1/
1 Ogre Myrmadon Bull Cavalry - 130 Pts (Heavy Long Spear; Shield; Myrmadon Bull)
2/
1 Goblin Myrmadon - 130 Pts (2x bow; 2x spear)
3/
1 Goblin Myrmadon - 130 Pts (2x bow; 2x spear)
4/
1 Alchemist - 60 Pts
5/
1 Ogre Deathseeker - 90 Pts (2 Short Razor Swords)
6/
13 Goblin Spearmen - 210 Pts (Leader; Spear)
7/
5 Goblin Crimson Blade - 132 Pts (Leader; Two-Hand Falchion)
8/
10 Orc Swordsmen - 250 Pts (Standard Bearer; Leader; Greatswordsmen; Falchion; Shield)
9/
2 Ripper Beast Lancer - 126 Pts (Lance; Scimitar; Ripper Beast)
10/
8 Orc Assault Warriors - 370 Pts (Standard Bearer; Leader; Composite Bow; Spear; Shield)
11/
8 Orc Assault Warriors - 370 Pts (Standard Bearer; Leader; Composite Bow; Spear; Shield)
Myrmadony idą klinem wysuwając się naprzód armii. Biorą na siebie ostrzał nieprzyjaciela (nie jednokrotnie potrafiły przeżyć 42 strzały zadane na dzień dobry od Pierworodnych), za ich ogonami idzie Alchemik, leczy w miarę możliwości rany, a w razie widma porażki wyskakuje i rzuca bombami. Ogr jest trochę wymuszony bo wolałbym wystawić trolla, ale zabrakło punktów. Pięciu goblinów do powstrzymywania specjalnych jednostek przeciwnika. Mają nie pozwolić oflankować armii. Banda w formie mieczników i włóczników to standard. Bestie jako szybka jednostka obwodowa, głównie do związania walką jednostek strzleckich. No i Szturmowcy najbardziej znienawidzona jednostka przez przeciwników. W miarę możliwości mają podchodzić i strzelać, a w odpowiednim momencie zniszczyć wszystko co stanie im na drodze.