gildiowym ogólnie ;s), questy non-combat (dla profesji Archaeologist, Scientist), misje grupowe (squad) oraz eksplorację. Wg zapowiedzi każdą z misji będzie można zakończyć na wiele różnych sposobów, w tym dyplomację. Tutaj należy zaznaczyć, że liczba questów typu 'zabij x stworzeń' lub 'zbierz x przedmiotów' ma zostać zredukowana do minimum, a każdy quest ma się składać z kilku do kilkunastu objective`ów. Obecne dane o liczbie dostępnych questów mówią o dwóch tysiącach (2 000).
6. PvP content. Wiadomo, że będą rajdy. Wiadomo coś o questach grupowych i o możliwości przejścia gry "solo". A co z PvP? Ma być xD Osobiście liczę na duże bitwy o naquadah xD I mam nadzieję, że się nie zawiodę, a content PvP będzie się ładnie i zgrabnie komponować z contentem PvE.
7. Dubbing. Osobiście mam nadzieję, że nie pojawi się polska wersja językowa i nikt nie wpadnie na pomysł wydania takowej i zrobienia dubbingu. Większość głosów do wersji angielskiej jest już nagrana, a wśród aktorów użyczających głosów są między innymi: Christopher Judge (Teal`c), Amanda Tapping (Carter), Michael Shanks (Jackson) oraz wiele innych znanych z serialu.
8. Daty: closed beta - wrzesień 2008, open beta - styczeń/luty 2009, premiera - Q2/Q3 2009.

Niewiele wiadomo o systemie XP. Podawane są dwie sprzeczne informacje: system xp nabijany na questach/mobach do 60 lvlu lub system xp z "real training time", czyli zbliżony do systemu doświadczenia znanego z Eve Online. Chociaż na ostatnim filmie przedstawiającym gameplay mogliśmy zobaczyć, że jednak postawiono na standardowy XP i maksymalny lvl.

Ciekawostką ma również być system przypominający o naszych dokonaniach z poprzednich gier (słynne PRIWIUSLI ON... xD). Jednak o nim są tylko plotki i nie wiadomo do końca, czy ujrzy światło dzienne.

Uffff xD Żem się napisał xD GZ dla tych, którzy przebrnęli przez całość. Zachęcam do dyskusji, bo jest o czym ;)

Na deser obiecane screenshoty, filmiki oraz linki.






Trailer.
"Trailer" z Comic Con 2008.
Gameplay z Comi Con 2008.
In-game footage z Comic Con 2008.
Walka i AI - gameplay.
In-game footage - mid-level instance.
Q&A Session - Comic Con 2008
GameSpy Preview - Comic Con 2008

Link do zapisów na wersję beta.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 31, 2008, 08:47:08 pm wysłana przez Coeniasty »

Offline Wilk Stepowy

  • Starszy Gildii
  • *******
  • Wiadomości: 13 885
  • Total likes: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • wilk bez zębów
Odp: StarGate: Worlds
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 26, 2008, 07:37:14 pm »
Niewiele wiadomo o systemie XP. Podawane są dwie sprzeczne informacje: system xp nabijany na questach/mobach do 60 lvlu lub system xp z "real training time", czyli zbliżony do systemu doświadczenia znanego z Eve Online. Chociaż na ostatnim filmie przedstawiającym gameplay mogliśmy zobaczyć, że jednak postawiono na standardowy XP i maksymalny lvl.

No to nikt z EvE na długo się na to nie przesiądzie ;) Szkoda, że idą w normalny exp, bo projekt zapowiada się całkiem fajnie (brakuje mi mmo w klimatach sf z akcją na planetach - Tabula Rasa jest, ale to jednak nie to)

Offline Coeniasty

  • Redaktor GGK
  • Stolnik bracki
  • *
  • Wiadomości: 1 266
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tremere
Odp: StarGate: Worlds
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 26, 2008, 07:42:17 pm »
Niewiele wiadomo o systemie XP. Podawane są dwie sprzeczne informacje: system xp nabijany na questach/mobach do 60 lvlu lub system xp z "real training time", czyli zbliżony do systemu doświadczenia znanego z Eve Online. Chociaż na ostatnim filmie przedstawiającym gameplay mogliśmy zobaczyć, że jednak postawiono na standardowy XP i maksymalny lvl.

No to nikt z EvE na długo się na to nie przesiądzie ;) Szkoda, że idą w normalny exp, bo projekt zapowiada się całkiem fajnie (brakuje mi mmo w klimatach sf z akcją na planetach - Tabula Rasa jest, ale to jednak nie to)

Też żałuję ;f Bo standardowy exp = farmienie = grind = syf a nie gra ;f Ale zobaczymy. Wszystko wyjdzie w praniu podczas bety ;)

Offline JAPONfan

Odp: StarGate: Worlds
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 27, 2008, 04:45:39 pm »
Taaa pamietam jak o WoW-ie tez mowili "nie bedzie questow z zadaniem zabicia 50 potworow" no i rzeczywisice nie ma. jest za to "przynies mi 20 kucykow hipisowych ogrow" przy dropracie 15%.

