Autor Wątek: Lord Kroak  (Przeczytany 4935 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

< Slanesh >

  • Gość
Lord Kroak
« dnia: Październik 18, 2006, 05:38:17 pm »
Czy jest on bsb ? Bo ma sztandar ale nie jest to napisane ż ejest bsb, stąd moje pytanie.

Shino

  • Gość
Lord Kroak
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 18, 2006, 05:50:29 pm »
nie jest...

szafa@poznań

  • Gość
Lord Kroak
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 18, 2006, 06:58:44 pm »
a mnie takie cos zastanawia.

w WD sprzed miecha abo dwoch mamy armie lizkow ze slanem i saurus herosem, saurus heros jest bsb. to jest leglne czy klasyczny łajtdwrfowy błąd jakich masa?

Offline QUASSIMODO

  • Szafarz bracki
  • *****
  • Wiadomości: 2 471
Lord Kroak
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 18, 2006, 07:28:52 pm »
jezeli jest slann to tylko on moze byc bsb
jezeli go nie ma to moze byc scar veteran
'm Gonna stomp'em to dust,I'm gonna grind their bones.I'm gonna burn down dere towns and cities.I'm gonna bash'eads,break faces and jump up and down on da bits dat are left.An'den I'm gonna get really mean.

Offline Bigpasiak

  • Pisarz bracki
  • ****
  • Wiadomości: 721
Lord Kroak
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 18, 2006, 08:50:35 pm »
czyli klasyczny walek... 8)  kochamy te raporty w WD...  :badgrin:
o prostu musialem to miec...

Cytat: "JJ"
Cytat: "Romano"
Czy mozna grac elementalami ajesli tak to w jakich armiach??


Poddaje sie.

Co to są Elementale w WFB?

Offline QUASSIMODO

  • Szafarz bracki
  • *****
  • Wiadomości: 2 471
Lord Kroak
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 19, 2006, 08:16:19 am »
klasyczny walek to podejscie ze nie mozna miec w lizzie TG
bo nie mozna ich wystawiac bez slanna
a jak jest slann to musi isc w oddziale


i ze niby slan to monster :roll:
'm Gonna stomp'em to dust,I'm gonna grind their bones.I'm gonna burn down dere towns and cities.I'm gonna bash'eads,break faces and jump up and down on da bits dat are left.An'den I'm gonna get really mean.

Offline SMALALA

  • Nosiciel Wody
  • *
  • Wiadomości: 49
Lord Kroak
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 19, 2006, 08:57:41 am »
Cytat: "Shino"
nie jest...


Na jakiej podstawie to stwierdzasz? Skoro jest slannem i ma szt to naturalnie jest juz bsb

szafa@poznań

  • Gość
Lord Kroak
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 19, 2006, 09:34:29 am »
Cytat: "SMALALA"
Cytat: "Shino"
nie jest...


Na jakiej podstawie to stwierdzasz? Skoro jest slannem i ma szt to naturalnie jest juz bsb


nie. musialby miec w zasadach wpisane: count as bsb albo cos w tym stylu. a nie ma. wiec nie jest. przegiecia przegieciami, ale na to nic nie poradzisz malalu :D

Offline SMALALA

  • Nosiciel Wody
  • *
  • Wiadomości: 49
Lord Kroak
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 19, 2006, 10:36:20 am »
Czyli na ponizej 3k pkt majac kroaka nie moge miec bsb w armii wogole? smieszne.......Kroak jest bsb

< Slanesh >

  • Gość
Lord Kroak
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 19, 2006, 07:30:56 pm »
Powinno się to uściślić bez jaj :) Ja chce bsb jakiegho kolwiek a takto nie moge mieć  :roll:

Offline grzech76

  • Czeladnik
  • ***
  • Wiadomości: 231
Lord Kroak
« Odpowiedź #10 dnia: Październik 20, 2006, 07:49:47 am »
Cytat: "< Slanesh >"
Powinno się to uściślić bez jaj :) Ja chce bsb jakiegho kolwiek a takto nie moge mieć  :roll:


może to dlatego, że chłopak jest dość mocny już sam z siebie i postanowili osłabić resztę nie dając BSB?

< Slanesh >

  • Gość
Lord Kroak
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 20, 2006, 08:35:15 am »
Moliwe ale ja chce to czarno na białym a nie zgadywać :D

Offline QUASSIMODO

  • Szafarz bracki
  • *****
  • Wiadomości: 2 471
Lord Kroak
« Odpowiedź #12 dnia: Październik 20, 2006, 09:14:38 am »
czarno na bialym w opisie kroaka nie ma ze jest bsb
wiec nie jest
'm Gonna stomp'em to dust,I'm gonna grind their bones.I'm gonna burn down dere towns and cities.I'm gonna bash'eads,break faces and jump up and down on da bits dat are left.An'den I'm gonna get really mean.

Offline grzech76

  • Czeladnik
  • ***
  • Wiadomości: 231
Lord Kroak
« Odpowiedź #13 dnia: Październik 20, 2006, 10:28:33 am »
Cytat: "< Slanesh >"
Moliwe ale ja chce to czarno na białym a nie zgadywać :D


masz to czarno na białym w opisie Kroaka.

poszczególne oddzialy też mają sztandary, a nie są BSB, prawda?

Offline JAsiuuu

  • Młodszy Czeladnik
  • ***
  • Wiadomości: 222
Lord Kroak
« Odpowiedź #14 dnia: Październik 20, 2006, 10:40:51 am »
ale w opisie kroaka  jest ze jest slannem   a w opisie slanów jest ze są bsb  :)
img]http://i31.photobucket.com/albums/c361/asqard/kultke3.png[/img]