trawa

Autor Wątek: II Śląski Master 16-17 luty 2008  (Przeczytany 6832 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Neo

II Śląski Master 16-17 luty 2008
« Odpowiedź #15 dnia: Styczeń 20, 2008, 12:24:19 pm »
Ile bitew gramy drugiego dnia? Tzn. na którą przewidywane ejst zakonczenie imprezy?
img][/img]

Offline Tiaw

II Śląski Master 16-17 luty 2008
« Odpowiedź #16 dnia: Styczeń 20, 2008, 01:03:22 pm »
Myślę, że tak jak w tamtym roku na drugi dzień zostaną 2 bitwy. Czyli puścimy Was do domów ok. 15.00, raczej nie później.

Offline moa

II Śląski Master 16-17 luty 2008
« Odpowiedź #17 dnia: Styczeń 20, 2008, 01:16:12 pm »
W takim razie Irlandia też się zjawi!  :D

Offline Herudaio

II Śląski Master 16-17 luty 2008
« Odpowiedź #18 dnia: Styczeń 21, 2008, 01:45:07 pm »
Pytanie a propo manewrów:
co się wlicza do tego łucznictwa? to co normalnie do 1/3 limitu? czy dmuchawki też?
czy to +1 na wygranie walki może podnieść >6 czy tylko do 6?
I ask only for an enemy worth fighting and a cause worth fighting for". - Spartan Prayer
Liczy się gracz, rozpiska to rzecz wtórna.

Offline Tiaw

II Śląski Master 16-17 luty 2008
« Odpowiedź #19 dnia: Styczeń 21, 2008, 09:25:29 pm »
1. To co normalnie do limitu na 1/3.
2. Tylko do 6.

Offline moa

II Śląski Master 16-17 luty 2008
« Odpowiedź #20 dnia: Styczeń 21, 2008, 10:24:24 pm »
1)Ile bitew będzie ogólnie?
2)Czy armie muszą być klimatyczne czy jak nie są to minus punkty?

Offline khazad

II Śląski Master 16-17 luty 2008
« Odpowiedź #21 dnia: Styczeń 22, 2008, 06:37:00 am »
Cytuj
5. Armia musi być zgodna z listą Ligi Ogólnopolskiej.


pozdrawiam
b]Mitril - that's all I have to say about that.[/b]
Mitril

Offline Tiaw

II Śląski Master 16-17 luty 2008
« Odpowiedź #22 dnia: Styczeń 22, 2008, 09:32:49 pm »
1. Rozgrywamy 6 bitew.
2. Tak jak napisał khazad, obowiązują listy ligowe.

Offline Tiaw

II Śląski Master 16-17 luty 2008
« Odpowiedź #23 dnia: Styczeń 29, 2008, 11:13:05 am »
SCENARIUSZE

1. Storm the Camp (opanuj obóz)
Ogólnie:
Walka o kluczowe terytorium. Dwa wrogie obozy tłuką się o kontrolę nad terenem. Czas to zmienić raz na zawsze.

Rozstawienie:
Obozy na przeciwległych rogach stołu, rzucić kostką, kto pierwszy wybiera róg, przeciwnik musi wybrać przeciwległy. Każda armia zaczyna w swoim obozie. Armia może zostać rozstawiona w promieniu 18cali/42cm od rogu stołu, gdzie znajduje się obóz. Pierwszy wystawia się gracz, który pierwszy wybierał róg stołu pod obóz.

Cele:
Cel scenariusza zostaje wykonany w momencie, gdy gracz na koniec gry będzie posiadał więcej jednostek niż przeciwnik w promieniu 12 cali/28cm od rogu, w który znajduje się obóz przeciwnika

Duże zwycięstwo (250 punktów):
Obóz przeciwnika został przechwycony, a Ty masz przynajmniej jednego żywego bohatera.

Małe zwycięstwo (100 punktów):
Obóz przeciwnika przechwycony, ale Ty nie masz żywych bohaterów w na stole.

Remis (po 50  punktów dla każdego gracza):
Obie strony przechwyciły obozy.

2. Contest of Champions (pojedynek bohaterów)
Ogólne:
Decydujący moment wojny, wodzowie muszą zainspirować podwładnych do walki, więc wygłaszają płomienne mowy i prowadzą armie do starcia, w którym sami muszą pokazać swoją siłę.

Rozstawienie:
Obydwie armie rozstawiają się na przeciwległych krańcach stołu do 6cali/14cm od krawędzi stołu. Rzuć kością by zdecydować, który z graczy pierwszy wybiera krawędź, przy której będzie się rozstawiał, a potem jako pierwszy ustawi swoją armię na polu bitwy.

Cele:
Cel scenariusz zostaje osiągnięty, gdy pod koniec bitwy bohater gracza zabił więcej jednostek niż bohater przeciwnika. Zabite przez bohatera jednostki należy odłożyć w oddzielnym miejscu

Duże zwycięstwo (250 pumktów):
Twój bohater zabił DWA razy więcej modeli niż przeciwny lub zabił przynajmniej jednego, gdy przeciwny bohater nie ma na koncie żadnej ofiary.

Mała zwycięstwo (100 punktów):
Twój bohater zabił więcej jednostek niż przeciwny.

Remis (po 50 punktów dla każdego gracza):
Obaj bohaterowie mają na koncie ta samą liczbę ofiar.

3. To the death! (na śmierć!)

Ogólne:
Nadszedł czas na ostateczne starcie, albo Ty, albo Twój przeciwnik.

