bledy-nie liczyle kosztow ale najpowazniejszym jest ten orc shaman-> magiczne grzybki sa dostepne tylko i wylacznie nocnikowym shamanom
co do rozpy-osobiscie wyleczylem sie juz z tego magicznego rogu-IMO bardzo rzadko sie sprawdza...a jak nawet by sie przydal to przeciwnik to na 2 kostkach rozprasza
uwalanko tego itemiku to fakt,iz efekt trwa do konca tury...zeby sie przedluzal na ture przeciwnika to by byl extra...a tak troche lipka
warboss-kto co lubi,jezeli ma siedziec w kawalerii to koniecznie w 1 duzym oddziale a nie 2 mniejszych
jezeli w piechocie to szkoda mu pktow na magicznego swiniaka
powazny mankament- nie masz w zasadzie zadnego ciezkiego strzelania,smoki a nawet giganty biegaja sobie w zasadzie beztrosko...
przydalaby sie chociaz jakas bron psychologiczna-albo chukkas albo klopka,ewentualnie DD zeby przetrzebic chociaz jakas kawalerie
big unsow ciutke malo...w zasadzie masz +3DD (to blad rozpy...powinno byc dopisane do DD a nie PD) tylko w pierwszej turze...pozniej na bank chlopaki straca przynajmniej 1 model i ranka zlatuje
isie robi +2DD
ergo-zwiekszyc liczebnosc tego oddzialu
osobiscie przestalem wystawiac fanatykow-slabiej uderzaja,szybciej gina...z tym ze co najwazniejsze nie robia juz za pole silowe
jak juz ich biore(tzn nocnikow) to z siatkami-koszt zblizony
no i juz ostsatnia kwestia do rozwazenia-
wilczki czy pajaczki
generalnie koszt ten sam,ale kosztem 2M zyskujesz duzo wieksza manewrowosc,4I i poisoned attacks z pajaczka...
kto co woli