trawa

Autor Wątek: Pełnometrażowe filmy grozy złożone z kilku opowieści  (Przeczytany 3735 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Pan Strach

Pełnometrażowe filmy grozy złożone z kilku opowieści
« dnia: Maj 09, 2008, 05:58:50 pm »
Witam wszystkich znawców i sympatyków horroru :D

Uprzedzam, iż w kwestii tego gatunku (zarówno filmowego jak i literackiego) jestem niemalże laikiem. Przez długie lata nie przepadałem za opowieściami z dreszczykiem, jednakże ostatnio dane mi było obejrzeć nakręcony w latach 80 - tych film pt. "Oko kota". Co tu dużo gadać, obraz urzekł mnie i sprawił, iż zainteresowałem się horrorem, a zwłaszcza filmami pełnometrażowymi w których (hmm, nie wiem jak to się fachowo nazywa, jeśli w ogóle posiada nazwę)  przedstawiono po kilka różnych historii, niekoniecznie ze sobą związanych.

Moje pytanie brzmi: Czy możecie podać mi tytuły tego typu filmów, ze szczególnym uwzględnieniem tych pozycji które można nabyć w Polsce na dvd? Wiem o kilku(Oko kota, Creepshow 2, Mroczne opowieści, Opowieści z ciemnej strony). Byłbym również wdzięczny za wszelkie informacje tyczące genezy tego typu filmów.

PS. Jeśli taki sam lub podobny temat powstał, to przepraszam za kłopot i proszę o przekierowanie.


"Czasami cygaro jest tylko cygarem i niczym więcej".

Siegmund Freud

Offline Adam Waśkiewicz

Odp: Pełnometrażowe filmy grozy złożone z kilku opowieści
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 10, 2008, 10:46:10 am »
 Oczywiście Creepshow 1 ;)
 Urban Legends (nie pamiętam, jaki był polski tytuł, ale nijak nie pasował do oryginału, więc ze znalezieniem pewnie mogą być problemy).

 Jak przypomnę sobie coś jeszcze, dopiszę.

 Pozdrawiam,
 Adam

Offline Pan Strach

Odp: Pełnometrażowe filmy grozy złożone z kilku opowieści
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 11, 2008, 04:33:10 pm »
Czy Creepshow jest dostępny w Polsce na dvd? Drugą część można kupić na merlinie, lecz pierwszej nie spotkałem. Czy była w ogóle wydana w naszym kraju?