Autor Wątek: POGAŃSKA REBELIA SŁUG CHAOSU part II 16.02.2008  (Przeczytany 25797 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline RomualdZielony

POGAŃSKA REBELIA SŁUG CHAOSU part II 16.02.2008
« dnia: Styczeń 19, 2008, 07:32:10 pm »
Lubartowski Klub Gier Bitewnych „Zielony Smok” zaprasza na turniej Warhammera Fantasy Battle, o randze lokalnej, o wdzięcznej nazwie:

„POGAŃSKA REBELIA SŁUG CHAOSU part II”

Turniej odbedzie się 16 lutego br. w Lubartowskim Ośrodku Kultury przy ulicy Cichej 6 w Lubartowie.

Jak dojechać na miejsce turnieju?

Wjazd od strony Lublina:
Jedziemy stale prosto aż do skrzyżowania ul Lubelskiej(tą którą jedziemy) z ulicą Cichą(w którą należy skręcić). Rozpoznać to skrzyżowanie można w ten sposób, że nieco przed nim po prawej stronie zauważymy sklep “LUX” - zaraz za nim powinniśmy skręcić w prawo. Po chwili jazdy ulicą Cichą zauważymy po prawej stronie LOK(duży budynek z napisem “Spółdzielnia Mieszkaniowa” - na pewno zauważycie) – należy zaparkować w pobliżu(jest tu wiele parkingów) i udać się do budynku. Jeżeli jedziemy autobusem należy wysiąść na trzecim przystanku w Lubartowie, obok restauracji Capuccino. Zaraz za tą restauracją jest wspomniany wyżej LUX, więc z trafieniem nie powinno być kłopotu.

Wjazd od strony Parczewa/Kocka:
Kierujemy się w stronę centrum Lubartowa. Z racji tego, że w naszym mieście jest tylko jedna główna ulica to jedziemy stale prosto, aż przejedziemy większość miasta. Gdy wypatrzymy po lewej stronie duże budynki Sądu oraz Banku to znak, ze należy skręcić w dużą ulicę w lewo – to ul. Cicha, przy której położony jest LOK(powinniśmy go zauważyć po prawej stronie). W pobliżu jest wiele parkingów, więc z parkowaniem nie będzie problemu. Jeżeli jedziemy autobusem należy wysiąść na przystanku położonym nieco za skrzyżowaniem z ulicą Cichą(kwestia kilkudziesięciu metrów) i powrócić do przejścia dla pieszych. Następnie udać się prosto, aż do budynku LOKu, położonego po naszej prawej stronie.

Wejściówka na turniej to 10zł od każdego gracza(pozwala to na udział we wszystkich konkurencjach).

Każdy gracz zoobowiazany jest do przyniesienia własnej rozpiski, podr., errat, kostek etc.etc. na turniej.(nie interesuja mnie żadne wymowki jak ktos nie ma choćby wydrukowanych zasad to będą karniaki!!).

ZASADY TURNIEJU
Turniej ma wyjątkową, eksperymentalną formułę. Otóż składa się jakby z trzech, zupełnie odrębnych konkurencji: turnieju generalskiego(czyli 3 bitwy na 2000+250 punktów), konkursu na najlepszego klimaciarza oraz konkursu na najlepszego modelarza.

Udział w każdej konkurencji jest nieobowiązkowy – to znaczy, że możemy albo tylko grać w turnieju, albo tylko oddać armię do oceny modelarskiej, będź też zmagać się o tytuł najlepszego klimaciarza. Można też wziąźć udział w dwóch, bądź wszystkich 3 konkurencjach. Jeśli chcemy wziąźć udział w jakiejkolwiek konkurencji należy uiścić wejściówkę na turniej i zaznaczyć przy zgłoszeniu w jakich konkurencjach chcemy wziąźć udział.

Zapisy odbywają się w godzinach 8:30 – 9:00 !!!
Teoretycznie, o godzinie 19:30 na nastąpić ogłoszenie wyników i wręczenie nagród. Za ewentualne opóźnienia przepraszam, lecz zapewne będą one spowodowane nie oddawaniem przez graczy na czas wyników bitew.

