Lubelski oddział Kiełbas ma zaszczyt zaprosić na turniej lokalny :
Wurstfest - Ku pamięci Chucka Norrisa
To już III turniej Wurfest!
dnia 12 maja
w sobotę o godzinie 9.00 rozpoczną się zapisy w
Młodzieżowy Dom Kultury nr.2 ul. Bernardyńska 14a - galeria na górze
Lublin
wielkość armii: 1000+1000 2 speciale, 1 rare, 2 hero na armie
nie mozna grac dwiema takimi samymi armiami ani armiami ktore mają do siebie hate (np HE+DE) . Można grać samemu dwiemia armiami.
Gramy jak najbardziej się da na 7 edycję więc to co wchodzi w skład Limited z wyjątkami:
NIE dopuszczane są armie z SoC .
Southland NIE jest dopuszczony
Odbędzie sie marginalna ocena malowania:
- 2 pkt za takie same podstawki (1 pkt za podstawki w jednej armii)
- 2 Pkt Wysiwyg (tak jak powyrzej)
- 3pkt detale (W zaleznosci od wyglądu całego sojuszu)
- 2 pkt wcześniejsze wyslanie rozpy
prosimy o potwierdzanie na maila Shakin_Dudi@o2.pl albo prywatną wiadomością tu na Forum Gildii swojego przyjazdu
W tym poście i temacie będzie lista Graczy zgłoszonych . Rozpy mozna wysylac do 10 maja. Imię, nazwisko, klub, miejscowość z której się pochodzi itd itp
NIE odbędzie się test wiedzy.
<b>
OBOWIĄZKOWE JEST PRZYNIESIENIE NA TURNIEJ CZYTELNEJ I SCHLUDNEJ ROZPISKI! BOCHOMAZY NA KARTCE BĘDĄ KARANE GRUUUUBYMI KARNIAKAMI! ALBO WOGÓLE NIE BĘDĄ DOPUSZCZANI DO TURNIEJU LUDZIE BEZ ROZPISKI (najpewniej to drugie ) </b>gramy 3 bitwy na stołach 48 " na 72 "
pierwsza bitwa 9.30 - 12.30
druga bitwa 13.00 - 16.00
trzecia bitwa 16.00 - 19.00
o 19 następuje kategoryczny koniec bitew. Jakiekolwiek przedłużenia będą karane karniakami, gdyż nie możemy sobie pozwolić na ,,poślizgi’’. Średnio 1 Karniak na minute. Ostrzegam....
sędziowie: Wojtek ,,Shakin’ Dudi’’ Dudek i Maciej ,,Skejven’’ Jastrzębski
wjazd: 15 zł od pary lub 10 jak sam grasz dwiema armiami
Scenariusze: niebawem.
1. NIebawem albo Piczka
2. Chuck Norris stworzył Odyńca na swoje podobieństwo. Objawiło się to wielu herosom z całego świata, postanowili ubłagać Chucka.....
Jeden oddział w armii na turę (musi mieć minimum 5 modeli), może pomodlić się w intencji Czarnego Odyńca. Oddział ten nie może robić nic kiedy modli się i jest w tej turze odporny na psychologie. Modlitwa następuje po deklaracjach szarż, oddział który szarżował nie może się modlić. Na początku tury przeciwnika(przed szarżami), jeżeli zostały złożone modły należy rzucić kostką
1- Chuck Norris się ostro wkurzył, zleciał na samym środku oddziału który się modlił i kopnął go z półobrotu. Oddział który się modlił otrzymuje D6 z siłą 6 (magiczne) i musi rzucać natychmiastowo na panikę(w przypadku nie zdania ucieka w kierunku wyznaczonym przez scatter dice, przy hicie ucieka w stronę najbliższej krawędzi)
2- Chuck Norris się roześmiał z tej dziwacznej modlitwy i zrzucił na swoich miłośników jajecznicę zrobioną z pomidorów i makaronu. Oddział modlący się otrzymuje 3d6 z siłą 1
3- Chuck kiwnął palcem i splunął na modlących się całych ich oblepiając jakąś lepką cieczą. Oddział staje się odporny na poisona do końca bitwy
4- Chuck Norris ucieszył się niezmiernie, więc postanowił nagrodzić swoich miłośników. Jeden z oddziałów otrzymuje +1 A lub +1 do S. Działa 2 tury (do fazy rozpatrzenia kolejnej modlitwy przez tą armię).
5- ,,No to lubię’’ krzyknął Chuck, po czym kazał Odyńcowi czuwać nad ulubieńcami. Jeden wybrany oddział otrzymuje warda na 5+ . Trwa 2 tury (do fazy rozpatrywania kolejnej modlitwy przez tą armię)
6- Bitwy nie będzie, armia przeciwnika dostanie z pół obrotu. Na armię przeciwnika zostaje rzucony czar Gork’s Warpath z Dużego WAAAGH, którego nie można rozproszyć z tymże nie może wpaść na oddziały własnej armii (na 1 po prostu gaśnie
3. Teraz to już koniec.....Chuck Norris nas opuścił....zostawił jednak w magicznej skrzyni przedmiot dla naszego generała!
Przed bitwą można rzucić kostką, aby sprawdzić co otrzymał od Chucka Norrisa jeden z naszych herosów. Rzut ten jest nieobowiązkow. Przed rzutem należy wybrać JEDNEGO herosa którego będzie dotyczył rzut
1- Chuck Norris Ukrył się w pudełku i gdy tylko heros otworzył pudełko otrzymał Hita z siłą 6 (magiczny) i do końca gry cierpi na Głupotę
2- W skrzyni znaleziono świerszczyki Chucka. Heros teraz jest tak pobudzony, że posiada frenzy do końca bitwy którego nie może nigdy stracić.
3- W skrzyni znajduje się odznaka Strażnika z Texsasu. Heros ten posiada +1 do Combat Resolution
4- W skrzyni znajdujesz mnóstwo złota. Otrzymujesz 300 małych pkt
5- Chuck zostawił tam swojego gnata. Desert Eagle (2 strzały na ture) strzelający na 16 cali. Może zostać użyty w walce wręcz, daje wtedy +1 A i +1 do S
6- Chuck Norris napisał na kartce zasadę kopu z półobrotu. Heros w walce może zadeklarować ,że używa kopa z pół obrotu (może to zrobić tylko w 1 turze walki wręcz, w następnych fazach używa broni którą posiada np. dwuręczniaka lub posiadanej broni magicznej). Kop z półobrotu powoduje 2d3 ataków z siłą 6 które trafiają automatycznie.
ZGŁOSZENIA: (pogrubienie oznacza, że otrzymałem rozpiski)
Lista osób zgłoszonych na majowy turniejik parkowy
Lista osób zgłoszonych na majowy turniejik parkowy
1) Dzik+ Pogodyn
2) Duke+Niedbal
3) Taraś+ Motor skaveny+krasnale
4) Toczo + Ludwik
5) Bojo i Czop
6) Ostry i Niepełnosprytny
7) XMaciek i Grodzio
Budda i Kondzior
9) Piotr Słomski – Bretonia+ Artur "Desperado" Desperat - Wood Elves
10) Krecik + Arek
11) Paweł "Górken" Góra i Łukasz "Dispell Scroll" Kondracki
12) Roman i Bonczek
13) Jerzyn+ Mały Grodek
14) Maciek M. + Julia M.
15) Kamil Szereda
16) Marcin "Kondi" Kondracki & Piotrek "Keska" Kęska 17) Kondzior and Budda
18) Ostry i Niepełnosprytny
19) Duke and Niedbal