Autor Wątek: OT z tematu KB a Lord na tarczy - szarże na skirmish i inne  (Przeczytany 14029 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline sAddamiec

OT z tematu KB a Lord na tarczy - szarże na skirmish i inne
« Odpowiedź #15 dnia: Październik 08, 2006, 07:40:26 pm »
Cytat: "MasterMonar"
A co do 70" szarż to po przemyśleniu bezsesn bo takie szkile w każdej turze mogą fear'em usunąć jeden odział z charge reaction... Więc w potyczkach trza się kierować zdrowym rozsądkiem bo bitwa może niedotrwać do 6 tury ;)

Jezeli szarza nie ma zasiegu to sie nie testuje strachu, chociaz wcale nie wiem czy Ci o to chodzilo  ;)
zy normalna zwykła plewa może ścinać ch..em drzewa? Ależ owszem, czemu nie, plewie też należy się! Olali olala, olali olala... :D

Offline Zox

OT z tematu KB a Lord na tarczy - szarże na skirmish i inne
« Odpowiedź #16 dnia: Październik 08, 2006, 08:05:10 pm »
Cytat: "MasterMonar"
[

tak ale wszystkie felbaty ustawiają sie frontem do gigusia, więc nie odwraca się tyłkiem w kierunku wroga, bo wróg dobiega do jego frontu...


??
najpierw gigant dochodzi do pierwszego, gdy sie styknie z pierwszym, reszta formuje "szeregi"

:)
quote="Bartez"]był bardzo wulgarny, pisał w podpisie moje zdanie "A ja mam na vavku Mangekyou Sharingana" który miał Itachi"; pawłow także powinien dostac choćby ostrzeżenie za tego "penisa" na avku[/quote]

Offline Bachmat

OT z tematu KB a Lord na tarczy - szarże na skirmish i inne
« Odpowiedź #17 dnia: Październik 08, 2006, 09:55:19 pm »
A ponieważ "pierwszego" ma za plecami to ustawi się tyłkiem do frontu wroga - czy problem jest zrozumiały? ;)
Nieporuszony niczym góra, niepowstrzymany niczym ogień, spokojny niczym las, zwinny niczym wiatr. Na niebie i na ziemi tylko mnie należy się podziw."

- Motto na sztandarze Takeda Shingen

Offline Zox

OT z tematu KB a Lord na tarczy - szarże na skirmish i inne
« Odpowiedź #18 dnia: Październik 08, 2006, 10:00:45 pm »
Ja rozumiem, nawet rysunki widziałem :)

chciałem tylko wyjaśnić

jeszcze link jakby co:
http://warhammer.org.uk/PhP/viewtopic.php?t=20177
quote="Bartez"]był bardzo wulgarny, pisał w podpisie moje zdanie "A ja mam na vavku Mangekyou Sharingana" który miał Itachi"; pawłow także powinien dostac choćby ostrzeżenie za tego "penisa" na avku[/quote]

Offline Bachmat

OT z tematu KB a Lord na tarczy - szarże na skirmish i inne
« Odpowiedź #19 dnia: Październik 08, 2006, 10:17:28 pm »
@Zox - to pytanie nie było do Ciebie, tylko do osoby która twierdzi, że Rulebook do 7 ed. jest pozbawiony błędów poprzednika ;)
Nieporuszony niczym góra, niepowstrzymany niczym ogień, spokojny niczym las, zwinny niczym wiatr. Na niebie i na ziemi tylko mnie należy się podziw."

- Motto na sztandarze Takeda Shingen

Offline QUASSIMODO

OT z tematu KB a Lord na tarczy - szarże na skirmish i inne
« Odpowiedź #20 dnia: Październik 08, 2006, 11:55:24 pm »
ktos probuje przeforsowac ze dozwolone sa szarze na model ktorego sie nie widzi??
wow
'm Gonna stomp'em to dust,I'm gonna grind their bones.I'm gonna burn down dere towns and cities.I'm gonna bash'eads,break faces and jump up and down on da bits dat are left.An'den I'm gonna get really mean.

