Autor Wątek: Nowy Direwolf (WE)  (Przeczytany 2054 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Zox

Nowy Direwolf (WE)
« dnia: Październik 26, 2006, 08:53:54 pm »
Kilka ciekawostek z nowego DW :D

Q. Can you activate the Moonstone of the Hidden Ways in the
opponent's turn?

A. Yes.  The text provides no limitation on which movement phase.
S. Wood Elf Army Book page 64
 
*****

Q. Can you use the Moonstone of the Hidden Ways to teleport the
character/unit out of combat?

A. Yes.  The text provides no limitation based upon close combat.
Note, however, that you may not teleport INTO close combat, as
that requires a charge.
S. Wood Elf Army Book page 64



Q. Does Treesinging have a range limit (18�) when used to deal
damage?

A. No.  The paragraph break indicates the limitations of the first
paragraph do not apply to the second paragraph.
S. Wood Elf Army Book page 79 / Direwolf FAQ Council Interpretation



A o to poniżej akurat ostatnio kłóciłem się ostatnio z kilkoma osobami :D

Q. Does the Deepwood Sphere affect enemy models engaged in
hand to hand combat?
   
A. Yes.  The description states: "All enemy models wholly
or partly within the same wood as the bearer take a single
S5 hit at the start of each Wood Elf magic phase."
No exception for enemy models engaged in hand to hand combat
is given.  In addition, as the affect is not classified as a
shooting attack or a spell there are no general rules protecting
enemy models in hand to hand combat from it.
S. Wood Elf Army Book page 65


:D:D:D
quote="Bartez"]był bardzo wulgarny, pisał w podpisie moje zdanie "A ja mam na vavku Mangekyou Sharingana" który miał Itachi"; pawłow także powinien dostac choćby ostrzeżenie za tego "penisa" na avku[/quote]

Shino

  • Gość
Nowy Direwolf (WE)
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 26, 2006, 09:08:36 pm »
Direwolf FAQ Council Interpretation
 i wszystko jasne.. w takim wypadku nasze uscislenia sa waniejsze...

Offline Scimitar

Nowy Direwolf (WE)
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 26, 2006, 09:18:39 pm »
Akurat z wyteleportowaniem z walki przegięli pałę ;) Widać, że nie tylko nasi rodzimi ruleslawyerzy takie pomysły miewają :D
cimi GG 4417905
Podziwiajcie mroczną gębę prawdziwego Dark Elfa ;)
http://www.kgb.draconis.prv.pl

KAZALI WYCIĄĆ CRISTIANO RONALDO - NO CO ZA KRAJ !! Jutro będzie coś lepszego :D

Offline Bigpasiak

Nowy Direwolf (WE)
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 26, 2006, 11:54:48 pm »
moment moment... tylko przy jednym jest Direwolf FAQ Council Interpretation reszta poparta odpowiednimi stronami w podreczniku... zreszta przy tym co i tak uznalismy za sluszne... co wg Was jest przegiete? i dlaczego tego nie mozna zrobic? :shock:
o prostu musialem to miec...

Cytat: "JJ"
Cytat: "Romano"
Czy mozna grac elementalami ajesli tak to w jakich armiach??


Poddaje sie.

Co to są Elementale w WFB?

Shino

  • Gość
Nowy Direwolf (WE)
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 26, 2006, 11:58:40 pm »
wyteleportowac sie z combatu...
w skitterlapie jest napisane, ze mozna tu nie... wiec IMO skoro nie jest pozwolone to nie mozesz...

shooting tez nie jest napisane, ze your's shooting phase tlyko shooting phase wiec skoro nikt moim lucznikow nie daje strzelac w turze strzelania przeciwnika to moonstone tez powinien dzialac tlyk w swojej...

Offline Bigpasiak

Nowy Direwolf (WE)
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 27, 2006, 12:48:20 am »
a czy w takim razie dispel scroll mozesz uzywac jedynie w turze przeciwnika?
o prostu musialem to miec...

Cytat: "JJ"
Cytat: "Romano"
Czy mozna grac elementalami ajesli tak to w jakich armiach??


Poddaje sie.

Co to są Elementale w WFB?

Jankiel

  • Gość
Nowy Direwolf (WE)
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 27, 2006, 01:09:03 am »
Cytuj
tylko przy jednym jest Direwolf FAQ Council Interpretation reszta poparta odpowiednimi stronami w podreczniku...

Brakuje takiej ikonki walenia głową w mur...
Coż to jest, to wszystko, jak nie interpretacja kolesi z direwolfa?
Cytuj
Akurat z wyteleportowaniem z walki przegięli pałę

Moim zdanie bardziej przegięli pałę z teleportacją w turze przeciwnika.

