trawa

Autor Wątek: Wielka Inkwizycja - 24-25 marca 2007 - Master WFB  (Przeczytany 47498 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Dalmar

Wielka Inkwizycja - 24-25 marca 2007 - Master WFB
« dnia: Luty 08, 2007, 10:31:32 pm »
Klub Inkwizytor i Stowarzyszenie Avangarda zaprasza wszystkich graczy na turniej WIELKA INKWIZYCJA IV

24-25 marzec 2007
WARSZAWA
Gimnazjum/L.O. ul. Raszyńska 22
Wejściówka planowana w okolicach 70 zł za parę, lub 50 za osobę grającą samemu.


Regulamin Turnieju Master WFB

Przyjmowanie zgłoszeń
-Rozpiski należy wysyłać na adres uberbart@wp.pl
-Jeśli rozpiska jest wysłana w postaci pliku Army Builder powinna być ona tworzona w wersji 2.2c programu. Opcjonalnie można dołączyć wersje w postaci pliku html, doc, xls lub txt.
-Przysłana rozpiska (plik) musi  być nazwana imieniem i nazwiskiem gracza. Można napisać w mailu miasto pochodzenia oraz ewentualnie telefon kontaktowy. Za niepodpisaną rozpiskę nie będzie dodatkowych punktów. Rozpiski będą przyjmowane tylko parami (chyba że ktoś gra jedną armią)!!!!!!!! W tytule proszę pisać swoje nazwisko\nazwiska.
-Osoby, które przyślą poprawną rozpiskę do końca dnia 20.03.2007, otrzymają dodatkowe  4 na team do klasyfikacji końcowej turnieju. Wcześniejsze przysłanie rozpiski nie zwalnia gracza z obowiązku posiadania swojego egzemplarza na turnieju.
-Na turnieju jest nieograniczona liczba miejsc (część osób będzie jednak grało poza główną salą gimnastyczną w przypadku dużej frekwencji)
-Głownym Sędzią turnieju jest Darek Dalmar Polit i on podejmuję ostateczne decyzję w problemowych kwestiach. Sędziami liniowymi są Michał "Żaba" Szczepaniak i Michał "Dzik" Pietrzela. Malowanie oceniają Dominik Jabłoński i Rafał Raczyński (niezależnie od siebie i zrobimy średnią)

Dojazd
Dojazd z Dworca Centralengo PKP. Idziecie na Dworcu Centralnym na tramwaje jedące w prawą stronę (kierunek Ochota) stojąc plecami do Pałacu Kultury. Każdy tramwaj pasuje i będziecie jechali Alejami Jerozolimskimi i wysiądziecie na drugim przystanku (Plac Zawiszy). Ulica Raszyńska jest prostopadła do Aleji (Raszyńska bedzie w lewo, a Towarowa w prawo). Idąc Raszyńska 5 min. dochodzicie po szkoły, która bedzie o prawej stronie przy ulicy.

Samochodem jest bardzo łatwo trafić (z mapą), bo skręcacie poprostu z głownej ulicy Wa-wy czyli Alej Jerozolimskich w ulicę Raszyńską.

Zasady Turnieju
-Rozpiski są jawne.
-Wielkość armii: 2 x 2222 punktów.(min 2 x 2200), albo jedna na 4444 (min. 4400), ale jej ograniczenia wynoszą: max 8 herosów (w tym 2 lordów), 6 speciali, 4 rary i minimum 6 corów.
-Istnieje wymóg całkowice pomalowanej armii.
-Nie można używać armii alternatywnych (tych z tyłu podręczników) ani bohaterów specjalnych (wyjątkiem są armie, które mają książki armii w 7 edycji czyli O&G i Empire)
-Obowiązują zasady 7 edycji WFB, wszystkie WD i Annuale, które ukazały się do marca 2007.
-Wszystkie Army Books a ponadto:
Armie z podręcznika "Storm of Chaos"
Jednostki Dogs of War oraz Regiments of Renown, za wyjątkiem pojedynczych modeli zajmujących sloty "hero". Oddziały Dogs of War można brać wszystkie armie (także te które mają army booki w 7-ed), o ile zasady nie stanowią inaczej.
Treasures of the old ones
Armie z kampani "Lustria" (generałem będzie lord limited, specjale są niedopuszczone)
Dogs of War Chronicles 2004 (jako samodzielna armia)
Chaos Dwarfs Ravening Hordes
Kislev Chronicles 2004 (jako samodzielna armia i jako sojusznicy)
Chaos Mounted Demonettes, Chronicles 2004
Dark Elves (Angielski Army Book podlega modyfikacjom wprowadzonym przez Erratę (Chronicles 2004) Polska księga armii uwzględnia już te zmiany) + City Garrison DE + Hydry wg. Annuala + Można korzystać z przedmiotów dodanych do podstawowej armii w podręczniku "Storm of Chaos"
Lizardmen: Southlands są oczywiście dopuszczone jako armia równorzędna z podstawową +  Sacred Spawnings z White Dwarfa
Ogre Rhinox Riders

