1) W "Dungeoneer" nie ma podstawki. Każda cześć jest samodzielną grą
2) Współczuję porażki przy pierwszej grze. Miałem to samo i też byłem zawiedziony. Na szczęście grałem dalej i co ważne w wiekszym gronie.
3) Tak gra jest w dużym stopniu losowa
4) Absolutnie nie zgadzam że gra jest mało dynamiczna. Faza władcy lochu bardzo ją ożywia
5) Plansza mała? Nie zgadzam się. A jak faktycznie jest dla ciebie mała to połacz dwa zestawy. Na pewno fajne jest jedno plansza zawsze jest inna.
6) Nie rozumiem o co chodzi z tym "ssaniem" mechaniki na kostce k6. Moge prosić o wyjaśnienie w prostych słowach? Na pewno nie zgodze się z tym że kostka k6 sie nie sprawdza.
7) Nie rozumiem zdziwienia tym że przeciwnicy atakuja cie tam gdzie jestes najsłabszy. A czego sie spodziewałeś? Zresztą od czego masz skarby/dary losu? Jestes słaby w magi lub sile trzeba poszukac tylko odpowiednich kart i sie wzmocnić. Proste?
Zero strategicznego podejścia? Bo to przygodówka nie gra strategiczna
9) "łazisz bohaterem fantazy po lochach, nap*****lasz przeróżne stworki, rzucasz jakieś marne czary" - o rany człowieku, grałeś w gre fantasy i skarżysz się że jest tam klimat fantasy?
10) Czas gry to moim zdaniem jej duża zaleta. Nie każdy ma pół dnia czasu by poświecić ja na gre. No i skoro czas gry jest zaleta bo łatwiej znaleźć czas na odegranie się.
11) Nie masz wpływu na rozwój bohatera??? A wybór zadań (i tego co ich wykoanie przynosi)? A karty skarbów i darów losu?
12) "Cały czas chodzenie z pkt. A do B. żeby nabić poziom" widze ze wylosowałes jednostronne zadania. Ale cały czas mam wrażenie że szukałeś zupełnie innego
rodzaju gry, wiec czemu zabrałeś sie za "Dungeoneera"? Nic o tej grze nie słyszales/czytałeś wczesniej?
13) "Nie ma czegoś takiego jak karty przygód, które by się przydały jak nie wiem co!" - sam sobie przeczysz, bo najpierw sie skarżysz że postacie są zróżnicowane
(jedne silne fizycznie, inne magicznie) a piszesz że karty skabów/darów losów nie sa przydatne. Dla mnie to dziwne. Co byś chiał jedna karte którą by dała
pewne w grze zwyciestwo? A ja powiem cieszy mnie to. Gdyby była taka superkarta gra byłaby mniej ciekawa.
14) Moge prosić czemu system rzucania kart za punkty grozu jest "bezmyślny"? Moim zdaniem wprost przeciwnie to fajny wynalzaek.
15) "szkoda tylko, że jedyne co można rzucić to jakiegoś stworka" - a co powinno tu być? Atak czołgiem?
16) Król nieumarłych jest mocną kartą, ale jak już wspomniałem nie ma tu jedne superkarty i "króla" też można pokonać.