Offline Kozisyn

Nowy Direwolf (WE)
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 27, 2006, 01:53:58 am »
wyteleportowanie w dowolnym momencie z combata.... ;)
teraz są takie czasy, że człowiekowi strach rzucić palenie"

Offline QUASSIMODO

Nowy Direwolf (WE)
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 27, 2006, 04:57:30 am »
szarza,Duza Szefa,teraz ich mamy i zmiazdzymy
plan jak zawsze-choppą?
WAAAAGH!

Szefa...ale oni znikneli :roll:
'm Gonna stomp'em to dust,I'm gonna grind their bones.I'm gonna burn down dere towns and cities.I'm gonna bash'eads,break faces and jump up and down on da bits dat are left.An'den I'm gonna get really mean.

Shino

  • Gość
Nowy Direwolf (WE)
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 27, 2006, 07:52:51 am »
Cytat: "Bigpasiak"
a czy w takim razie dispel scroll mozesz uzywac jedynie w turze przeciwnika?

juz do ripow ne mozna ich uzywac AFAIR

szafa@poznań

  • Gość
Nowy Direwolf (WE)
« Odpowiedź #10 dnia: Październik 27, 2006, 08:10:55 am »
interpretacja, nic oficjalnego. olewamy.

Offline Bigpasiak

Nowy Direwolf (WE)
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 27, 2006, 08:42:43 am »
Cytat: "Shino"
Cytat: "Bigpasiak"
a czy w takim razie dispel scroll mozesz uzywac jedynie w turze przeciwnika?

juz do ripow ne mozna ich uzywac AFAIR


a kiedykolwiek mogles? :shock:

i nie w dowolnym momencie tylko pod koniec ruchu  ;)

-szefie oni maja chopy... co robimy?
-znikamy...  ;)
o prostu musialem to miec...

Cytat: "JJ"
Cytat: "Romano"
Czy mozna grac elementalami ajesli tak to w jakich armiach??


Poddaje sie.

Co to są Elementale w WFB?

Offline Christos

Nowy Direwolf (WE)
« Odpowiedź #12 dnia: Październik 27, 2006, 09:05:13 am »
Gdyby chodziło o teleportacje w fazie combatu to jeszcze bym zrozumiał że nie ma znaczenia czyja tura jest w danej chwili. W combacie działania są niemal równoczesne (wypłacanie ataków), ale faza ruchu dla danego gracza jest tylko w jego turze, a nie w turze przeciwnika. Jeśli jest napisane że teleportowac można na koniec fazy ruchu to nie musi być sprecyzowane, że to tylko w swojej turze, bo TO JEST OCZYWISTE!

A wyteleportowywanie z combatu to już kretynizm na maksa. Nie można dobrowolnie opuścić combatu,, chyba że konkretna zasada mówi inaczej. W tym przypadku opis MoHW nie daje takiej możliwości.

Przy okazji chciałbym zauważyć, że można kierując się wyczuciem i dobrym smakiem być przeciwko interpretacjom niekorzystnym dla swojej armii ;)
ttp://www.knightfight.pl/?ac=vid&vid=71017123

Offline Scimitar

Nowy Direwolf (WE)
« Odpowiedź #13 dnia: Październik 27, 2006, 11:40:54 am »
Ja chcę wiedzieć jedno - bo challanger jutro i dziś wyjeżdżam. Rozumiem, że dopóki nie wyjdą uściślenia LS (nasze rodzime), to te duperele co se DW powypisywało nie obowiązują ?? Tzn. trzymamy się naszych uściśleń ??
cimi GG 4417905
Podziwiajcie mroczną gębę prawdziwego Dark Elfa ;)
http://www.kgb.draconis.prv.pl

KAZALI WYCIĄĆ CRISTIANO RONALDO - NO CO ZA KRAJ !! Jutro będzie coś lepszego :D

Offline bless

Nowy Direwolf (WE)
« Odpowiedź #14 dnia: Październik 27, 2006, 03:23:44 pm »
Z Deepwood Sphere i zasięgiem Treesinging sie zgadzam, ale co do dwóch pierwszych klaryfikacji...
O, mamusiu !!  :shock:
Jakby te "uścislenia" zaczeły obowiązywać, to nie byłoby bardziej przegietego przedmiotu nad "Teleporter" !!!
Dwa laski obok siebie. Przeciwnik deklaruje szarze. Przymuje ja. Znikam pod koniec fazy ruchu i w swojej turze szarzuje go z drugiego lasu w plecy tym samym regimentem ! Ale rzeź....  :roll:

Dobra, dobra... te "uścislenia" to jakiś żart. Bez jaj.  :roll:
img]http://i12.photobucket.com/albums/a235/blessio/bykomstop.gif[/img]

"Więc gdy się zdarzy chłopcom
Rasę napotkać obcą
Armatnie mięso zmienią
w krwisty befsztyk
Tak jest !"