Autor Wątek: KILKA WAŻNYCH PYTAŃ !!!!!!!!!!!!!!!!!! Do orków  (Przeczytany 7958 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Seba1501

  • Zbieracz Zwłok
  • *
  • Wiadomości: 37
KILKA WAŻNYCH PYTAŃ !!!!!!!!!!!!!!!!!! Do orków
« dnia: Październik 14, 2007, 11:50:43 am »
Witam mam kilka ważnych pytan !!!
1. Strzelając z katapulty obierająć za cel np reg stojący przed lasem bądz też wzniesieniem i tak nam zniesie pocisk że trafimy oddział stojący za tym lasem/wzniesieniem a go wcześniej niewidząc to czy takie trafienie sie liczy?
2.Jest taka sytułacja : Przyjmujac że sa 3 reg jeden za drógim w lini prostej strzelamy z działa jeden 20 cali drógi 30 cali w lesie 3 40 cali poza lasem tych 2 ostatnich niewidzimy to czy można np celować w ten 1 a;e specjalnie wymieżyć niby 40cali tak żeby kula przeleciała przez wszystkie regimenty ??
3.Co sie dzieje z kulami armatnimi przechodzacymi przez las?
4.Co sie zieje ż fanatykami wpadajacymi w oddziały walczące wrecz czy oba oddziały dostaja?
5.Cz używajac Amulet of Protectyness walczac z wrogiem otrzymujemy jego save i ward a czy on sie sumuje z naszym??
6.czy majac 2 branie ręczne można za jednym razem używać 2 magicznych mieczy?

Offline Rakso_The_Slayer

  • Kawaler Bractwa Św. Jerzego
  • ****
  • Wiadomości: 544
KILKA WAŻNYCH PYTAŃ !!!!!!!!!!!!!!!!!! Do orków
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 14, 2007, 12:08:39 pm »
1. liczy sie... jeśli to był przypadek...
2. nie... to nieeleganckie... poza tym i tak nie dasz rady bo kula wyląduje i potoczy się maksymalnie 10 cali...
3. sobie przechodzą...
4. rozdziela sie tak jak przy strzelaniu
5. otrzymujesz jego Save... nie sumujesz...
6. nie. Jesli masz magiczną bron nie możesz korzystać z innej... to znaczy, że odpadają 2 magiczne i kombinacja magiczna+normalna...
hat's the way I like it babe... I don't want to live forever.

http://www.coolminiornot.com/artist/Rakso

www.zankaraz.republika.pl

Offline Seba1501

  • Zbieracz Zwłok
  • *
  • Wiadomości: 37
patrz punkt 3
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 14, 2007, 12:20:17 pm »
NO a jeśli np ten 1 reg co jest 20 cali i np obierzmy zły dystans oszacujemy zamiest 20 np 40 cali to by mogła być taka sytułacja wyszło by wtedy że kula leci na 40 cali i przelatuje przez wszystkie 3 reg ?

Offline Seba1501

  • Zbieracz Zwłok
  • *
  • Wiadomości: 37
FANOLE !!!!!!!!!
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 14, 2007, 12:27:57 pm »
CO z robic np w takiej sytułacji : WAlka 2 oddziałów dwarf i NG podczas szarży wypusciłem fanoli sa oni za dwqarfami i toczy sie normalna walka w nastepnej turze na kościach rozrzutu fanole wróciły w strone walki na 3 cale wpadli w walczacych ale tak że zatrzymali sie w reg dwarf ? czy zadaje 2d6 ran czy daje fanola za ten reg?? i wtedy co następuje ? bo tam jest mój reg NG ? czy musze go dać aż za mój reg NG? i czy oba reg dostaja ? Jest to troche dla mnie dziwne bo jeśli mój reg ng by miał np 2o szeregów :D:D:D to by ten fanol przeszedł cały reg dwarfów + mój reg czyli łacznie zaniast tych 3 cali zrobił by ze 20 cali

Offline Rakso_The_Slayer

  • Kawaler Bractwa Św. Jerzego
  • ****
  • Wiadomości: 544
KILKA WAŻNYCH PYTAŃ !!!!!!!!!!!!!!!!!! Do orków
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 14, 2007, 01:51:55 pm »
co do pierwszego... kula armatnia najpierw leci nad oddziałami na odległość deklarowaną+wynik artilery dice... podczas tego lotu nikogo nie rani.... potem ląduje w wyznaczonym miejscu i toczy sie o liczbe cali wyrzucona w kolejnym rzucie artyleryjką... i wszystko co jest na trasie toczenia sie obrywa... więc maksymalnie możesz ranić na odcinku 10 cali od miejsca wylądowania kuli. Rozumiesz już? polecam lekture rulebooka...

poza tym mierzenie zamiast 20 cali 40 jest jawnym przewałem.... jest jednak pewna róznica miedzy tymi odległościami... ja rozumiem, można sie pomylić o 5-10 cali... ale 20? jesli robisz coś takiego celowo żeby trafić w oddział w ktory nie możesz celować bo go nie widzisz to zwykłe oszukiwanie...

co do fanatyka... cofa sie i wpada w walczące z NG krasnoludy... rozdzielasz trafienia pomiędzy obie jednostki i przesuwasz fanatyka za NG...
hat's the way I like it babe... I don't want to live forever.

http://www.coolminiornot.com/artist/Rakso

www.zankaraz.republika.pl

Offline Soulles_Being

  • Zbrojmistrz bracki
  • *****
  • Wiadomości: 1 217
Odp: KILKA WAŻNYCH PYTAŃ !!!!!!!!!!!!!!!!!! Do orków
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 06, 2008, 04:14:30 pm »
Witam
Mam takie pytanie odnośnie wystawiania bohaterów w rydwanach.
Jeśli wystawiam goblińskiego bohatera za X punktów moge go wsadzić w rydwan zastępując jednego z obsługi, pytanie moje jest takie:
Czy za te X punktów kupuje się osobny rydwan czy po prostu za te pkt wsadzam go w ten już wykupiony?

Pozdrówko ;)
In the midst of genetically engineered super-beings, alien killing machines, warrior mystics, and technology that approaches sorcery in its sophistication, the Imperial Guard are mere soldiers.

'If brutal force isn't working you're not using enough!'

Offline Fix

  • Zbieracz Zwłok
  • *
  • Wiadomości: 42
RYDWAN
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 08, 2008, 09:34:33 pm »
Trochę tak dziko to napisałeś Soulles_Being ale sytuacja wygląda następująco (o ile o to Ci kaman) :

Kupujesz np. za 35pkt Goblin Big Boss (Hero slot) i dokupujesz mu za normalna cenę chariota 60pkt wolf chariot w którym Twój Boss zajmuje miejsce jednego z obsługantów.

Czyli cała taka zabawka kosztuje Cię 95pkt na wejście i Hero slot na 100%

nie wiem tylko czy dodatkowo SPECIAL SLOT nie zajmuje taka zabawka? W AB pisze, że nie wiec chyba nie.

Czyli dodatkowo możesz dokupić 3 charioty które zapełniają SPECIAL SLOT’y i w sumie Masz 4 charioty (na to wychodzi z AB ale mi się wydaje, że powinnien ten chariot u Boss'a zajmować special tego nie jestem pewien)

hf ql gg...
"...we have more exquisite ways to kill than any other."