Autor Wątek: Nowości RTS  (Przeczytany 7606 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline JAPONfan

Nowości RTS
« Odpowiedź #15 dnia: Marzec 21, 2008, 06:13:11 pm »
zrobilem sobie tescik na ten WiC i co? okazuje sie ze jedna jedyna rzecz nie splenia wymagan gry. Jest nia karta graficzna, ale tylko dlatego ze minimalka to 6600 a moja to 6100 cala reszta tej karty prezentuje sie tak

  Video RAM: Required - 128 MB , You have - 512.0 MB  (na pokladzie siedzi 2 giga)
 Video Card 3D Acceleration: Required - Yes , You have - Yes
 Video HW Transform & Lighting: Required - Yes , You have - Yes
 Vertex Shader Ver.: Required - 2.0 , You have - 3.0
 Pixel Shader Ver.: Required - 2.0 , You have - 3.0
 

czyli bym sobie nie pogral bo moja karta ma w nazwie 1 zamiast 6


pfffffff

Offline fin

Nowości RTS
« Odpowiedź #16 dnia: Marzec 21, 2008, 06:30:29 pm »
Na fx5200 chodzi, moze na tym twoim zlomie tez.

Inquisitor_Matematicus

  • Gość
Nowości RTS
« Odpowiedź #17 dnia: Marzec 22, 2008, 10:30:13 am »
Cytat: "fin"
Na fx5200 chodzi, moze na tym twoim zlomie tez.


Mi na moim złomie chodzi: FX 5500 8)

Offline JAPONfan

Nowości RTS
« Odpowiedź #18 dnia: Marzec 22, 2008, 12:23:19 pm »
demko szaleje w srednich ustawieniach a sama gra sie tak automatycznie ustawila. wiec pewnie nie trzeba miec takiego mocarnego kompa zey w full detalach chodzilo


To sam mam niby z CoH: OF, niby jestem moniedzy minimalka a recomnded a gralem bez problemu na high.

Offline Chiunshin

Nowości RTS
« Odpowiedź #19 dnia: Marzec 27, 2008, 07:30:44 pm »
JAPONfan, podaj jaki masz sprzęt to zobaczymy czy prawdę mówisz :] Bo niektórzy nie zauważają lagowania, np. mój kumpel miał Crysisa, mówił ze mu na Medium chodzi świetnie a np. przy większych rozróbach było... przeciętnie by nie powiedzieć kiepsko :/
quote]zmęczył mnie ten napis już[/quote]

Offline JAPONfan

Nowości RTS
« Odpowiedź #20 dnia: Marzec 27, 2008, 08:46:27 pm »
taaa jaka gra bedąca "cutting edge" nie zwalnia w momencie generowania "wiekszych rozrob"? a WiC taki nie jest, supreme commander bardziej.

Offline fin

Nowości RTS
« Odpowiedź #21 dnia: Marzec 27, 2008, 09:47:30 pm »
Supreme Commander?  :shock:

Przeciez tam jest prosta grafika jak budowa cepa. Pare drzewek, jakas trawka. WiC miazdzy graficznie kazdego rts'a (moze jeszcze coh jest niezly, szczegolnie modele postaci).

Offline logan347

Nowości RTS
« Odpowiedź #22 dnia: Marzec 30, 2008, 12:12:09 am »
A propos WiC to mialem dzis fajna akcje w empiku (pracuje tam). Taka na oko 50-letnia klientka zapytala sie co sadzimy na temat tej gry. Z kumplem mowimy ze bardzo fajna, a ona pyta sie czy grafika jest dobra. My ze super i wtedy powiedziala ze grafike do gry robil jej syn. Pochodzi z Lublina a obecnie mieszka w Szwecji. Massive Entertainment to rzeczywiscie Szwedzkie studio
Vamoss Valencia !!!!!

Offline Chiunshin

Nowości RTS
« Odpowiedź #23 dnia: Marzec 30, 2008, 08:40:33 am »
Nieźle. Ale trzeba zauważyć że WiC skupia sie bardziej na sieczce i grafice niż na myśleniu i taktyce  :lol:
quote]zmęczył mnie ten napis już[/quote]

Offline Ijon Tichy

  • Słynny gwiazdokrążca.
  • Moderatorzy
  • Radca bracki
  • *
  • Wiadomości: 3 730
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Nowości RTS
« Odpowiedź #24 dnia: Marzec 30, 2008, 06:25:02 pm »
-.- Grałeś?
Uśmiechaj się, zawsze! ;)

