To chyba wszystko co pojawiło się na warseer
-Koniec z rodzinami vampiró teraz wybierać będzie można po prostu z listy "vampire powers"
-booka robi Gav Thorpe (ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.......)
-Wampiry mają być trochę tańsze, występować tylko w wersji count, ale za to dostaną 100pkt na przedmioty i 100pkt na vampire powers
-wrathy powracają jako jednostka skirmish z banshee jako czempionem (teraz ma działać jak cascet of souls ?!?!?)
-ghule w R&F i otrzymają zasady dot. całej armii tz sypanie odporność na psyche itd.
-nowe plastikowe szkielety, grave guardy i ghoule
-nowe figurki dire volves
-nowe figurki vampirów (metalowe)
-nowa jednostka Blood Knights WS6 S5 T4 A2 + lance
a to wszystko opakowane w frenzy. Na jakiś większych konikach (S4). to wszystko za jakieś 50 pkt ....
-zombie mają być tańsze alej jeszcze gorsze S2 bez sztandarów, bez możliwości wsadzenia w nich charaktera i bez możliwości gonienia przeciwnika (choć oczywiście trzeba być skrajnym optymistą myśląc że mogą oni kogokolwiek pogonić;) )
-nowa jednostka Vargwolf na dużej podstawce, M9 i masa ataków
-normalne nightmary mają być eteryczne (he he ho ho hahahahhaha)
-nowa jednostka Plague Chariot albo Death Chariot coś takiego . Maszynka wypełniona ciałami zabitych, ciągnięta przez zombie
-specjalni charakterzy w nowym booku to
Vlad Von Carstein
Isabella Von Carstein
Konrad Von Carstein
Mannfred Von Carstein (stary)
Mannfred Von Carstein (młody)
- Nastąpią pewne zawirowania w nekromancji. Curse of Years będzie 5 czarem a 6 będzie Wind of Death (każda jednostka przeciwnika dostaje hita, za każdą ranę wskrzesza się jeden duch !). Podobno zmienią się inkantacje tz będą dwie - jedna tylko summn zombi druga summon czegokolwiek
-nekromanci staną się bardziej sprawni, jeżeli chodzi o magię,. Za to nie będzie już nekromantów Lordów (wampirów Lordów też nie
). Nekromanci mają lepiej przywoływać jednostki a wampir mają mieć czary bardziej ofensywne
-ma powrócić recast
-Black Coach teraz z wardem na 4+, może dostawać bonusy w czasie fazy magii np kosy, nienawiść, eteryczność, latanie. Żeby osiągnąć któryś z tych efektów nekromanta w odległości do 6" od karocy będzie musiał poświęcić jedną kostkę do czarowania jeżeli wypadnie na niej 6 to otrzymujemy jeden z efektów
-nowy magiczny przedmiot za 25pkt daje wszystkim jednostkom Ws Wampira (o ile nie jest on w walce )