trawa

Autor Wątek: Fear out number  (Przeczytany 6754 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Wisnias

Fear out number
« dnia: Luty 27, 2008, 01:37:37 pm »
Czy taka zasada istnieje?

Gwardziści sieją starch, zatem zgodnie z zasadą fear out number po wygranej walce, gdy jest ich więcej automatycznie łamią wroga!
ampire Counts !

Offline Fix

Odp: Fear out number
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 17, 2008, 12:26:49 pm »
Tak ale muszą wygrać CR.

Przykładowo:

1.   gwardziści maja US20 i CR4 (3za ranki i 1sztandar) na wejście i dostają szarżę od kawalerii która ma US10 ale nie miała ani sztandaru ani nic co dawało by im jakikolwiek bonus do CR ale zabili 3 gwardzistów a sami gwardziści nie zabili nikogo. W takiej sytuacji gwardziści wygrywają CR o 2 a ponieważ ich US jest większy to kawaleria automatycznie ucieka (dozwolony jest rzut na LD ponieważ mogą wypaść  dwie 1 i wtedy kawaleria stoi dalej < tzw. „Akt szaleńczej odwagi”)

2.   gwardziści maja US20 i CR4 (3za rank i 1 za sztandar) na wejście. Dostają szarżę od kawaleri która ma US10 + 1CR na wejście (sztandar) ALE zabija 5 gwardzistów. Gwardziści nie mogą oddać i kawaleria wygrywa CR różnicą 2. Mimo że gwardzistów jest więcej (US15 > US10) to kawaleria nie ucieka wręcz przeciwnie to gwardziści zdają test na złamanie z modyfikatorem -2 do LD

3.   w sytuacji remisowej oba oddziały stoją i czekają na next HtH

4.   a gdyby była taka sytuacja, że to gwardziści wygrali z kawaleria CR powiedzmy o 1 ale US gwardzistów byłby mniejszy niż US kawalerii to w takiej sytuacji kawaleria zdaje test złamania w normalny sposób z all modyfikatorami do LD (w tym wypadku  -1LD)

Ważne jest to kto wygrał CR i kogo jest więcej !! Wszystkie zasady związane ze Strachem i Terrorem są w głównym podręczniku na stronie 51 i 78 (tym z BSP)

Mam nadzieje, że się nie pomyliłem nigdzie ^^ pozdrawiam…
"...we have more exquisite ways to kill than any other."

Offline Lukass1216

Odp: Fear out number
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 17, 2008, 09:29:26 pm »
Ha! To ale się dałem wałować. Gdbym o tym wiedział wcześniej to moje bitwy z TK inaczej by wyglądały. Mi wszyscy mówili, że wystarczy mieć poprostu fear outnumber i juz uciekamy. O żadnym CR nie było mowy :-X A tak się dziwiłem, że moi longbeardzi ze statycznym CR 6 i po ubiciu 2 szkieletów z oddziału 30 (który miał CR 5 i nic nie ubił ) i tak muszą zwiewać :-? Dzięki bardzo za wyjaśnienie. Już nie będzie tym trupkom tak łatwo :badgrin:

 

anything