Choc moze zrobia cos co mi sie sni w MMO. Jak gram wojownikiem to mam miec quest rozwiazywalne za pomoca sily, jak magiem to podstepem a jak zabojca to zabojca a nie "przynies mi 20 łusek bazyliszka"   :-X

Offline Coeniasty

  • Redaktor GGK
  • Stolnik bracki
  • *
  • Wiadomości: 1 266
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tremere
Odp: StarGate: Worlds
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 29, 2008, 12:07:36 am »
Choc moze zrobia cos co mi sie sni w MMO. Jak gram wojownikiem to mam miec quest rozwiazywalne za pomoca sily, jak magiem to podstepem a jak zabojca to zabojca a nie "przynies mi 20 łusek bazyliszka"   :-X

Właśnie coś takiego ma być. W sensie dla klas technicznych, które nie skupiają się na walce, mają być questy z minigrami typu hackowanie, rozbrajanie, etc. I teoretycznie będzie można przejść bez wystrzału nawet. Ale po raz kolejny podkreślę: zobaczymy, jak to wyjdzie w praniu.

Tymczasem aktualizacja pierwszego posta o system walki, AI i XP. Jednym słowem filmik prosto z Comic Con 2008, gdzie zostało to wszystko przedstawione. A jako ciekawostkę dodam, że panel o SG:W był umiejscowiony pomiędzy panelami o SG-1 i SG: Atlantis, a co ciekawsze uczestniczył w nim twórca SG-1: Brad Wright.

Z wiadomości niezbyt przyjemnych: pojawiła się plotka o braku PvP w momencie premiery gry (będzie jednak opcja friendly fire i z czasem dodane PvP). Spory minus wg mnie ;f

Cytuj
Speaking of player-versus-player combat, they confirmed that there will be PVP servers and dueling, and that they plan to launch battlegrounds and arenas at a later time. They also said that they wanted to have story-related reasons for launching it.


A tutaj opinia odnośnie konkurowania SG:W z WoW. Optymiści z nich nieźli xD

Cytuj
When asked about how they think Stargate Worlds will fair against other already existing MMOs, the team said that they feel that it will stand on its one and attract players based on the series' appeal and its feature set, which will be very different from most other competing games, and that they want to take advantage of the fact that they'll have the only game on the market with a TV show. "We'll let WoW keep its 11 million players," they said, "and we'll take the 25-30 million Stargate fans."

Offline Girwan

Odp: StarGate: Worlds
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 29, 2008, 08:58:02 am »
Niewiele wiadomo o systemie XP. Podawane są dwie sprzeczne informacje: system xp nabijany na questach/mobach do 60 lvlu lub system xp z "real training time", czyli zbliżony do systemu doświadczenia znanego z Eve Online. Chociaż na ostatnim filmie przedstawiającym gameplay mogliśmy zobaczyć, że jednak postawiono na standardowy XP i maksymalny lvl.

No to nikt z EvE na długo się na to nie przesiądzie ;) Szkoda, że idą w normalny exp, bo projekt zapowiada się całkiem fajnie (brakuje mi mmo w klimatach sf z akcją na planetach - Tabula Rasa jest, ale to jednak nie to)

gwoli klimatów sf z akcja na planetach i kosmosie ->http://www.gry.gildia.pl/news/2008/07/star_trek_online_jest_juz_online



Offline logan347

Odp: StarGate: Worlds
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 29, 2008, 09:40:42 am »
Rewelacja ze wychodzi gra osadzona w swiecie (a wlasciwie swiatach) Stargate. Ja jestem aktualnie na etapie SG Atlantis i katuje sie po 5-8 odcinkow dziennie :)
Vamoss Valencia !!!!!

Offline Girwan

Odp: StarGate: Worlds
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 29, 2008, 01:02:14 pm »
zapowiedzi filmowe też nie wyglądają źle .

Choć jak dla mnie za mało ras na starcie :(, Ale ilość planet ... klimat .. może być ciekawie :)



Offline Coeniasty

  • Redaktor GGK
  • Stolnik bracki
  • *
  • Wiadomości: 1 266
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tremere
Odp: StarGate: Worlds
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 29, 2008, 10:52:37 pm »
Kolejny update pierwszego posta. Tym razem in-game footage plus komentarz developerów odnośnie gry drużynowej, umiejętności i mid-level instancji.

Offline Coeniasty

  • Redaktor GGK
  • Stolnik bracki
  • *
  • Wiadomości: 1 266
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tremere
Odp: StarGate: Worlds
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 31, 2008, 01:08:58 pm »
Double post xD

Pojawił się kolejny filmik z Comic Con 2008. Twórcy opowiadają w nim o systemie walki, instancjach, światach i dodatkach.

