Autor Wątek: Imperium 1250pkt  (Przeczytany 8101 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Volmark

  • Niewolnik
  • Wiadomości: 4
Imperium 1250pkt
« dnia: Maj 25, 2008, 05:06:23 pm »
to moja pierwsza rozpiska dlatego nie wiem
co się tu najbardziej opłaca. Chciałem by posiadała
odpowiednią siłę ognia /i magi ale miała też czym
kontratakować. Nie wiem jak by się spisała i co
należy w niej zmienić. Liczę na pomoc w postaci cennych
uwag.


kapłan bitewny
-koń
-pancerz 1+
-dispel scrol
-wielka broń
[119]

Mag 2l
-koń
[110]

Mag 2l
[100]

7x rycerze
-FCG
-stalowy sztandar
[221]

10x kusznicy
stzrelec wyborowy
[85]

2x armata
[200]

czołg parowy
[300]

5x kirasjerzy
[105]



punków 1250

modeli 34




Offline azrael88

  • Kawaler Bractwa Św. Jerzego
  • ****
  • Wiadomości: 443
  • Płeć: Mężczyzna
  • vel Morgan Bernhardt
Odp: Imperium 1250pkt
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 25, 2008, 09:02:48 pm »
Jakim cudem wyciągnąłeś na warrior prescie save 1+ ?
Po drugie on nie może miec DS, to arcane item i możesz go dawać tylko magikom

Po trzecie wreszcie, ty nie masz czym walczyć, armaty mogą eksplodować, czołg jest nr 1 do odstrzału (będzie w niego walić wszystko co może) a jak już go ustrzelą to praktycznie nie masz na stole nic co mogłoby decydować o wygranej. Złożyłeś armię z bohaterów i oddziałów wsparcia, nie masz "podstawy", rycerze w liczbie 7 trochę bez sensu, ten steel standard też. Albo 5 rycerzy bez FCG i sztandaru albo 10 z FCG i war bannerem. Pistoliers - co oni zrobią, będą brykać po stole i blokować marchmovy, no może coś ustrzelą ale jedna salwa łuczników/kuszników/bolca i żegnasz oddział. Nie masz ich czym zasłonić.

Reasumując - czołg na te punkty to chyba przesada, masz mocną magię ale nie masz siły uderzeniowej. Warrior priest jako generał też nie jest najlepszy w porównaniu do kapitana wypada blado, brak piechoty, kawaleria w dziwnej konfiguracji. Jak będziesz miał pecha na kościach to szlag ci tarfi armaty i czołg a to 500 pktów.

Offline Volmark

  • Niewolnik
  • Wiadomości: 4
Odp: Imperium 1250pkt
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 26, 2008, 08:09:58 pm »
kapłan może mieć 1+ dzieki pancerzowi z meteorowego żelaza

Faktycznie poza knighami i czołgiem nie ma czym walczyć ale walki
raczej unikam. Można usunąć jednego canona , ogołocić rycerzy a w to miejce wstawić
halabardników lub greatswordów z FCG

steam tanka nie chcę usuwać bo to jednostkta całkiem fajna i jak w coś wjedzie to
najczęściej to rozjedzie :)

Uważam że priest Generał jest dobrym rozwiązmniem  i kompromisem
 między kolejnym mientkim magiem a  tfartkim kapitanem .
 Zwróć uwagę że choć kapłan jest gorszy od kapitana to potrafi wiele
 modlitwami zdziałać

Offline azrael88

  • Kawaler Bractwa Św. Jerzego
  • ****
  • Wiadomości: 443
  • Płeć: Mężczyzna
  • vel Morgan Bernhardt
Odp: Imperium 1250pkt
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 27, 2008, 10:04:59 am »
Fakt, jeśli ma AoMI to save 1+, nie wpisałeś ze ma magic item, stąd moje pytanie

Jeśli koniecznie chcesz mieć czołg to wywal jedno działo, i tak będziesz miał dwa, wtedy opcja z greatswordami ma sens jak najbardziej, do takiego klocka mógłbyś wtedy wstawić owego priesta, stubborn i hate to potężna kombinacja.

Na modlitwy kapłana nie licz zbytnio, z PL4 łatwo je zdispelować, najlepiej rzucić taką co jest RIP w pierwszej turze, często przeciwnik ją ignoruje a potem zapomina zdispelować :)

Pistolierom koniecznie muzyka, z Ld8 o wiele łatwioej ich zebrać

Jak tym zagrasz to daj znać jestem ciekaw przydatności na polu bitwy.

P.S.
Ja też lubię kapłanów, ale zawsze obok kapłana mam magika lvl1 z DS i kapitana, i co najmiej 2 klocki piechoty; liczę bardziej na combat resulty niż na magię, stąd moje podejście do Twojej rozpiski.


Offline Volmark

  • Niewolnik
  • Wiadomości: 4
Odp: Imperium 1250pkt
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 27, 2008, 06:09:22 pm »
kapłan bitewny
-pancerz 1+
-wielka broń
[119]

Mag 2l
-koń
[110]

Mag 2l
[100]

5x rycerze
[115]

10x kusznicy
[80]

armata
[100]

czołg parowy
[300]

5x kirasjerzy
-muzyk
[113]

20x halabardnicy
-tarcze
-FCG
-7 ochotnicy
-5 kusznicy
[215]

punków 1252

modeli 60 (2x więcej!)



Na pożądny odział greatswordów trochę mi punktów zabrakło,  a naprawdę
nie wiem co jeszcze usunąć jak steamtanka z założenia nie tykam. A halabardnicy +
FCG + detechmenty + priest to całkiem przyzwoity zestaw.

Jak mówisz wklepie kapłanem Unbreaka na początku i będe liczył że wróg zapomni
go zdispelować... :)
Zresztą modlitw nie będzie aż tak trudno rzucać dzięki magom

Nie zagram tak prędko bo przez te  :evil::!: zmiany nie mam już całego składu :D
Postaram się jak najszybciej dokupić 20 halabardników (najlepiej z 6ed) i mogę grać :)













« Ostatnia zmiana: Maj 27, 2008, 08:13:45 pm wysłana przez Volmark »