Ograniczenia:
-Na każdy sojusz musi być przynajmniej jeden sztandarowy armii.
-max 14 lev. magii
(Runesmith, Warriorpriest..-1 lvl, Arch Lektor na War Altarze 3 lvl,  Runelord na Kowadle 4 lvl, w Khemri: High Liche Triest 4, Liche Priest 2 , Prince 1, King 2,  Liche Priest z Casket od Souls 3 itd. )  

Bitwy:
-Gramy 4 bitew: dwie w sobotę oraz dwie ostatnie w niedzielę.
-Turniej rozpoczyna się w sobotę o godzinie 9:00. Planowane zakończenie bitew o 21:00 (istnieje możliwość zagrania dłużej 2 bitwy za zgodą przeciwnika). W niedzielne bitwa trzecia rozpoczyna się o 8:00. Planowanie zakończenia turnieju godzina 20:00.  
-Każda bitwa trwa 6 tur lub 5,5 godzin (przekroczenie czasu będzie surowo karane).
-Dopuszcza się możliwość wystawienia lekkich i pomalowanych proxów po uzgodnieniu z sędziami np.: wystawienie balisty DE w armii HE. Proszę to zgłaszać przy wysyłaniu rozpisek.
-Gramy na stołach 96x48.
-Na turnieju gramy parami i każda armia może się zagrać z każdą armią (nawet dobra za złą). Wyjątkiem od tej zasady są tylko armie które się nienawidzą np.: HE i DE. W sojuszu nie mogą grać dwie te same armie (armie z SoC, Lustrii i ich odpowiedniki w książkach armii są liczone jako te same armie). Istnieje możliwość grania samemu i dowodzenia jedną bądź dwoma armiami. W przypadku armii chaosu (Bestie, Wojownicy, Demony) mogą się one łączyć tylko, gdy w każdej z armii znajdują jednostki jednego typu. Bestie mogą się łączyć w Wojownikami tylko, gdy żadne Bestie nie zawierają żadnego oddziału Wojowników i odwrotnie (w armii Wojowników nie ma oddziałów Bestii). Limit wystawienia jednostek 0-1 obowiązuje dla obu armii sojuszniczych (np.: nie można wystawić dwóch regimentów Furii).
-Armie walczące po tej samej stronie w turniejach par należy traktować jako sojusznicze. Wystrzelane/uciekające/złamane jednostki sojusznika wzbudzają panikę. Nie można natomiast rzucać czarów na sojusznicze jednostki (np. popychaczek, wskrzeszeń itd.) ani wykorzystywać przerzutów itp. czarów rzuconych przez sojusznika. Kości dispel poola i powera są wspólne. Jeżeli któraś z armii ma jakąś specjalną zasadę np.: +1 do dispela z racji bycia magiem wysokich elfów i druga ma +1 z racji staff of sorcery , to wskazuje się który mag dispeluje. Armie mają dwóch generałów (chyba że gra jedna armia) i osobne sztandary armijne, bohaterowie nie mogą się dołączać do sojuszników. Poza tym armie są dla siebie całkowicie friendly więc działają na nie inne bonusu wynikające z przedmiotów np: Imperial Banner z Empire lub Royal Standard od Ariel z WE.
-Nie można mieć dwóch takich samych przedmiotów na sojusz np.: War Banner.
-Tereny na wszystkich stołach będą ustawione przez sędziów (będą karteczki) i są nie przestawiane. Proszę przed każdą bitwą sprawdzić ustawienia terenów i ewentualnie skorygować ustawienia terenów, bo np.: lasy mogą przesunięte przez WE.