Rozstawienie:
Rzućcie kośćmi, by określić, kto pierwszy wybierze krawędź stołu, na której się rozstawi jako pierwszy. Ten, który rozstawia się pierwszy wybiera połowę swoich sił i rzuca kością. Na wyniku 1-3 rozstawia połowę sił nie dalej niż 3cale/8cm od krawędzi stołu, a na rzut 4-6 pomiędzy 18cale/42cm, a 24cale/56cm od krawędzi stołu. Drugi gracz robi podobnie. Potem rozstawiane są pozostałe siły na powyższej zasadzie.

Cele:
Walczy się do rozbicia przeciwnika, przy minimalnych stratach.

Duże zwycięstwo (250 punktów):
Rozbity przeciwnik i nie utracenie 50% sił własnych.

Małe zwycięstwo (100 punktów):
Rozbity przeciwnik, ale utrata 50% sił własnych.

4. To kill a King (zabić króla/generała)
Ogólne:
Długa kampania powoduje, że tylko dzięki władcom armie pozostają na polu walki. Zabicie wrogiego króla skróci wojnę.

Rozstawienie:
Armie mają być rozstawione w przeciwległych rogach stołu. Rzućcie kością, by określić, kto wybierze róg, w którym się wystawi, potem, jaka pierwszy wystawia swoją armię i promieniu 18cali/42cm od rogu stołu.

Cele:
Cel scenariusz zostaje wykonany, gdy gracz zabije króla przeciwnika przy minimalnych stratach własnych

Duże zwycięstwo (250 punktów):
Zabity wrogi król i armią nie straciła 50% stanu wyjściowego.

Małe zwycięstwo (100 punktów):
Zabity wrogi król, ale armia straciła 50% sił.

Remis(50 punktów dla obu graczy):
Obaj władcy zostali zabici.

Zasady specjalne:
Każdy gracz wystawia dodatkowo figurkę reprezentującą władcę. Jego statystyki F5/S4/D5/A2/W2/C6 3/3/0 ma broń ręczną. Jeżeli władca otrzyma strzałę z salwy (i tylko w tym wypadku), a styka się podstawką z inna jednostka, to ona może się poświęcić i przyjąć na siebie uderzenie. Dodatkowo najdroższy w armii bohater nie może oddalać się od króla na dalej niż na 6 cali / 14 cm. Jeżeli tak zrobi nie może korzystać ze swoich specjalnych zdolności/ broni oraz puli punktów potęgi/woli/losu.

5. The high ground (zajmij wzniesienie)
Ogólne:
Teren zdominowany przez pojedyncze wzgórze, armia, która go zdobędzie uzyska przewagę w przyszłości.

Rozstawienie:
Rzućcie kośćmi, by określić, kto pierwszy wybierze krawędź stołu, na której się rozstawi jako pierwszy. Rozstawianie 6cali/14 cm.

Cele:
Zdobycie wzgórza na koniec bitwy

Duże zwycięstwo (250 punktów):
Pod koniec bitwy jedna ze stron w pełni przejęłą kontrolę NA wzgórzu (przeciwnik nie posiada na nim żadnego modleu).

Małe zwycięstwo (100 punktów):
Pod koniec bitwy jedna ze stron ma więcej modeli NA wzgórzu niż przeciwnik.

Remis (50 punktów):
Pod koniec bitwy obie strony mają tą samą liczbę modeli NA wzgórzu.

6. Domination (dominacja)

Ogólne:
Utrzymać kontrolę nad kluczowymi pozycjami na polu bitwy.

Tereny:
Są 4 kluczowe tereny, każdy przypada na ćwiartkę stołu.

Rozstawienie:
Armie mają być rozstawione w przeciwległych rogach stołu. Rzućcie kością, by określić, kto wybierze róg, w którym się wystawi, potem, jaka pierwszy wystawia swoją armię i promieniu 18cali/42cm od rogu stołu.

Cele:
Teren uznaje się za opanowany, gdy pod koniec bitwy gracz, posiada więcej modeli NA terenie lub STYKAJĄCYCH się z nim.

Duże zwycięstwo (250 punktów):
Gracz opanował wszystkie 4 tereny.

Małe zwycięstwo (100 punktów):
Gracz opanował o dwa tereny, więcej niż przeciwnik.

Remis (50 punktów):
Obaj gracze opanowali po tyle samo terenów.

Offline Mathius

II Śląski Master 16-17 luty 2008
« Odpowiedź #24 dnia: Styczeń 29, 2008, 12:05:37 pm »
Khazad nie bedziesz sam z chęcią pojade z tobą  ;)
athius

Offline sonic

II Śląski Master 16-17 luty 2008
« Odpowiedź #25 dnia: Styczeń 29, 2008, 04:37:21 pm »
nie rozumiem scenariusza 5... To gra sie toczy do konca czy 13 tury? i czemu male zwyciestwo jes takie same jak duze??? wzgórze jest na środku czy co?
iedy będzie was atakował gumowy potwór...będe tam....gdy okradną starszą babcie...będe tam....gdy dziecko płacze ponieważ nie wymusiło na rodzicach kasy na nową gre...o tak...będe tam....

Offline Tiaw

II Śląski Master 16-17 luty 2008
« Odpowiedź #26 dnia: Styczeń 29, 2008, 06:08:41 pm »
Scenariusze zostały poprawione. Teraz są już w pełni prawidłowe.

Offline sonic

II Śląski Master 16-17 luty 2008
« Odpowiedź #27 dnia: Styczeń 30, 2008, 05:11:47 pm »
Ile trwa bitwa?
o jeeny ale ten master będzie masówą  :D Pewnie ostatni taki prowadzony na miesie ;)
iedy będzie was atakował gumowy potwór...będe tam....gdy okradną starszą babcie...będe tam....gdy dziecko płacze ponieważ nie wymusiło na rodzicach kasy na nową gre...o tak...będe tam....

 

anything