I.Turniej o tytuł najlepszego generała PRSC

Obowiązują rozpiski na 2000+250 punktów.

a) Rozpiski należy zgłaszać na adres jromaneczko@o2.pl do 08.02.07 r., daje to dodatkowe 3 punkty. Ze względu na ilość stołów limit zgłoszeń to 30 zawodników.

b) Gramy 3 bitwy po 6 tur lub po 3 godziny i kwadrans.

c) Gramy wg. wszystkich errat , dire wolfów i uściśleń sędziowskich.

d) Stan naszej armii nie ma znaczenia jeśli chodzi o tą konkurencję(można grać armią niepomalowaną, z proxami) – wymaga się tylko, aby przeciwnik wiedział w razie ewentualnych proxów, czym są nieprawidłowe modele

e) Obowiązują armie na 2000 punktów, LIMITED, nie można grać armiami alternatywnymi(z końca podręcznika, WD) oprócz Southlands, można używać armii ze Storm of Chaos a także City Garisson, nie można używać specjalnych bohaterów wymagających zgody przeciwnika, można korzystać z Dogs of War,

f) Ograniczenia konstrukcji armii:
- nie można mieć więcej niż dwa te same cory
- nie można mieć więcej niż dwa takie same speciale
- nie można mieć więcej niż 3 maszyny (3 sloty maszyn - nie liczą się tu kowadło, cascet, kociołek)
- nie można mieć więcej niż 2 skautów / wykopki
- jednostki rare nie mogą sie powtarzać

g) Każdy zawodnik oprócz swojej podstawowej armii może wykorzystać kontygent z innej armii o wartości do 250 punktów. Nie znaczy to, że można zrobić sobie armię na 2250 punktów, ani że kontygent może kosztować więcej niż 250 punktów, jeżeli zrobimy armię na mniej niż 2000. Oto zasady kontygentu:
1)Kontygent nie może kosztować więcej niż 250 punktów.
2)Kontygent może zawierać jedynie jednostki typu CORE!!!
3)Jednostki kontygentu nie pobierają LD od generała armii, ani przerzutów testu złamania od sztandarowego armii. Bohaterowie z podstawowej armii nie mogą dołączać się do oddziału z kontygentu.
4)Nie można posiadać kontygentu z armi alternatywnych do podstawowej, np. DE+cult of slaanesh, Chaos+daemonic legion itd.
5)Tabela możliwości kontygentów:

Objaśnienia:
X – armi nie można podłączyć w kontygent
T – armia bez problemu może stać się kontygentem
D – armia może stać się kontygentem, ale jeśli oddziały kontygentu będą w odległości 6” od oddziałów podstawowej armii to otrzymują -1 do LD.
Chaos – nazwa ta obejmuje zarówno Bestie Chaosu, Hordy Chaosu i Krasnoludy Chaosu. Wyjątkiem jest, że Krasnoludy Chaosu jako zupełnie odrębna armia mogą korzystać z kontygentu Bestii czy Hord. Chaos, poprzez swoje specyficzne zasady, nie może używać kontygentu z innego typu armii Chaosu, jak to zostało napisane w punkcie 4.
Dogs&OK – podobnie jak wyżej nazwa ta obejmuje zarówno Dogs of War jak Ogre Kingdoms, armie te mogą korzystać ze swoich kontygentów(np. Armia OK może posiadać kontygent Dogs of War i vice versa. Nie polecamy robić tzw zaburzenia rzeczywistości traktując niektóre oddziały ogrów jako najemników i włączać je do kontygentu Dogs of War w armii OK...)