Teren (jeśli to możliwe to stosujemy z 100% rulebooka 7 edycji)
-Wzgórza są równej wysokości. Z poziomu ziemi nie widać, co jest za wzgórzem. Ze wzgórza widać za innym wzgórzem. Duże cele są widoczne za takimi wzgórzami i same widzą. Oddziały na wzgórzu zasłaniają widok dużym celom za wzgórzem.
-Ze wzgórz nie widać, co jest za lasami. Nad lasami można latać, chyba, że ruch ten zmusiłby jednostkę latającą do lądowania. Widać 2" "z lasu" oraz "do lasu", nie widać natomiast przez las, bez względu na jego szerokość (patrza rolebooku).
-Zaorane pola traktujemy jako trudny teren dla wszystkich jednostek o podstawkach większych niż 20x20mm lub 25 x 25 mm.
-Zabudowania zasłaniają line of sight całkowicie, tak jak lasy czy obeliski. Reszta zasad jak w rulebooku 7-ed. czy można do nich wchodzić itd.
-Murki dają hard cover (płoty soft cover), są traktowane jako przeszkody terenowe (obstacles), nie są wykonane z kamienia i nie blokują line of sight. Przechodzenie przez murki opisane w rulebooku str.16.
-Ruiny i obeliski są wykonane z kamienia. Ruiny nie blokują line of sight. Ruiny są trudnym terenem i mogą dawać soft lub hard cover. Obelisk są terenem nieprzekraczalnym i nie widać zza nich.
-Nie wolno rozstawiać rydwanów i podobnych im jednostek na terenach nie przekraczalnych lub zadających im obrażenia w wyniku ruchu.
-Rzeki traktujemy jako trudny teren dla wszystkich jednostek (z wyjątkiem jednostek eterycznych, aquatic i skirmish – patrz rulebook 7 edycyjny). Krawędzie są traktowane też jak rzeka. Rzeki są nieprzekraczalnym terenem dla maszyn bojowych, rydwanów, czołgu itp. i nie można ustawić tam kowadła itp. Wszystkie mosty i brody traktowane są jako teren normalny.
-Jeziorka wodne traktujemy jako bardzo trudny teren dla wszystkich jednostek (z wyjątkiem jednostek eterycznych, Aquatic i skirmish, – patrz rulebook 7 edycyjny). Gramy na jeziorka po obrysie. Jeziorka są nieprzekraczalnym terenem dla maszyn bojowych, rydwanów, czołgu itp.. Nie można ustawić tam kowadła itp.
-Spaczeniowe jeziorko lawy. Obowiązują wszystkie zasady jak w jeziorkach wodnych. Dodatkowo każda jednostka która przekraczała bądź skończyła ruch na tym terenie dostaje automatyczne magiczne trafienie z siłą 4 (w turze swojej i przeciwnika). Dotyczy to także jednostek odpornych na ogień, jednostek eterycznych, demonów.

Scenariusze i licznie punktów
-W każdej bitwie rozgrywany jest scenariusz Pitched Battle, choć organizatorzy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia modyfikacji w scenariuszu.
-Wyjątkiem od scenariusza jest sposób wybrania strony oraz gracza, który rozpoczyna bitwę. Na początku każdej bitwy każda ze stron rzuca kością (lub dwoma według woli graczy) do wyłonienia zwycięscy. Strona, która wygra rzut, może zdecydować czy chce wybrać stronę stołu, czy woli podjąć decyzję o tym, kto ma pierwszą turę. Po dokonaniu wyboru, strona przeciwna ma prawo decyzji w kwestii,  której nie wybrali zwycięscy rzutu. Pierwsze unity wystawia storna która decydowała.
-Drugim wyjątkiem jest to że stoły są podzielone na 8 części o wielkości 24” x 24”i każda jest warta 75 pkt.
-W czasie wystawiania Teamy rozstawiają po jednej jednostce z każdej armii (lub 2 jeśli jest jedna armia).
-Leśne elfy posiadają dodatkowy las.
-Bitwy punktowane są według następującej tabelki:

