gildia.pl
Marzec 19, 2010, 10:28:39 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:

Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  

Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 64   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Konkurs Pasek Komiksowy - Komentarze2  (Przeczytany 83793 razy)
Gilbaert
Stolnik bracki

nie znam się

« Odpowiedz #15 : Marzec 13, 2007, 08:36:44 »

i comiesięczne przelewy na wskazane w raporcie rachunki bankowe.

harek
Młodszy Terminator
**

« Odpowiedz #16 : Marzec 13, 2007, 08:40:59 »

Komisja musiałaby wydrukować nasze komiksy... ach te wielomilionowe nakłady. Laughing
Potraficie wyobrazić to sobie?
 Smile
Taka afera może bardzo ożywić polski komiks. Razz
Perkele
Wyzwoleniec
*

« Odpowiedz #17 : Marzec 13, 2007, 09:55:53 »

Paranoja.
Logiczne jest, że do każdego trafi inny rodzaj humoru, stylu etc. i konsekwentnie będzie się głosować na osoby, które reprezentują dany styl.
Po co od razu doszukiwać się jakiś powiązań i spisków.
Czy to, że cASTORtROY za każdym razem krytykuje Bizmo oznacza, ze się uwziął czy że po prostu nie podoba mu się styl i żart ?
Czy wszędzie trzeba się doszukiwać jakichś dziwnych powiązań ?  Rolling Eyes
mazol
Młodszy Czeladnik

« Odpowiedz #18 : Marzec 13, 2007, 11:05:21 »

Perkele. Ja Cie kojarze! Ty tez jestes w układzie(SI)!
291
Młodszy Terminator
**

« Odpowiedz #19 : Marzec 14, 2007, 09:16:12 »

dzięki Maciej Very Happy

wszyscy jesteśmy w układzie (słonecznym)

głowonuk
Czeladnik

« Odpowiedz #20 : Marzec 14, 2007, 08:34:07 »

Cytat: "Czopek Piotrek"
Cytat: "Maciej"
dodałbym jeszcze Czopka  Shock

możesz rozwinąć wypowiedź?

ja mogę (za wikipedią): doodbytniczo, lub dopochwowo.
( http://pl.wikipedia.org/wiki/Czopek )

(bez urazy Czopku Piotrku, ale nie mogłem się powstrzymać  Bad Grin )

częstochowa
rzadkochowa
czały czas manawierzchu
Titos2k
Kawaler Bractwa Św. Jerzego

Nie umiem rysować.