6)Kontygent VC albo TK – oddziały tego kontygentu nie podlegają zasadom sypania się po śmierci generała(ale oczywiście sypią się po przegranej walce itd.)
7)Kontygent Dwarfs – Posiadanie tego kontygentu nie upoważnia do używania bazowych dla krasnoludów 4 kości rozpraszania.
8)Kontygent Bretonii - Gracz posiadający kontygent z Bretonii nie może się modlić aby oddziały kontygentu posiadały ward save, tak samo gracz bretonii gdy się modli to jego sojusznicy z kontygentu warda nie dostają

h) Wyniki bitwy ustala się na podstawie poniższej tabelki:
0-250 – 10:10
251-500 – 11:9
501-750 – 12:8
751-1000 – 13: 7
1001-1250 – 14:6
1251-1500 – 15:5
1501-1750 – 16:4
1751-2000 – 17:3
2001-2250 – 18:2
2251-2500 – 19:1
2500+ - 20:0
i)W klasyfikacji ogólnej każdy punkt zdobyty w turnieju na najlepszego generała liczy się jako 0,5 punkta. Czyli można zdobyć od 0 do 30 punktów do klasyfikacji ogólnej.

j) Scenariusze bitew:
1) Freedom for us all!

"Wolność! Nareszcie! Nie skrępują nas niczyje więzy! Hej, bracia, w górę dłonie, skrzydło, niebo, słońce, płomień! Lećmy, ku diabelskiej huci, wyrąbiemy twój koguci..."

Oddziały zarówno jednej jak i drugiej strony poczuły chęć do dezercji i zakosztowania wolności. Na początku swojej tury każdy z graczy za każdy oddział piechoty bądź kawalerii rzuca D6(maszyny, maszyniści, potwory i bohaterowie nie testują, jednostki z kontygentu rzucają normalnie). Jeśli wypadnie 1 to 25% modeli oddziału(minimalnie 1 model) dezerteruje z pola biwy(modele te są po prostu zabierane jakby były zniszczone).
Generał otrzymuje tzw."Czerwony Nos Dezerteryzacji" - pozwala on przerzucać testy dezercji oddziałom w promieniu 12" od niego(nawet oddziałom kontygentu). Dodatkowo przedmiot ten daje bohaterowi następujące zdolności: odporność na poison, 5+ ward save, +2 I.

2) GOLONKĘ MASZ PAN!!!

"Doprawdy niezwykłe, jak wielką moc skrywa ten przedmiot. Ty, ty i jeszcze ty - wyruszycie aby odnaleźć pewien zaginiony magiczny artefakt. Dzięki niemu nasz bunt nie zostanie stłumiony... Wyruszajcie po... KAKO DEMONA!"

Przed bitwą(ale już po rozstawieniu jednostek) każdy z graczy rzuca D6 i obowiązkowo stosuje się do otrzymanego wyniku:

1 - "We deny our mountain!" - gracz może zmienić położenie jednej górki znajdującej się na polu bitwy(jeżeli są na niej jakieś jednostki to pozostają one w miejscu - przenoszą się na ziemię). Gdyby obydwaj gracze osiągneli ten wynik to rzut D6 rozsądza kto pierwszy dokonuje zmiany.
2 - "Łyżwiaż wie że kotek odkopał prezent!" - generał twojej armii staje się Łyżwiażem, a jednocześnie generał wrogiej armii staje się Kotkiem. Jeśli Łyżwiaż pokona Kotka otrzymuje dodatkowe 300VP.
3 - "Panie daj mi Wine... strenght" - jeden z twoich bohaterów otrzymuje premię +2 do S na całą tą bitwę.
4 - "Pikachu arise!" - jeden z twoich bohaterów otrzymuje potworka, zadającego w walce dodatkowe D6 magicznych ataków z S3(WW oraz I bohatera)
5 - "Golonkę masz pan! Jak Hitler nasz kraj!" - jeden z twoich bohaterów otrzymuje golonkę. Jest to magiczny przedmiot posiadający zdolność jednorazowego przywrócenia wszystkich otrzymanych ran przez bohatera, albo dowolną jednostkę znajdującą się 1" od niego. Z przedmiotu można skorzystać podczas dowolnej fazy swojej tury.
6 - "Stań przed Wyżellakiem!" - do twoich szeregów dołącza Wyżellak, stwór o następujących statystykach:
M   WS   BS   S   T   W   I   A   LD
9   6   0   5   4   3   6   4   8
Zasady: frenzy
Za jego zabicie wróg otrzymuje dodatkowe 100VP.


