trawa

Autor Wątek: Orki 1200 pt - pierwsza krew  (Przeczytany 2122 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Aaron_P

Orki 1200 pt - pierwsza krew
« dnia: Styczeń 18, 2007, 07:56:07 am »
Witam!

Jestem początkującym graczem. Z modeli które mam udało mi się złożyć następujący zestaw na 1200 pt. Proszę o opinie i ewentualne poprawki.

Black Orc Big Boss – heavy armour, shield, Basha’s Bloodaxe: 141 pt
Night Goblin Shaman – level 2, Magic Mushrooms x3: 115 pt

20 Orc Boyz – FCG, choopa, shield: 150 pt
20 Orc Boyz – FCG, choopa, shield: 150pt
5 Wolf Riders – spears: 65 pt
5 Wolf Riders – spears: 65 pt
20 Night goblins – spears, FCG, Fanatic x2: 150 pt
Orc Chariot: 80 pt
Goblin Spear Chukka: 35 pt
Goblin Spear Chukka: 35 pt
Giant: 205 pt

Offline Paku

Orki 1200 pt - pierwsza krew
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 18, 2007, 02:12:18 pm »
szczerze?

ta rozpiska nie jest zła
przydałby się trzeci fanatyk
nie ma do czego się przyczepić
Jest Ok

przynajmniej moim zdaniem 8)
upie wszystko do armii O&G za 50% ceny sklepowej(oprócz jednostek ze skull pasta). Chodzi mi o zafoliowane boxy lub niezafoliwane byle nic nie było tknięte farbą i klejem. Wyłącznie na terenie Wawy. Kontakt na priva i gadu gadu.

Offline swieta_barbara

Orki 1200 pt - pierwsza krew
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 18, 2007, 07:38:56 pm »
I like your thinking :]
Idziesz w dobra strone z ta rozpa, ale potrzebne jest pare kosmetycznych poprawek. Uwazam, ze czarnuch na piechote jest za wolny, osobiscie wstawilbym go na dzika, a za bron dal martog's best basha - bedzie mial mozliwosc wyszarzowania z regimentu, ktory dowodzi i bedzie mial lepsza przezywalnosc.