Różnica                           VP wygrany   VP pokonany
0   do   399   10      10
400   do   799   11      9
800   do   1199   12      8
1200   do   1599   13      7
1600   do   1999   14      6
2000   do   2399   15      5
2400   do   2799   16      4
2800   do   3199   17      3
3200   do   3599   18      2
3600   do   3999   19      1
4000   do   4399   20      0
4400   do   4799   21      0
4800   do   5199   22      0
5200  i  więcej                   23      0
-Dodatkowo, jeśli na stole nie zostanie ŻADNA żywa figurka przeciwnika (uciekające figurki liczą się nieżywe) to wygrany dostaje dodatkowo + 1VP

Ocena hobbystyczna armii.
Podczas turnieju zostanie przeprowadzona ocena hobbystyczna armii. Zdobyte pod czas niej punkty zostaną doliczone do rankingu głównego i będę miały wpływ na wyniki końcowe. Będą liczone takie kategorię jak:
Dokładność  0-4 (jakość i detale)
Podstawki    0-2 (przede wszystkim unikatowy wygląd, traye )
Konwersje   0-3 (ilość i jakość konwersji w armii)
WOW          0-3 (unikatowy wygląd armii )
Wysiwig      0-3 (chyba wszyscy wiedzą o co chodzi)
Punkty z oceny hobbystycznej to 0-30 na sojusz (po 15 za każdą armię).

Dodatkowo podczas turnieju zostanie przeprowadzony test wiedzy o Warhammerze. Do zdobycia będzie dodatkowe 20 punktów zaliczanych do rankingu generalnego turnieju. Pytanie będą zarówno z zasad jak i historii świata Warhammera.

Całkowita suma punktów do zdobycia wynosi 150: 96 z bitew + 4 za wysłanie rozpiski w terminie + 30 z oceny hobbystycznej + 20 z testu wiedzy.


Punkty Worst Play

-Każdy gracz może zgłosić swojego przeciwnika, za wyjątkowo nieprzyjemną grę, do ukarania punktami Worst Play.
-Punkty te przyznawane będą na wyraźną prośbę grającego i po ocenie sytuacji przez Sędziego Głównego oraz Sędziów Liniowych.
-Nie ma możliwości nominowania do punktu Worst Play po zakończeniu bitwy i podaniu sobie rąk.
-Uwzględniane zostaną po zakończeniu turnieju w klasyfikacji końcowej wg następującego schematu:

1 głos       -5 punkty
2 głosy      -20 punktów
3 głosy      - dyskwalifikacja


Procedura zgłaszania punktów Worst Play:
-W trakcie trwania bitwy należy zgłosić jednemu z sędziów rodzaj problemu.
-Jednocześnie należy poinformować o tym fakcie swojego przeciwnika.
-Po zakończeniu bitwy, jeżeli wrażenie nie zmieniło się, należy złożyć u Sędziego Głównego odpowiednie uzasadnienie.
-W potwierdzonych przypadkach i po konsultacji z pozostałymi sędziami, sędzia podejmie decyzję o przyznaniu lub nie przyznaniu takich punktów, o czym obie strony zostaną niezwłocznie poinformowane.  

Ponadto sędziowie mogą ukarać graczy punktami karnymi za nie sportowe zachowanie, nie oddawanie wyników bitew w terminie, oszukiwanie, rozmyślne doprowadzanie do konfliktów lub przedłużanie bitew - nie więcej niż 10 punktów karnych na bitwę. W skrajnych przypadkach (alkohol, przekleństwa, nagminne utrudnianie gry przeciwnikom, itp.) gracze mogą zostać zdyskwalifikowani i usunięci z turnieju.

Na terenie szkoły obowiązuje całkowity zakaz palania (palaczy proszę o wychodzenie na zew.) oraz spożywania wszelkiego rodzaju napojów %.
Zakaz jest podyktowany tym że stowarzyszenie z którym wspópracujemy ma dobre układy ze szkołą i żadna wpadka nie wchodzi w grę - będzie to restrykcyjnie przestrzegane. Jeśli bedzie taka wola graczy to zorganizujemy jakis pub w sąsiedztwie  :)

Lista zgłoszeń
To chyba już wszyscy - jeśli kogoś nie ma proszę dać mi znać.