Offline Chiunshin

Nowości RTS
« Odpowiedź #25 dnia: Marzec 31, 2008, 02:22:28 pm »
Tak. Grałem. I moje odczucia po nim są średnie, bo myślałem że ta gra będzie choć trochę wysilać mózgownicę, a nie pokazywać mi bezmyślną sieczkę. Fakt, efektowną sieczkę, ale jednak bezmyślną  :lol:
quote]zmęczył mnie ten napis już[/quote]

Offline fin

Nowości RTS
« Odpowiedź #26 dnia: Marzec 31, 2008, 04:19:20 pm »
To wysil troche bardziej ta mozgownice i postaraj sie przeczytac jakas zapowiedz/recenzje tej gry. Jak juz naprawde, ale to naprawde mocno wysilisz ta mozgownice to znajdziesz tam byc moze takie zdanie:
"gra jest nastawiona na tryb multiplayer do ktorego singiel ma być tylko fabularyzowanym treningiem" czy cos w tym rodzaju.

No i teraz wysil naaaaaaaaaaprawde bardzo mocno mozgownice (tylko nie w ten sposob ze znowu bedziesz mowil ze recenzja musi byc obiektywna) i byc moze zakrzykniesz " o kurde faja moze powinienem zagrac po multi zeby ocenic prawdziwa wartosc tej gry  :o ".

I wtedy dojdziesz do finału, duchownego i fizycznego spełnienia o ktorym bedziesz sobie przypominal pewnie jeszcze nie raz i nie dwa w twoim yy bardzo yy inteligenckim yy i szeroko-horyzontowym yy zyciu.

Ale juz bedzie za pozno, bo taki ignorant jak ty bedzie reprezentowal biede na jakimkolwiek pubie, gdzie pierwszy po Bougu jest teamplay.
Twoja mozgownica nie bedzie w stanie wyjsc poza tradycyjny model RTS'a, a gdy juz sie to staniesz to wrocisz na to forum i powiesz : Mylilem sie. Przepraszam szanowne grono kolegow, kolezanek i pana fina.
A wtedy wszyscy chórem zakrzyczymy :
SORRY, NO BONUS
 :roll:

z innej beczki : proponuje zmienic nazwet topicu na RTS, albo nowe RTS'y.

Offline Ijon Tichy

  • Słynny gwiazdokrążca.
  • Moderatorzy
  • Radca bracki
  • *
  • Wiadomości: 3 730
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Nowości RTS
« Odpowiedź #27 dnia: Marzec 31, 2008, 04:31:36 pm »
Cytat: "fin"
z innej beczki : proponuje zmienic nazwet topicu na RTS, albo nowe RTS'y.

Popieram.

A co do SupComa: nie grałem na necie, więc zakładam, że coś pomijam, ale wg mnie gra ma (tylko?) jedną- ale za to b. poważną wadę: grafikę/animację jednostek... gdyby poprzestano na tych symbolicznych znaczkach, to giera by śmigała na chyba każdym (nie starym) sprzęcie, a zabawy mniej by nie było.
Uśmiechaj się, zawsze! ;)

Offline JAPONfan

Nowości RTS
« Odpowiedź #28 dnia: Marzec 31, 2008, 05:22:40 pm »
Cytat: "Ijon Tichy"
Cytat: "fin"
z innej beczki : proponuje zmienic nazwet topicu na RTS, albo nowe RTS'y.

Popieram.

A co do SupComa: nie grałem na necie, więc zakładam, że coś pomijam, ale wg mnie gra ma (tylko?) jedną- ale za to b. poważną wadę: grafikę/animację jednostek... gdyby poprzestano na tych symbolicznych znaczkach, to giera by śmigała na chyba każdym (nie starym) sprzęcie, a zabawy mniej by nie było.

tego zalowalem, ze nie ma opcji "supreme commander in panzer general version", gdyby te klka tysiecy jednostek sprowadzic do heksów to byc moze byla by to gra tak zywa jak starcraft czy panzer. A tak szybko odpadla.

Offline Ijon Tichy

  • Słynny gwiazdokrążca.
  • Moderatorzy
  • Radca bracki
  • *
  • Wiadomości: 3 730
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Nowości RTS
« Odpowiedź #29 dnia: Marzec 31, 2008, 05:41:00 pm »
No mi nie chodzi o tempo akcji. Mam na myśli, że ja i tak dowodziłem cały czas na takim widoku, że dużo więcej te znaczki nie widziałem, a komp i tak się pocił.
Uśmiechaj się, zawsze! ;)