Trochę się temat zakurzył więc odświeżam
. Z nadzieją, że coś się u kogoś zmieniło
.
U mnie po kolei:
-Call of Cthulhu - za klimat i piękne Innsmounth
-Alone in the dark 4 Koszmar powraca - Bardzo mi się spodobało
-The Suffering, The Suffering: Ties that bind - Za możliwości wyboru
-Dead Space - ładnie szurnięty
a poza tym troche nudny
To by było na tyle
Piszcie sami co lubicie DZIŚ!!