3) POGAŃSKA REBELIA SŁUG CHAOSU BUAHAHAHA!!!

"ACH, nareszcie! Udało nam się, bogowie! Znaleźliśmy doskonałe miejsce na rytuał, wezwiemy twojego najpotężniejszego sługę, nasz władco! Musi nam się udać, musi! Wezwiemy demona i cały świat poczuje na sobie piętno pogańskiej rebeli twoich sług! Mistrzu! Pomóż nam w tym genialnym dążeniu! Niech rzeczywistość stanie w ogniu, który zgasić będzie mogła tylko odpowiednia ilość krwi wylana ku TWEJ chwale...!"

Powtórka z tamtego roku, jednak nieco usprawniona. Na środku stołu staje sobie stodoła o wymiarach przynajmniej 100x80mm. Wewnątrz urzęduje oddział 20 kultystów Chaosu, którzy odprawiają krwawą ceremonię, mającą na celu wezwanie... sami zobaczycie kogo :) Kultyści mają statystyki zwykłych ludzi więc M4 WS3 BS3 S3 T3 W1 I3 A1 LD7, AS6+(light armour), z tą różnicą, że jako oddział(stoją w 4 liniach po 5 osób) są unbreakable i za nic w świecie nie ruszą się poza stodołę. Stodoła jest traktowana jako normalny budynek i tyczą się jej wszelkie stosowne zasady. Zadaniem graczy jest oczywiście rozwalenie wszystkich kultystów(wystarczy 1 aby wezwać demona) zanim zostanie przyzwany stwór ze wymiaru Spaczenia. Jeśli wraz z wybiciem 4 tury u zaczynającego gracza, jakikolwiek kultysta będzie znajdował się wewnątrz stodoły dochodzi do bluźnierczego aktu przyzwania monstrum, które zjada natychmiast wszystko to co znajduje się w stodole i przy okazji ją rozwalając. Powtór ma proste zadanie - w każdej turze ruchu (zarówno jednego jak i drugiego gracza) porusza się w kierunku najbliższego oddziału aby go unicestwić(widzi 360 stopni, zawsze maszeruje/leci).
Nagrody: za zabicie kultysty +5VP(czyli w sumie za nich 100VP), za zabicie demona... jego wartość punktowa. Tabelka demonów zostanie podana już na turnieju.
k) Plan turnieju:
9:00 – 12.15 I bitwa
12:30 – 15:30 II bitwa
16:00 – 19:15 III bitwa

II.Konkurs na najlepszego klimaciarza PRSC

Konkurs na klimaciarza składa się z następujących podkonkurencji:

Test wiedzy ogólnej o świecie WFB. Składa się z 10 pytań. Do zdobycia od 0 do 10 punktów.
Test wiedzy o prowadzonej armii. Składa się z 10 pytań. Do zdobycia od 0 do 10 punktów.
Posiadanie rozbudowanej historii armii, wraz z nazewnictwem herosów. Maksymalnie punktowane są przekonywujące historie nawiązujące do klimatu turnieju(Rebelii Sług Chaosu). Do zdobycia od 0 do 5 punktów.
Klimatyczne przebranie, utrzymane w konwencji narodowowyzwoleńczej. W zależności od stopnia zaawansowania stroju do zdobycia od 0 do 5 punktów.

W sumie do zdobycia od 0 do 30 punktów. Każdy punkt to 1 punkt w klasyfikacji ogólnej turnieju. Program konkursu:

12:15 – test wiedzy ogólnej
15:30 – test wiedz o prowadzonej armii
w międzyczasie – ocena historii i stroju.

III.Konkurs na najlepszego modelarza PRSC

Konkurs na modelarza składa się z dokładnej oceny jakości pomalowania armii, sporządzonych konwersji oraz podstawek:

Jakość pomalowania armii – w zależności od ostatecznego efektu, użytych technik i staranności w malowaniu do zdobycia od 0 do 10 punktów.
Konwersje – w zależności od jakości konwersji, ich ilości i pomysłowości również do zdobycia od 0 do 10 punktów.
Jakość podstawek – w zależności od pomysłowości i jakości wykonania – od 0 do 3 punktów.
WYSIWYG – w zależności od posiadania go przez oddziały i bohaterów – od 0 do 2 punktów.
WOW – ogólne wrażenie, subiektywne odczucie sędziego odnośnie sztuczek modelarskich i ciekawych motywów w stronie modelarskiej armii. Do zdobycia od 0 do 5 punktów.