1. Zbyszek Łobocki , Bartłomiej Trętowski
2. Jakub Maciążek , Piotr Fąfara
3. Kacper Bucki (solo)
4. Maciej Dziopak , Tomasz Szwedow
5. Łukasz Łuczyński , Adrian Choromański
6. Łukasz Zabłocki , Czarek Lasocki
7. Piotr Nowak (solo)
8. Michał Żywczyk , Paweł Kozłowski
9. Maciej Kubera , Bartłomiej Kubera
10. Mateusz Dąsal , Sergiusz Skorek
11. Maciej Lepkowski , Michał Bukowski
12. Marcin Galoch , konrad Chojnacki
13. Damian Szymoniak , Marcin Mieteń
14. Daniel Gronowski , Konrad Jabłoński
15. Janusz Szlanta , Bartosz Derewicz
16. Piotr Kuczyński , Jarek Gawin
17. Agnieszka Łysek , Kuba Jankowski
18. Adam Lewański , Mariusz Kiliszek
20. Tomasz Hądzlik , Stanisław Scheiner
21. Piotr Dębowski , Gabriel Białecki
22. Marcin Sommer , Cyryl Wojewodzki
23. Jacek Jedynak , Karol Jagiełło
24. Michał Kubacki , Marek Golan
25. Damian Drzystek , Tadeusz Czerwiński
26. Patryk Niedbalski , Wojciech Tarasiuk
27. Mariusz Adamczyk , Stanisław Kozielski
28. Andrzej Jerzyna , Maciej Moryc
29. Artur Jagiełło , Maciej Zemła
30. Szymon Niedorezo (solo)
31. Robert Mrozek, Błażej Misztal
32. Piotr Panufnik , Darek Olcyak
33. Piotr Symajewski , Buszman
34. Piotr Holanowski , Bartosz Białowąs
35. Bartosz Cywiński , Wojtek Łubkowski
36. Krzysztof Fisher , Jan Bożdzioch
37. Maciej Kawończyk, Wiktor Danilowski
38. Jan Leszczyński, Karol Pieróg

Jankiel

  • Gość
Wielka Inkwizycja - 24-25 marca 2007 - Master WFB
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 08, 2007, 11:00:41 pm »
Cytuj
-Jeziorka wodne traktujemy jako bardzo trudny teren dla wszystkich jednostek (z wyjątkiem jednostek eterycznych, Aquatic i skirmish, – patrz rulebook 7 edycyjny). Gramy na jeziorka po obrysie. Jeziorka są nieprzekraczalnym terenem dla maszyn bojowych, rydwanów, czołgu itp..


Do jeziorka można wejść skirmishem, ale rydwanem już wjechać się nie da?

Patrzyłem do rulebooka 7-edycyjnego i te zasady terenów to jakieś house rules ;) Ale ważne, że są znane od początku.

Offline Dalmar

Wielka Inkwizycja - 24-25 marca 2007 - Master WFB
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 09, 2007, 10:52:39 am »
Cytat: "Inferno"
Nie uważacie że odrobinę za drogo ? :?


Jak już wspomniał kolega sala kosztuje ile kosztuje, a to przecież nie jedyne koszty dwudniowej imprezy... :(  Poza tym koszt wejściówki jest "planowany" i może ulec jeszcze zmiane.

Offline duke

a
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 09, 2007, 12:23:10 pm »
Dlaczego dark emissarego nie dopuściliście?
url=http://profile.xfire.com/catzua][/url]

Offline Dalmar

Re: a
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 09, 2007, 12:58:49 pm »
Cytat: "duke"
Dlaczego dark emissarego nie dopuściliście?


Ponieważ Mag 4 level-u za slot herosa nie mieści się dla nas w Limited (nawet pomimo tego że zajmuje Rare-a).

Offline Dalmar

Re: a
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 09, 2007, 01:26:22 pm »
Cytat: "duke"
Po prostu Darku zabroń Fog of death rzucać :D  :)


Adam nie ma nic wspólnego z rzuceniem tego czaru w grze ze mną. Poprostu idea turnieju była i jest taka że jest to turniej par na duże punkty Limited (w odróżnieniu od Tropiku). Herosi z Dark Shadow-a w 6-ed nie byli uznawani za Limited i na Wlk. Ink. też tak będzie.

