Autor Wątek: Problem z szarżą  (Przeczytany 7326 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline galahar

Problem z szarżą
« dnia: Październik 31, 2007, 04:13:01 pm »


Saurusy zadeklarowały szarże w rydwan. W lini prostej są oddaleni od siebie o jakies niecałe 7 cali + 1 cal na obrót i akurat (gdyby nie było pozostałych jednostek) są na styk w zasięgu szarży.

1) Czy mogę wykonać obrót i przebiec o mniej niż 1 cal od wilków (większego obrotu nie mogą zrobić, bo wejdę na wilki) czy palą szarżą i jak się wtedy ruszają (wilki sa o jakiś 1-2 cale od saurusków przed wykonaniu obrotu).

2) (Jeśli sauruski mogą przebiec obok wilków) - co się dzieje? Sauruski trafiają na gobliny i nie docierają tym samym do rydwanu. Do zetknięcia się z goblinami sauruski wykorzystują 7 cali z groszami, czyli zostaje im niecały cal ruchu. Co mam wtedy zrobić? Cofnąć sauruski spowrotem i szarżować w gobliny czy co?

Prosze o pomoc bo kompletnie nie umiem rozstrzygnąć tej sytuacji.

Offline Górken

Problem z szarżą
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 31, 2007, 04:25:08 pm »
1. w szarży nie obowiązuje 1 cal przerwy
2. skoro nie dochodzą do szarży bo inny oddział im przeszkadza to raczej wpadają na ten drugi oddział ale nie jestem tego pewien

Offline galahar

Problem z szarżą
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 31, 2007, 04:27:31 pm »
2) Jesli wpadają to jak mam ich najlepiej ustawić? wykorzystać pozostałay ruch na większy obrót? czy nic mam już nie robić i skorzystać tylko z darmowego obrotu, by dostawić modele do walki?

Offline Górken

Problem z szarżą
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 31, 2007, 04:32:15 pm »
prowadzisz ich po prostej tak jak idzie szarża robisz darmowego aligna (dostawiasz ich) patrzysz ile Ci zostało ruchu i tyle cali masz na maksymalizację (1 cal w bok odpowiada 1 calowi szarży)

Offline galahar

Problem z szarżą
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 31, 2007, 04:36:22 pm »
Aha. Sory za takie pytania, nie mam jeszcze za dużo doświadczenia w grze. Dopiero się ucze :)

Offline galahar

Problem z szarżą
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 01, 2007, 12:41:48 pm »
Dowiedziałem się od znajomego, że taka szarża (szarża na rydwan) jest nie możliwa do zadeklarowania. Chciałbym, żeby się więcej osób w tej kwestii wypowiedziało :)

JJ

  • Gość
Problem z szarżą
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 01, 2007, 01:01:50 pm »
Zadeklarować możesz.
Spalisz.

Zadeklaruj w nocniki.

Offline Górken

Problem z szarżą
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 01, 2007, 02:48:27 pm »
czyli jak deklaruje szarze w rydwan ale nie moze w zaden sposob wywheelować by nie wpasc w nocniki to szarza jest wtedy spalona;/? nie ma żadnego redirecta?

JJ

  • Gość
Problem z szarżą
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 01, 2007, 03:09:49 pm »
Cytat: "Górken"
czyli jak deklaruje szarze w rydwan ale nie moze w zaden sposob wywheelować by nie wpasc w nocniki to szarza jest wtedy spalona;/? nie ma żadnego redirecta?


Żadnego.

By szarżę uznać za udaną, musisz dotknąć właściwej strefy regimentu na który zadeklarowałeś szarżę.

Nie uczyniłeś tego - palisz gumę.