Okazuje się, że system walki będzie premiować dynamikę. Tj. ruch podczas strzałów, wielokrotne trafianie bez pudła, etc. Jednocześnie gra ma przełamać standard MMO w postaci Caster-Healer-Tank. Czy się uda? Zobaczymy.

Z filmiku wynika, że twórcy już na chwilę obecną mają przygotowany (a może dopiero przygotowują?) content dla graczy na okres ośmiu tygodni po premierze. Mamy otrzymywać epizody, które przyciągną nas do gry. Jednocześnie powiedziane zostało, że nie będą to tylko i wyłącznie instancje, ale również 'open area'.

Offline Gabriel

  • Administrator
  • Szafarz bracki
  • *
  • Wiadomości: 2 211
  • Total likes: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • BOFH
    • http://portal.gildia.pl
Odp: StarGate: Worlds
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 31, 2008, 01:11:50 pm »
Caster, Healer, Tank, Dps ;)

Taki off-topic ;)
Rafał "Gabriel" Świątkowski (gabriel@gildia.pl),
Administrator portalu "Gildia.pl" (http://portal.gildia.pl).

Offline Wilk Stepowy

  • Starszy Gildii
  • *******
  • Wiadomości: 13 885
  • Total likes: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • wilk bez zębów
Odp: StarGate: Worlds
« Odpowiedź #11 dnia: Lipiec 31, 2008, 01:15:23 pm »
Świetne newsy, Coen. Szkoda, że ta gra nie ukazała się tak 5 lat temu, gdy jeszcze miałem czas na tego typu mmo :)

ps. może jakiś temacik o Warhammer Online: Age of Reckoning?

Offline Coeniasty

  • Redaktor GGK
  • Stolnik bracki
  • *
  • Wiadomości: 1 266
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tremere
Odp: StarGate: Worlds
« Odpowiedź #12 dnia: Lipiec 31, 2008, 01:19:57 pm »
Caster, Healer, Tank, Dps ;)

Taki off-topic ;)

Dokładnie to pisali: traditional Mage-Warrior-Healer triumvirate of fantasy MMO's xD Off-toperze xD W każdym razie twierdzą, że nie da się rozegrać walki tak, że jedna osoba wyłapuje cały dmg, druga ją leczy, a trzecia walczy. Wszystko ma się dynamicznie zmieniać i zmuszać do flankowania i innych zagrań taktycznych.

Świetne newsy, Coen. Szkoda, że ta gra nie ukazała się tak 5 lat temu, gdy jeszcze miałem czas na tego typu mmo :)

Dzieki =* xD Się staram się, bo gra mnie interesuje i ma wg mnie potencjał.

[ps. może jakiś temacik o Warhammer Online: Age of Reckoning?

Naaaah. Nawet EA stwierdziło, że ta gra nie zaistnieje za bardzo na rynku MMO xD A z tego, co zasłyszałem wrażenia z bety, to nudne strasznie i ogólnie taki marny klon WoW ;f

Offline JAPONfan

Odp: StarGate: Worlds
« Odpowiedź #13 dnia: Lipiec 31, 2008, 01:42:11 pm »
Dokładnie to pisali: traditional Mage-Warrior-Healer triumvirate of fantasy MMO's xD Off-toperze xD W każdym razie twierdzą, że nie da się rozegrać walki tak, że jedna osoba wyłapuje cały dmg, druga ją leczy, a trzecia walczy. Wszystko ma się dynamicznie zmieniać i zmuszać do flankowania i innych zagrań taktycznych.


Zobaczymy, zobaczymy. Choc jak napisales o plusach za ruch podczas strzalu celnosc to pomyslalem "Mass effect online"? Jednak wole walki w stylu KotOR niz ME.

No i caly czas czekam na MMO z mozliwscia single player.

Offline Wilk Stepowy

  • Starszy Gildii
  • *******
  • Wiadomości: 13 885
  • Total likes: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • wilk bez zębów
Odp: StarGate: Worlds
« Odpowiedź #14 dnia: Lipiec 31, 2008, 01:43:35 pm »
W każdym razie twierdzą, że nie da się rozegrać walki tak, że jedna osoba wyłapuje cały dmg, druga ją leczy, a trzecia walczy. Wszystko ma się dynamicznie zmieniać i zmuszać do flankowania i innych zagrań taktycznych.

O Tabula Rasa też tak się twórcy wypowiadali, a wyszło nieciekawie. Miejmy nadzieję, że tu chwalenie nie jest na wyrost :) Naprawdę przydałby się mmo wyłamujący ze schematów, bo jak na razie są dwa typy standardowych (pozwolę sobie użyć takiego stwierdzenia dla odróżnienia od niestandardowych czyli EvE :p) mmo: expienie solo i wspomniane tank/leczenie/dps.

EDIT: JAPONfan, od grania solo to są gry nie online ;) A na poważnie to jest sporo gierek mmo, w których można expić  solo i solo biegać na pvp.