Za całość do zdobycia od 0 do 30 punktów. Każdy punkt to 1 punkt w klasyfikacji ogólnej turnieju. Ocena odbędzie się podczas rozgrywania bitew(każdy gracz będzie oceniany indywidualnie).

PODSUMOWANIE
W sumie do zdobycia 90 punktów ze wszystkich konkurencji. Osoba, która zgromadzi ich najwięcej zdobywa tytuł Mistrza Pogańskiej Rebelii Sług Chaosu II, co wiąże się z odpowiednią nagrodą. Także osoby, które zdobyły najwięcej punktów w poszczególnych konkurencjach otrzymają nagrody Najlepszego Generała Pogańskiej Rebelii Sług Chaosu II, Najlepszego Klimaciarza Pogańskiej Rebelii Sług Chaosu II oraz Najlepszego Modelarza Pogańskiej Rebelii Sług Chaosu II.

Zasady te są dopiero w fazie testów – ich finał to właśnie Pogańska Rebelia Sług Chaosu. Dlatego liczę na wyrozumiałość i jeśli wydają się one nieścisłe, albo czegoś w nich brakuje to dajcie znać a zaraz to naprawimy. Z góry dzięki za pomoc i zapraszam na turniej:)

Zgłoszenia:

1. Paweł "Motor" Fiutka
2. Kacper "Tocz" Kozaczuk
3. Mateusz Stawowy-Parufka(brak rozpy)
est spoko. Joł.

Offline Motorek

POGAŃSKA REBELIA SŁUG CHAOSU part II 16.02.2008
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 19, 2008, 08:25:24 pm »
Mi się podoba :D  Jeżeli mi czas pozwoli to na 100% się zjawię :D

Offline Tocz

POGAŃSKA REBELIA SŁUG CHAOSU part II 16.02.2008
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 19, 2008, 09:22:57 pm »
No to ja sie zgłaszam. Tylko troche mnie zraziło to jak mamy zrobic armie na 250pkt?? Jaki jest do tego przydział ?? 1 hero, 1+ core ,1special\rare???? I jak to jest z tą wejściówka ?? Placimy 10zl + to w czym chcemy uczestniczyc??
Cytat: Niepełnosprytny
To ja chciałbym zaproponować wam osiemnastoczęściowy zestaw kosmetyków marki "BOND". Rumuńska precyzja i niemiecki temperament. Za jedyne 3,50zł możecie posiąść te wspaniałe produkty

Offline Gelo

POGAŃSKA REBELIA SŁUG CHAOSU part II 16.02.2008
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 19, 2008, 09:24:26 pm »
kontyngent jest w ramach armii macierzystej. Czyli sloty są wewnątrz tej armii, nie ma oddzielnych slotów dla kontyngentu.
url=http://ubanimator.com][/url]

Offline Motorek

POGAŃSKA REBELIA SŁUG CHAOSU part II 16.02.2008
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 19, 2008, 09:34:43 pm »
Czyli mam 1 lord 3 hero 2 rare 4 special 2+ core i w tym mam tez zmieścić te 250 pkt, jak dam dwie latarki to nie mogę dać np giganta, dobrze kombinuję?
Czy ratling liczy się jako maszyna? Tylko nie piszcie, że tak :(
Nie bardzo czaję te pozostałe punkty programu to kto w końcu wygrywa turniej, ten co wygra bitwy czy ten co będzie miał z sumy trzech konkurencji najwięcej punktów?
Chyba tyle pytań;p

