Autor Wątek: Szarze i maskymalizacja  (Przeczytany 1221 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Balcer

Szarze i maskymalizacja
« dnia: Marzec 14, 2007, 12:53:10 pm »
analizujac sytuacje :

XXXX
XXXX - odzial dzikow

O wywerna

T -tremen

DD- driady

                           xxxxDDDD
                           xxxxO
                                 T        


Pytanie zaszarowalem  z boku na oddzaal dzikow na bok
czy dostawiam sie tez do tylu wywerny zgodnie z zasada maksymalizaji i jesli tak to jedna szarza mam +3 do kombatu :)
zemu kobiety maja tyle pracy w domu?...
Bo spią w nocy i im sie zbiera!!

Offline b_sk

Szarze i maskymalizacja
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 14, 2007, 01:29:29 pm »
Niespecjalnie czytelny ten diagram, gdzie są fronty oddziałów?
Nażarte komunistyczną truflą dzikie świnie zdradziecko ryją zdrową tkankę polskiej racji stanu

Offline grzech76

Szarze i maskymalizacja
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 14, 2007, 01:48:44 pm »
do walki można dojść tylko do tych jednostek na które deklaruje się szarże, czyli teoretycznie nie.

natomiast teoretycznie jeżeli ty dostawilbys się także do wywerny bokiem, to ona by miala także +1 za bok :-)

Shino

  • Gość
Szarze i maskymalizacja
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 14, 2007, 02:05:07 pm »
nie mozna wciagac bokiem do walki

Offline nazgob

Szarze i maskymalizacja
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 14, 2007, 04:55:22 pm »
as Shino said +
dlatego maksymalizujesz tak by nie wciągnac wyverny do walki