Shino

  • Gość
Problem z szarżą
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 01, 2007, 03:15:42 pm »
ew. mowisz enemy in the way ;)

JJ

  • Gość
Problem z szarżą
« Odpowiedź #10 dnia: Listopad 01, 2007, 03:53:13 pm »
Cytat: "Shino"
ew. mowisz enemy in the way ;)

Znam Erratę.
Jakoś strasznie mnie taka jej interpretacji nie cieszy, ale niech ci będzie. Masz rację. Szarża niemożliwa? No problem.

szafa@poznań

  • Gość
Problem z szarżą
« Odpowiedź #11 dnia: Listopad 01, 2007, 08:32:00 pm »
Cytat: "JJ"
Zadeklarować możesz.
Spalisz.

Zadeklaruj w nocniki.


Niekoniecznie. Może deklarowac w rydwan, a jak po drodze na drodze staną mu nocki, robi Enemy in the way i deklaruje w nocniki.

Jeśli te z kolei zadeklaruja flee, i jadac do uciekajacych nocków na drodze stanie mu rydwan, moze ponownie w niego robic redirect :P

JJ

  • Gość
Problem z szarżą
« Odpowiedź #12 dnia: Listopad 01, 2007, 08:40:01 pm »
Cytat: "szafa@poznań"
Cytat: "JJ"
Zadeklarować możesz.
Spalisz.

Zadeklaruj w nocniki.


Niekoniecznie. Może deklarowac w rydwan, a jak po drodze na drodze staną mu nocki, robi Enemy in the way i deklaruje w nocniki.

Jeśli te z kolei zadeklaruja flee, i jadac do uciekajacych nocków na drodze stanie mu rydwan, moze ponownie w niego robic redirect :P


Propunuję dokończyć dzieło.
Gość nie może w nic udanie zszarżować.
Nic to.
Niech zadeklaruje w coś do czego w życiu nie dojedzie.
No, ale EITW nieco w bok - też w życiu nie dojedzie, ale skręci.
No to EITW na kolejną jednostkę i po kolejnym skręcie - hurra!
Udana szarża.
Zważcie, że NIC nie zadeklarowało flee.

Facet zadał proste pytanie...
Ale oczywiście macie rację. Tak się gra.
Dzień bez narodzin nowego RL - to dzień stracony.

Offline Ten Gobo

Problem z szarżą
« Odpowiedź #13 dnia: Listopad 01, 2007, 09:47:13 pm »
zauwazcie ze saurusy sa w przedniej strefie ;] czy przypadkiem tu sie nie zastosuje clippingu z erraty? ;) a szarza w rydwan nie będzie nie wykonalna?
trzeżcie się gniewu zielonego motłochu! // kupie limitowane modele!! w szczególności:

bsb bretki
bsb lizaków
bsb szczurków ;]

Shino

  • Gość
Problem z szarżą
« Odpowiedź #14 dnia: Listopad 01, 2007, 10:08:01 pm »
Cytat: "JJ"
Cytat: "Shino"
ew. mowisz enemy in the way ;)

Znam Erratę.
Jakoś strasznie mnie taka jej interpretacji nie cieszy, ale niech ci będzie. Masz rację. Szarża niemożliwa? No problem.
to nie jest moja interpretacja lecz niestety dziurawo napisane zasady.. tez mi sie nie podobaja i mam nadzieje, ze jesli ls bedzie sprawnie dzialac bedzie mozna cos z tym zrobic ;) (chocby wlasnie uznac jako szarze niemozliwa choc obstawalbym, ze uznac iz jest to druga wersja enemy in the way, z ktorej wiekszosc nie korzysta :)

Cytuj

Jeśli te z kolei zadeklaruja flee, i jadac do uciekajacych nocków na drodze stanie mu rydwan, moze ponownie w niego robic redirect :P
czy bedzie enemy in the way ustala sie przed ruszeniem oddzialow i mozna tu smialo powiedziec, ze po szarzy w nocniki nie ma enemy in the way w ryfwan ;) w druga strone moze byc ;)


swoja droga ciekawa opcja to enemy in the way w wilki ;)

Cytuj
czy przypadkiem tu sie nie zastosuje clippingu z erraty?

 czego?

 

anything