Autor Wątek: pytanie o cauldron  (Przeczytany 6059 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Obi-1

  • Młodszy Terminator
  • **
  • Wiadomości: 141
pytanie o cauldron
« dnia: Październik 11, 2007, 09:44:31 pm »
Czy mounty mogą korzystać z zasad cauldrona?? - w opisie stoi "...any DE units..." a rozumiem ,że mount to część unitu... czy tak?  :?


pozdr.
ay The Force  Be With You !!!!!

Offline Menthu

  • Młodszy Terminator
  • **
  • Wiadomości: 150
    • http://www.harganeth.prv.pl
Odp: pytanie o cauldron
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 22, 2008, 08:32:12 pm »
NIE
e'll be like knife in the night. Fast, silient and deadly.
Praca zespolowa daje o wiele wieksze efekty niz suma pracy  jednostek ( kazdej z osobna)    1+1>>2
CAPS LOCK ON