trawa

Autor Wątek: Pytanie o Storm Banner  (Przeczytany 3588 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Popiel

Pytanie o Storm Banner
« dnia: Kwiecień 19, 2007, 04:26:50 pm »
Mam pewien problem z tym sztandarem...Otóż jak mówi Army Book Skavenów:

All non-magical missle attacks that don't use BS to hit their target need to roll a 4+ on a D6 before they can fire

Rozumiem że ten efekt nie działa na różnego rodzaju magiczne pociski takie jak choćby Fireball. Ale co z Cannonem krasnoludzkim z runami albo z Latarkami :?: Bo na dobrą sprawę to są to ataki magiczne nie używające BS...ale podobno w erratach jest napisane iż latarka też musi rzucać na to czy może strzelać...Dlatego też chce tą kwestię wyjaśnić
Doom shall rain down upon the races that dwell above the ground..."

Offline Bigpasiak

Pytanie o Storm Banner
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 19, 2007, 07:20:38 pm »
na 4+ wszelakkie maszyny nie uzywajace BS... latarka, ratlingi i warpfirethrower tez...
o prostu musialem to miec...

Cytat: "JJ"
Cytat: "Romano"
Czy mozna grac elementalami ajesli tak to w jakich armiach??


Poddaje sie.

Co to są Elementale w WFB?

Offline Gogol

Pytanie o Storm Banner
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 19, 2007, 09:44:42 pm »
ten zapis odnosi się magic missili takich jak fireball ale nie magicznych maszyn one strzelają na 4+
ttp://www.infokladki24.iq.pl/print.php?type=A&item_id=12

Moje wiersze

Offline Mad Hamster

Pytanie o Storm Banner
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 20, 2007, 10:57:56 am »
errata skresla to "non-magical" wiec wszelkie maszyny, nawet runiczne i spaczeniowe strzelaja na 4+. fireball jest czarem wiec storm banner na niego nie dziala.
ęęęędzia ! On mnie zwalowal ! Łord sejwa mu !!!

Offline Menthu

Pytanie o Storm Banner
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 07, 2007, 11:20:47 am »
hmmm to na kowadlo dziala:P???
e'll be like knife in the night. Fast, silient and deadly.
Praca zespolowa daje o wiele wieksze efekty niz suma pracy  jednostek ( kazdej z osobna)    1+1>>2
CAPS LOCK ON

Offline Mad Hamster

Pytanie o Storm Banner
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 07, 2007, 07:22:54 pm »
nie dziala (a szkoda)
ęęęędzia ! On mnie zwalowal ! Łord sejwa mu !!!

Offline LinuX

Pytanie o Storm Banner
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 13, 2007, 03:34:50 pm »
Przy okazji dorzucę pytanie do Storm bannera... Czy można go odpalić w 0 turze Sea Patrolu?
iwat Might and Magic! Wiwat wszystkie części! Wiwat Heroes of Might and Magic! Wiwat wszystkie części oprócz czwartej!
Wiwat Warszawski Klub Powergamers!

Offline Lord Semi

Pytanie o Storm Banner
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 13, 2007, 05:15:03 pm »
i czego jeszcze :) a nawet jesli to przy tej umiejetnosci jest napisane ze ignoruje wszystkie negatywne modyfikatory do trafienia...
-------------------------------"Klub Kult"-------------------------------
Sukces nigdy nie jest ostateczny. Porażka nigdy nie jest totalna. Liczy się tylko odwaga.

Offline Mad Hamster

Pytanie o Storm Banner
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 13, 2007, 08:47:43 pm »
niestety, na salwe z okretow nic sie nie poradzi. cale szczescie nowa ksiazka HE juz tuz tuz i wysocy zeglaze dolacza do slayerow i ard boyzow...
ęęęędzia ! On mnie zwalowal ! Łord sejwa mu !!!