SCENARIUSZE
1. Storm the Camp (opanuj obóz)
Ogólnie:
Walka o kluczowe terytorium. Dwa wrogie obozy tłuką się o kontrolę nad terenem. Czas to zmienić raz na zawsze.
Rozstawienie:
Obozy na przeciwległych rogach stołu, rzucić kostką, kto pierwszy wybiera róg, przeciwnik musi wybrać przeciwległy. Każda armia zaczyna w swoim obozie. Armia może zostać rozstawiona w promieniu 18cali/42cm od rogu stołu, gdzie znajduje się obóz. Pierwszy wystawia się gracz, który pierwszy wybierał róg stołu pod obóz.
Cele:
Cel scenariusza zostaje wykonany w momencie, gdy gracz na koniec gry będzie posiadał więcej jednostek niż przeciwnik w promieniu 12 cali/28cm od rogu, w który znajduje się obóz przeciwnika
Duże zwycięstwo (250 punktów):
Obóz przeciwnika został przechwycony, a Ty masz przynajmniej jednego żywego bohatera.
Małe zwycięstwo (100 punktów):
Obóz przeciwnika przechwycony, ale Ty nie masz żywych bohaterów w na stole.
Remis (po 50 punktów dla każdego gracza):
Obie strony przechwyciły obozy.
2. Contest of Champions (pojedynek bohaterów)
Ogólne:
Decydujący moment wojny, wodzowie muszą zainspirować podwładnych do walki, więc wygłaszają płomienne mowy i prowadzą armie do starcia, w którym sami muszą pokazać swoją siłę.
Rozstawienie:
Obydwie armie rozstawiają się na przeciwległych krańcach stołu do 6cali/14cm od krawędzi stołu. Rzuć kością by zdecydować, który z graczy pierwszy wybiera krawędź, przy której będzie się rozstawiał, a potem jako pierwszy ustawi swoją armię na polu bitwy.
Cele:
Cel scenariusz zostaje osiągnięty, gdy pod koniec bitwy bohater gracza zabił więcej jednostek niż bohater przeciwnika. Zabite przez bohatera jednostki należy odłożyć w oddzielnym miejscu
Duże zwycięstwo (250 pumktów):
Twój bohater zabił DWA razy więcej modeli niż przeciwny lub zabił przynajmniej jednego, gdy przeciwny bohater nie ma na koncie żadnej ofiary.
Mała zwycięstwo (100 punktów):
Twój bohater zabił więcej jednostek niż przeciwny.
Remis (po 50 punktów dla każdego gracza):
Obaj bohaterowie mają na koncie ta samą liczbę ofiar.
3. To the death! (na śmierć!)
Ogólne:
Nadszedł czas na ostateczne starcie, albo Ty, albo Twój przeciwnik.
Rozstawienie:
Rzućcie kośćmi, by określić, kto pierwszy wybierze krawędź stołu, na której się rozstawi jako pierwszy. Ten, który rozstawia się pierwszy wybiera połowę swoich sił i rzuca kością. Na wyniku 1-3 rozstawia połowę sił nie dalej niż 3cale/8cm od krawędzi stołu, a na rzut 4-6 pomiędzy 18cale/42cm, a 24cale/56cm od krawędzi stołu. Drugi gracz robi podobnie. Potem rozstawiane są pozostałe siły na powyższej zasadzie.
Cele:
Walczy się do rozbicia przeciwnika, przy minimalnych stratach.
Duże zwycięstwo (250 punktów):
Rozbity przeciwnik i nie utracenie 50% sił własnych.
Małe zwycięstwo (100 punktów):
Rozbity przeciwnik, ale utrata 50% sił własnych.
4. To kill a King (zabić króla/generała)
Ogólne:
Długa kampania powoduje, że tylko dzięki władcom armie pozostają na polu walki. Zabicie wrogiego króla skróci wojnę.
Rozstawienie:
Armie mają być rozstawione w przeciwległych rogach stołu. Rzućcie kością, by określić, kto wybierze róg, w którym się wystawi, potem, jaka pierwszy wystawia swoją armię i promieniu 18cali/42cm od rogu stołu.
Cele:
Cel scenariusz zostaje wykonany, gdy gracz zabije króla przeciwnika przy minimalnych stratach własnych
Duże zwycięstwo (250 punktów):
Zabity wrogi król i armią nie straciła 50% stanu wyjściowego.
Małe zwycięstwo (100 punktów):
Zabity wrogi król, ale armia straciła 50% sił.
Remis(50 punktów dla obu graczy):
Obaj władcy zostali zabici.
Zasady specjalne:
Każdy gracz wystawia dodatkowo figurkę reprezentującą władcę. Jego statystyki F5/S4/D5/A2/W2/C6 3/3/0 ma broń ręczną. Jeżeli władca otrzyma strzałę z salwy (i tylko w tym wypadku), a styka się podstawką z inna jednostka, to ona może się poświęcić i przyjąć na siebie uderzenie. Dodatkowo najdroższy w armii bohater nie może oddalać się od króla na dalej niż na 6 cali / 14 cm. Jeżeli tak zrobi nie może korzystać ze swoich specjalnych zdolności/ broni oraz puli punktów potęgi/woli/losu.
5. The high ground (zajmij wzniesienie)
Ogólne:
Teren zdominowany przez pojedyncze wzgórze, armia, która go zdobędzie uzyska przewagę w przyszłości.
Rozstawienie:
Rzućcie kośćmi, by określić, kto pierwszy wybierze krawędź stołu, na której się rozstawi jako pierwszy. Rozstawianie 6cali/14 cm.
Cele:
Zdobycie wzgórza na koniec bitwy
Duże zwycięstwo (250 punktów):
Pod koniec bitwy jedna ze stron w pełni przejęłą kontrolę NA wzgórzu (przeciwnik nie posiada na nim żadnego modleu).
Małe zwycięstwo (100 punktów):
Pod koniec bitwy jedna ze stron ma więcej modeli NA wzgórzu niż przeciwnik.
Remis (50 punktów):
Pod koniec bitwy obie strony mają tą samą liczbę modeli NA wzgórzu.
6. Domination (dominacja)
Ogólne:
Utrzymać kontrolę nad kluczowymi pozycjami na polu bitwy.
Tereny:
Są 4 kluczowe tereny, każdy przypada na ćwiartkę stołu.
Rozstawienie:
Armie mają być rozstawione w przeciwległych rogach stołu. Rzućcie kością, by określić, kto wybierze róg, w którym się wystawi, potem, jaka pierwszy wystawia swoją armię i promieniu 18cali/42cm od rogu stołu.
Cele:
Teren uznaje się za opanowany, gdy pod koniec bitwy gracz, posiada więcej modeli NA terenie lub STYKAJĄCYCH się z nim.
Duże zwycięstwo (250 punktów):
Gracz opanował wszystkie 4 tereny.
Małe zwycięstwo (100 punktów):
Gracz opanował o dwa tereny, więcej niż przeciwnik.
Remis (50 punktów):
Obaj gracze opanowali po tyle samo terenów.