trawa

Autor Wątek: Kraków - Jędruś - 16 Grudnia  (Przeczytany 2774 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Herudaio

Kraków - Jędruś - 16 Grudnia
« dnia: Grudzień 10, 2007, 09:15:53 pm »
KKMGB "Berserker" zaprasza na grudnowy turniej w Centrum Kultury "Jędruś"

Krótkie info na dobry początek:
Gdzie? Klub Jędruś Os. Centrum 6a
Kiedy? 16 Grudnia godzina 10.00
Na ile? 650 pkt na LO

Regulamin ogólny dostępny na:
http://berserkerkrakow.prv.pl/
Jedynie tabelka PZ -> PR będzie inna.
Każda bitwa trwa 2h.


Scenariusze:
1. Święty Mikołaj

Na środku stołu znajduje się Kris "Zgniatacz" Kringle zwany przez naiwnych św. Mikołajem. Wraz ze swoimi zbirami przemyca "prezenty". Tej nocy wpadł, wokół jego meliny zebrały się oddziały do walki dwóch przestępczością zorganizowaną aż dwóch krajów, których czarny rynek rozkwitł, od kiedy Kringle przejął interes.

Celem scenariusza jest wyeliminowanie Kringle'a oraz zdobycie kontrab... prezentów. W melinie znajduje się 6 skrzyń, każda skrzynia z kontra... prezentami jest warta 100 PZ, skrzynie nosimy normalnie - 1 model pół ruchu, 4 modele cały ruch, modele z S >= 6 bez utraty ruchu.

Zasady specjalne:
Kringle i zbiry siedzą w melinie (teren na środku stołu) i z niepokojem oczekują na rozwój wydarzeń, w „samoobronie” będą jedynie ostrzeliwać najbliższe cele. Walki z Kringle'm i zbirami rozdziela gracz, który posiada inicjatywę, lecz ataki muszą być rozdawane możliwie po równo. Kringle ze swoimi zbirami tak się schował w swojej melinie, że ostrzeliwanie go nie przynosi żadnego efektu.

Kris "Zgniatacz" Kringle (krasnolud)
F 6/4+ S4 D8 W3 A3 C6
Broń Ręczna, Broń Miotana, Ciężka Zbroja

5x Zbir Kringle'a (elf)
F5/3+ S3 D5 W1 A1 C4
Włócznia, Łuk, Ciężka Zbroja, Bodyguard (Kringle)

2.Monopol na choinki

W związku z pewnymi „wydarzeniami” okazało się, że w tym roku popyt na choinki drastycznie przerósł podaż. Ceny choinek rosną w tempie geometrycznym, a o ostatnie złoża choinek toczone są prawdziwe bitwy. Cztery tereny wyznaczone przed bitwą symbolizują ostatnie źródła choinek (lasy jodłowe, centra handlowe).

Celem scenariusza jest przejęcie kontroli nad intratnymi źródłami choinek. Obiekt uznaje się za kontrolowany, gdy ma się w jego obrębie, co najmniej 3 jednostki a przeciwnik ani jednej. Za każdą kontrolowaną choinkarnie pod koniec bitwy 150 PZ.

Zasady specjalne:
Patrz! Niestrzeżona choinka!
Począwszy od 4 tury, jeśli w obrębie choinkarnie nie ma co najmniej 3 jednostek rzuć za daną choinkarnie k6. Na wyniku 4 i więcej, ludzie wycięli trochę choinek i dana choinkarnie jest warta 30 PZ mniej pod koniec bitwy (do minimum zero).

3. Świąteczna bitwa na jedzenie!

 
Nawet wigilia nie może przebiegać spokojnie! Ten tamtego obraził, tamten mu napluł do talerza! Nie minęła chwila, a wszyscy zaczęli obrzucać się jedzeniem! Hyr na nich! Zero litości!

Cele scenariusza:
Nie ma. Widzisz jakiś sens w bitwie na jedzienie? (będzie odpowiednio zmieniona tabelka wyników).
Strefa wystawienia:
Minimum 6”/14cm maksimum 12”/28cm od środkowej linii.

Zasady specjalne:
Zasiedli za stołem.
Przed bitwą siły są rozsiane po okolicy i zanim dołączą do „bitwy” minie trochę czasu. Przed bitwą podziel swoje siły na 4 równe liczebnie części. (Modele o większej ilości ran niż 1 liczą się za tyle ile mają ran). W losowy sposób wyznacz która cześć zacznie na stole i w jakiej kolejności pozostałe 3 będą wkraczać na arenę zmagań. Kolejne oddziały wkraczają w 3, 5 i 7 turze. Na początku tury rzuć k6 z której krawędzi będą wkraczać posiłki:
1.   Coś poszło nie tak. Przeciwnik wybiera krawędź.
2.   Krawędź przeciwnika.
3.   Twoja prawa krawędź.
4.   Twoja krawędź.
5.   Twoja lewa krawędź.
6.   Ci jeszcze nic nie jedli! Sam wybierz z której krawędzi wejdą.

Tortem go! Tortem!
Podczas tej bitwy każda jednostka, może rzucić w przeciwnika jedzeniem. Aby rzucić jednostka nie może się poruszyć w fazie ruchu. Jedzenie ma zasięg 6”/14cm i zawsze się nim trafia na 5+. Trafiona jednostka otrzymuje trafienie z S1 i zostaje wywrócona.
I ask only for an enemy worth fighting and a cause worth fighting for". - Spartan Prayer
Liczy się gracz, rozpiska to rzecz wtórna.

 

anything