Offline Asassello

OT z tematu KB a Lord na tarczy - szarże na skirmish i inne
« Odpowiedź #21 dnia: Październik 09, 2006, 12:01:22 am »
ja juz nic z tego nie rozumiem..

ja bede gral zdroworozsadkowo.. (szarza  na najblizszy widoczny model...i wtedy rozpatrujemy wszelkie mozliwe sytuacje)..

a jak ktos bedzie gral ze mna inaczej to sie bede klocil :D :evil:

Sukces nigdy nie jest ostateczny. Porażka nigdy nie jest totalna. Liczy się tylko odwaga.

***      KULT - wymaga ofiar      ***

Offline Bigpasiak

OT z tematu KB a Lord na tarczy - szarże na skirmish i inne
« Odpowiedź #22 dnia: Październik 09, 2006, 01:33:37 pm »
widze ze ktos mnie nie zrozumial...
 :roll: latarka musi zadeklarowac zawsze!! flee na reakcje i wyobraz sobie ze w pierwszej turze deklaruje szarze czymkolwiek... co robi latara? ucieka za stol...

frenzy? wystarczy ze masz zasieg szarzy... nie ma mowy ze musisz miec mozliwosc dojechania!! bierzesz miarke patrzysz jest 14 cali do przeciwnika deklarujesz szarza... lasek lub unit po drodze? sorry no bonus kolego. palisz a ja wykonuje s&s...

jeszcze dzior Tobie brakuje...? drzewko ma special schooting ability wiec wg rulebooka moglby strzelac w combacie do innych jednostek niz te ktore walcza! czemu? bo tylko missle weapon nie moga! nie zrobi s&s na szarzujacego ale raczej nic w 6'' do niego nie podejdzie bo oberwie artyleryjka...

dalej ktos twierdzi ze 7 nie potrzebuje latek?i tu nie mozna grac zdrowo rozsadkowo bo dalej widzisz w las 2'' ale przez milimetrowy lasek juz qwa nie! jakis rozsadek tu masz??? :roll:  :?
o prostu musialem to miec...

Cytat: "JJ"
Cytat: "Romano"
Czy mozna grac elementalami ajesli tak to w jakich armiach??


Poddaje sie.

Co to są Elementale w WFB?

Offline Scimitar

OT z tematu KB a Lord na tarczy - szarże na skirmish i inne
« Odpowiedź #23 dnia: Październik 09, 2006, 01:42:00 pm »
Cytat: "Bigpasiak"

frenzy? wystarczy ze masz zasieg szarzy... nie ma mowy ze musisz miec mozliwosc dojechania!! bierzesz miarke patrzysz jest 14 cali do przeciwnika deklarujesz szarza... lasek lub unit po drodze? sorry no bonus kolego. palisz a ja wykonuje s&s...

Tu się mylisz Pawle, bo tam jest within charge reach, a to jest co innego niż charge range.

Charge reach krótko mówiąc, oznacza, że jednostka musi mieć możliwość dojechać do swego celu.
cimi GG 4417905
Podziwiajcie mroczną gębę prawdziwego Dark Elfa ;)
http://www.kgb.draconis.prv.pl

KAZALI WYCIĄĆ CRISTIANO RONALDO - NO CO ZA KRAJ !! Jutro będzie coś lepszego :D

Offline Bigpasiak

OT z tematu KB a Lord na tarczy - szarże na skirmish i inne
« Odpowiedź #24 dnia: Październik 09, 2006, 01:51:31 pm »
to unit nie ale lasek czemu nie? masz mozliwosc a ze lasek jest to trudno. unit musisz omijac bo nie mozna go przejechac ale lasek nie musi byc omijany i masz within charge reach...
o prostu musialem to miec...

Cytat: "JJ"
Cytat: "Romano"
Czy mozna grac elementalami ajesli tak to w jakich armiach??


Poddaje sie.

Co to są Elementale w WFB?

Offline Scimitar

OT z tematu KB a Lord na tarczy - szarże na skirmish i inne
« Odpowiedź #25 dnia: Październik 09, 2006, 02:04:28 pm »
Cytat: "Bigpasiak"
to unit nie ale lasek czemu nie? masz mozliwosc a ze lasek jest to trudno. unit musisz omijac bo nie mozna go przejechac ale lasek nie musi byc omijany i masz within charge reach...

charge reach - czyli czy sięgniesz unit szarżą - wiadomo, że jak szarżujesz przez płot, to nawet jak masz 16 szarży, a coś jest 10 cali od ciebie, to nie dojedziesz, bo przez płot od ręki połowę tracisz. Tak samo, jadąc przez las też wydajesz 2x więcej pkt. ruchu, czyli np jak musisz przejechać przez las 1'', a coś jest 14'' od ciebie, to już nie wymusza szarży z Frenzy.

