trawa

Autor Wątek: Aparat cyfrowy do 700 zł  (Przeczytany 32778 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline wilk

Aparat cyfrowy do 700 zł
« dnia: Lipiec 18, 2008, 08:14:58 pm »
Nie wiem czy to odpowiedni dział ale chyba tak.

Szukam aparatu cyfrowego w cenie do 700 zł. Jestem zupełnie zielony w tej kwestii więc jakby ktoś mógłby zachwalić lub odradzić jakiś model do tej kwoty to byłbym wdzięczny.

Nie mam jakiś szczególnych wymagań. Ważne żeby był jak najlepszy.  :p

Offline Raf Fariszta

Odp: Aparat cyfrowy do 700 zł
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 29, 2008, 12:44:16 pm »
http://cyberfoto.pl/
Tu na pewno znajdziesz odpowiedź: mnogość wątków i duże znawstwo (z reguły) użytkowników.
Nocy Matko Dnia

Offline wilk

Odp: Aparat cyfrowy do 700 zł
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 30, 2008, 09:16:19 am »
Dzięki za linka. :)

Temat nieaktualny już. Można zamknąć. Kupiłem Lumixa.

Offline Esse

Odp: Aparat cyfrowy do 700 zł
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 30, 2008, 10:40:40 pm »
to teraz napisz jak się sprawuje :)

Offline wilk

Odp: Aparat cyfrowy do 700 zł
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 31, 2008, 11:28:07 am »
Ok. :)

A więc po pewnym rekonesansie doszedłem do wniosku, że fajne cyfrówki tzn z zoomem optycznym rzędu 10-12x, zaczynają się od 1000 zł wzwyż. Więc cena zdecydowanie za wysoka jak na mnie. Zdecydowałem więc, że kupię zwykłego kompakta. Jednocześnie wiedząc, że nie będzie to jakiś super extra aparat nie chciałem na niego wydawać dużo. No i wybrałem Lumix DMC-LS80. Przede wszystkim dlatego, że dwóch znajomych polecało Lumixy no i był tani (450 zł).