Offline Gelo

POGAŃSKA REBELIA SŁUG CHAOSU part II 16.02.2008
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 19, 2008, 10:21:28 pm »
Cały turniej wygra ten kto będzie miał najwięcej punktów. Udział można wziąć w 3 konkurencjach. Czyli jak się weźmie udział we wszystkich to ma się większe szanse na wygrane całości.
Tak te 250 musisz zmieścić w 1 lordzie 3 hero 2 rare i 4 specialach (oprócz HE które mają inaczej liczone sloty)
Nie, giganta nie możesz dać bo już masz 2 rare
Co do ratlinga to odpowiedź pozostawie organizatorowi ^^
url=http://ubanimator.com][/url]

Offline RomualdZielony

POGAŃSKA REBELIA SŁUG CHAOSU part II 16.02.2008
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 19, 2008, 10:39:53 pm »
Weapon teamy to nie maszyny.

Wejściówka to po prostu 10zł, coś mi się z opisem pokiełbasiło, zaraz zmienię :)

Zmieniło się też ograniczenie magii - teraz działa trochę w inny sposób, mam nadzieję, że lepszy.
est spoko. Joł.

Offline Grodzio

POGAŃSKA REBELIA SŁUG CHAOSU part II 16.02.2008
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 20, 2008, 06:50:30 am »
mmmm.. zapowiada sie przedni turniej  :D stawie sie ;)
othing else matters by Metallica

Offline Gelo

POGAŃSKA REBELIA SŁUG CHAOSU part II 16.02.2008
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 20, 2008, 08:48:46 am »
Czy dodatkowe kości raz na gre z Hieratic Jara liczą się do ograniczenia 9 kostek na ture?
url=http://ubanimator.com][/url]

Offline Motorek

POGAŃSKA REBELIA SŁUG CHAOSU part II 16.02.2008
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 20, 2008, 09:11:05 am »
To ja się teraz zastanawiam czy nie wziąć Seera na dzwonie;p Czy tokeny są liczone do tego ograniczenia 9 kostek?

Offline Gelo

POGAŃSKA REBELIA SŁUG CHAOSU part II 16.02.2008
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 20, 2008, 09:22:17 am »
Odpowiadam na swoje pytanie i twoje motor: przeczytałem to sformułowanie jeszcze raz:  9 kostek magii na ture. A z tokenów też się rzuca czary czyli się liczą. I tu apeluję do Romana żeby zmienił w regulaminie z kostek poweru na kostki magii - TK nie używają poweru więc mógłbym wałować :P.
url=http://ubanimator.com][/url]

Offline Czop ek

POGAŃSKA REBELIA SŁUG CHAOSU part II 16.02.2008
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 20, 2008, 11:09:32 am »
Zapowiada się przedni trniej  :)  , powinienem być, i wygram co najmniej 2 konkurencje :D , bardzo fajne macie pomysły na trnieje, mi się podobają. ;)

Offline Grodzio

POGAŃSKA REBELIA SŁUG CHAOSU part II 16.02.2008
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 20, 2008, 11:38:25 am »
Cytat: "Czop ek"
Zapowiada się przedni trniej  :)  , powinienem być, i wygram co najmniej 2 konkurencje :D , bardzo fajne macie pomysły na trnieje, mi się podobają. ;)
ukradłeś moje zdanie  :p
othing else matters by Metallica

Offline Mad Hamster

POGAŃSKA REBELIA SŁUG CHAOSU part II 16.02.2008
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 20, 2008, 01:18:55 pm »
co jak co, ale poganskiej rebelii slug chaosu part 2 to ja nie przepuszcze :)
ęęęędzia ! On mnie zwalowal ! Łord sejwa mu !!!

Offline Niepełnosprytny

POGAŃSKA REBELIA SŁUG CHAOSU part II 16.02.2008
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 20, 2008, 02:59:05 pm »
Pogubilem sie troszeczke :D Czy moge wziac 2000p na HE i za te dodatkowe 250 jeszcze HE czy musze jakas inna armia?
Lol tabelka z Storm of chaos :D  :D
Aha i co do 2 scenariusza zapomnieliścio jeszcze o: "Pedał bez rąk. I'm speaking it" :D  :D :D  :D
iepełnonormalny , wpełniagresywny i niebezpieczny dla otoczenia^^