Ale napewno zgodzę się, że pewne niedociągnięcia są i wymagają naprawy. Mam nadzieję, że LS to poprawi, albo samo GW jakiegoś FAQa dorzuci. Sporo naprawdę zmienili i Alessio odwalił kawał dobrej roboty. Np. ucieczki są prostsze do wykonania (a nie sprzeczne jedna wobec drugiej zasady Gava ;) ).
cimi GG 4417905
Podziwiajcie mroczną gębę prawdziwego Dark Elfa ;)
http://www.kgb.draconis.prv.pl

KAZALI WYCIĄĆ CRISTIANO RONALDO - NO CO ZA KRAJ !! Jutro będzie coś lepszego :D

Offline MasterMonar

OT z tematu KB a Lord na tarczy - szarże na skirmish i inne
« Odpowiedź #26 dnia: Październik 09, 2006, 03:45:06 pm »
Odkiedy to skirmishers mają front???... front się tworzy gdy giguś dopadnie pierwszwego i wzdłóż jego przedniej krawędzi tworzy sie frony...

To że w rb można deklarować spalone szarże, ma jedno niedopatrzenie laterke... a pozatym uważam że jest to rozsądne rozwiązanie ( potym jak doczytałem że fear zdajemy gdy jest zasięg :roll: ) bo kiedy szarże będzie uznawana za niemożliwą??? gdzie będzie granica szarży dozwolonej i niedozwolonej ???

przykład: Ogry (mv6) szarżują na krasie oddalone o  14"  szarżujący myśli że dolecą a krasie że deklaruje szarże niemożliwą bo umożliwi jakiwmuś przepakowanemu herosowi szarże w np. thunderer'ów
i]Fear me mortals, for I am the MasterMonar, the favoured Son of Chaos,
the Scourge of World. The armies of the gods rally behind me,
and it is by my will and by my sword that your weakling nations shall fall.[/i]

Offline SkaVen6

OT z tematu KB a Lord na tarczy - szarże na skirmish i inne
« Odpowiedź #27 dnia: Październik 09, 2006, 03:57:13 pm »
MasterMonar, przeczytałem Twoje posty z tego topicu i musze Ci powiedzieć że:
Po pierwsze poruszasz ważne kwestie,
po drugie wszystkie one niestety były już omuwione i to nawet na tym forum i znowu jeszcze raz na BP (no może nie które nie były na BP).
Szarże na najbliższy skirmish, szarże na latarke, zdawanie fear w przypadku nie możliwej szarży i cały ten zakres co jest możliwe a co nie.............. to wszystko już było i nic mądrego z tego nie wynikło.
W 7 Ed. mamy za to zgłowy test feara i terroru w przypadku za dalekiej szarży, reszta wciąż leży i kwiczy, niestety  :x
eek & Destroy

Offline MasterMonar

OT z tematu KB a Lord na tarczy - szarże na skirmish i inne
« Odpowiedź #28 dnia: Październik 09, 2006, 04:06:32 pm »
Myśle że problem z latarką, można rozwiązać jedynie zmianą w ab szczórków. A możliwość deklarowania spalonych szarż zostawić i do tego przywyknąć, bo jakie by uściślenie nie było to niewyznaczy która szarża jest niemożliwa a która spalona...
i]Fear me mortals, for I am the MasterMonar, the favoured Son of Chaos,
the Scourge of World. The armies of the gods rally behind me,
and it is by my will and by my sword that your weakling nations shall fall.[/i]

Offline lith

OT z tematu KB a Lord na tarczy - szarże na skirmish i inne
« Odpowiedź #29 dnia: Październik 09, 2006, 06:01:48 pm »
Innymi slowy latwiej uscislic, ze latarka daje flee tylko gdy szarza dojezdza, niz ktora szarza jest niemozliwa.
img]http://i31.photobucket.com/albums/c361/asqard/kultke3.png[/img]