Witam.
Oto dalsza część opisująca zasady do Nazguli.
U.P. mogą, jak inni bohaterowie, poświęcać swą W, by oprzeć się magicznym atakom i by korzystać za swoich mocy...
Osłabienie woli. Zasięg 28 cm. Rzut potrzebny do użycia mocy: 2+ . W ofiary do końca bitwy spada do 0. Można ją jednak podnieść, korzystając z „Odbudowania W.”.
Paraliż. Z:28 cm. Rzut: 3+. Ofiara w danej turze nie może nic zrobić. Jeżeli bierze udział w starciu, wartość jej W=1; podobnie A maleje do 1. Jeżeli wygra, nie może wyprowadzić ciosu. Wolno jej wykorzystać P, W, Prz., jednakże nie dokona heroicznych czynów. Efekt mocy utrzymuje się do końca danej tury.
Przymus. Z: 28cm. Rzut: 4+. Ofiara do końca tury nie może nic robić, taj jak wyżej. Ponadto Zło może w chwili zadziałania mocy poruszyć ofiarę o połowę przysługującego jej ruchu – nawet jeśli figurka już była w danej turze poruszona. Ofiara, która posiada pierścień, musi go założyć, jeżeli tylko zażyczy sobie tego gracz Zła.
Wyzucie z odwagi. Z: 28cm, 2+. Ofiara do końca bitwy traci punkt Męstwa. Z tej mocy Upiór Pierścienia może skorzystać kilkakrotnie przeciw temu samemu wrogowi, za każdym razem zmniejszając wspomnianą cechę o punkt.