Ja nadal myśle, że nie zawsze gracz muszą zobaczyć jaki mieli rzut kostką. Np. jeśłi pułapka jest to możesz powiedzieć że nie ma (jeśli nie zdadzą) i tak samo jeśli nie ma pułapki (jeśłi nie zdadzą) to poweidz, że jest. Wtedy nie będą wiedzieć, czy jest czy nie... namieszasz.
[Xavier] wyobraź sobie teraz, że właśnie zbudowałeś sobie loch zostawiłeś tam 30 000 sz. złota i własnie z zadowoleniem wracasz do domu. I przed domem ukazuje się, że zapomniałeś klucz w lochu i jak tam wejdziesz
. Albo nawet jeśli nie zapomniałeś tego klucza, ale będziesz potrzebować jakieś kasy, aby dać jakiemuś czarnemu rycerzowi na zabicie drużyny graczy
To takie głupie przykłady, ale mi się wydaje, że do tego lochu (czasami) trzeba wejść ... no nie zawsze, ale czasem. Ja w RPG szukam częstu takiej jakieś logiki.
lochy to tak jak piramidy, (lub taki starodawny kod PIN) jeśli znasz dobry kod to przedostaniesz się dalej, jeśli nie to licz na szczęście albo zginiesz