Panowie proszę nie zaśmiecać tego tematu, bo nie chce żeby osoba która wejdzie na forum za 2 tyg. nie musiała czytać 10 stron off-topu. Proszę o konstruktywne pytania dot. turnieju i jego zasad\organizacji (jak np: pyt. Duka).

Zapomniałem dopisać - nocleg jest oczywiście na sali, szkoła jest z prysznicami.

Offline Dalmar

Wielka Inkwizycja - 24-25 marca 2007 - Master WFB
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 09, 2007, 06:04:00 pm »
Cytat: "Jankiel"
U nas może ze 4 osoby mają pomalowane armie i stąd to zaskoczenie :D


Pamalowaną armią na 4000+ dysponuje niewielu ale pamiętajmy że jest to opcja na tych co chcą grać grać samemu czyli dla Jankiela, Glonka i jeszcze kilku innych zapaleńców. Pomalowaną armią na 2000+ dysponuje już sporo osób i dla Nich głównie jest ten turniej.

Offline Dalmar

Re: a
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 10, 2007, 06:43:10 pm »
Dopisałem że:

Na terenie szkoły obowiązuje całkowity zakaz palania (palaczy proszę o wychodzenie na zew.) oraz spożywania wszelkiego rodzaju napojów %.

Zakaz jest podyktowany tym że stowarzyszenie z którym wspópracujemy ma dobre układy ze szkołą i żadna wpadka nie wchodzi w grę - będzie to restrykcyjnie przestrzegane. Jeśli bedzie taka wola graczy to zorganizujemy jakis pub w sąsiedztwie.

Na turnieju jest nieograniczona liczba miejsc (część osób będzie jednak grało poza główną salą w przypadku dużej frekwencji)

Offline Rzymek

Wielka Inkwizycja - 24-25 marca 2007 - Master WFB
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 10, 2007, 08:31:51 pm »
Tak sie zastanawiam skad sie wzieło to 23-0? Takie jakies to dziwne...
ovement traye - Dowolne rozmiary, kształty i kolory

Offline crusader

Wielka Inkwizycja - 24-25 marca 2007 - Master WFB
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 10, 2007, 10:01:19 pm »
A skad sie wzieło 20-0 ? :)
Liczba jak liczba ;) Co prawda stanowi to bonus dla armii porno przygotowanych do wyrżnięcia wszystkiego, ale taka gra
pzdr
rawdziwą stolicą Polski jest Gniezno

Offline Rzymek

Wielka Inkwizycja - 24-25 marca 2007 - Master WFB
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 10, 2007, 10:28:45 pm »
Sadze ze bład tutaj polega na tym ze jak jacys dobrzy gracze dostaną słabych/początkujacych to łatwiej będzie im się odbic
ovement traye - Dowolne rozmiary, kształty i kolory

Offline crusader

Wielka Inkwizycja - 24-25 marca 2007 - Master WFB
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 10, 2007, 10:42:48 pm »
To prawda, ale też z drugiej strony rzeźnicy na siebie powpadają, a nie na "kogoś" kto zrobil maske "komus" w pierwszej bitwie.
Chociaż rzeczywiscie ten system moze sie nie sprawdzic na czterobitwowym turnieju.
pzdr
rawdziwą stolicą Polski jest Gniezno

Ziemko

  • Gość
Wielka Inkwizycja - 24-25 marca 2007 - Master WFB
« Odpowiedź #12 dnia: Luty 11, 2007, 09:46:40 am »
Przy 60-80 ludziskach i tylko 4 bitwach wyniki i tak nie sa adekwatne... System 23-0 tylko to pogarsza imho... Jednak organizatorzy zrobia jak uwazaja :)

Offline Shakin' Dudi

Wielka Inkwizycja - 24-25 marca 2007 - Master WFB
« Odpowiedź #13 dnia: Luty 11, 2007, 11:43:54 am »
zaden system liczenia pkt nigdy nie bedzie adekwatny do wybrania najlepszego gracza przy 4 bitwach na masterze :P ale to co?

Dobrze że chcą coś takiego przetestować!
)

Offline Rzymek

Wielka Inkwizycja - 24-25 marca 2007 - Master WFB
« Odpowiedź #14 dnia: Luty 11, 2007, 11:48:13 am »
moze i żaden nie bedzie dobry ale niektóre będa lepsze ;)
ovement traye - Dowolne rozmiary, kształty i kolory