Autor Wątek: nowe orki na 2,5  (Przeczytany 769 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline banan chiquita

nowe orki na 2,5
« dnia: Październik 01, 2006, 10:38:55 am »
1 Black Orc Warboss @ 236 Pts
     General; Heavy Armour
     Martog's Best Basha [15]
     Enchanted Shield [15]
     Ironback Boar [35]
     Bigged's 'ed Kickin Boots [30]

1 Orc Shaman @ 150 Pts
     Magic Level 2; big Waagh; Choppa
     Róg [40]
     Magic Mushrooms [10]

1 Goblin Shaman @ 140 Pts
     Magic Level 2; Little Waagh
     Dispel Scroll [25]
     Dispel Scroll [25]

1 Goblin Shaman @ 140 Pts
     Magic Level 2; Little Waagh
     Nibbla's Itty Ring [25]
     Dispel Scroll [25]

5 Goblin Wolf Riders @ 65 Pts
     Spear; Light Armour;

5 Goblin Wolf Riders @ 65 Pts
     Spear; Light Armour;

5 Goblin Spider Riders @ 65 Pts
     Spear; Shield;

25 Night Goblins @ 129 Pts
     Shield; Musician
   2 Fanatic

25 Night Goblins @ 129 Pts
     Shield; Musician
   2 Fanatic

10 Orc Arrer Boyz @ 60 Pts
     Choppa; Normal Bow; Light Armour;

10 Orc Arrer Boyz @ 60 Pts
     Choppa; Normal Bow; Light Armour;

20 * Orc Big 'Uns @ 280 Pts
     2ndWeapon; Choppa; Light Armour; Shield; Standard; Musician
     Spirit Totem- 50 Pts

25 Orc Boyz @ 165 Pts
     Choppa; Light Armour; Shield; Standard; Musician

25 Orc Boyz @ 165 Pts
     Choppa; Light Armour; Shield; Standard; Musician

10 Squig Hoppers @ 150 Pts

5 Savage Boar Boyz @ 155 Pts
     Frenzy; Choppa; Spear; Warpaint; Shield; Standard;
     Gorks Waaagh Banner [30]

5 Savage Boar Boyz @ 129 Pts
     Frenzy; Choppa; Spear; Warpaint; Shield;
    Savage Orc Boar Boyz Boss

2 Spear Chukka @ 70 Pts

3 Trolls @ 120 Pts

Casting Pool: 8+3
Dispel Pool: 5
Models in Army: 194
Total Army Cost: 2500
 
Co sądzicie o tej rozpisce? i czy sa w niej jakies bledy, bo robilem ja w jakims niedokonca poprawnym AB?

Offline QUASSIMODO

nowe orki na 2,5
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 01, 2006, 01:24:45 pm »
bledy-nie liczyle kosztow ale najpowazniejszym jest ten orc shaman-> magiczne grzybki sa dostepne tylko i wylacznie nocnikowym shamanom

co do rozpy-osobiscie wyleczylem sie juz z tego magicznego rogu-IMO bardzo rzadko sie sprawdza...a jak nawet by sie przydal to przeciwnik to na 2 kostkach rozprasza
uwalanko tego itemiku to fakt,iz efekt trwa do konca tury...zeby sie przedluzal na ture przeciwnika to by byl extra...a tak troche lipka

warboss-kto co lubi,jezeli ma siedziec w kawalerii to koniecznie w 1 duzym oddziale a nie 2 mniejszych
jezeli w piechocie to szkoda mu pktow na magicznego swiniaka

powazny mankament- nie masz w zasadzie zadnego ciezkiego strzelania,smoki a nawet giganty biegaja sobie w zasadzie beztrosko...
przydalaby sie chociaz jakas bron psychologiczna-albo chukkas albo klopka,ewentualnie DD zeby przetrzebic chociaz jakas kawalerie

big unsow ciutke malo...w zasadzie masz +3DD (to blad rozpy...powinno byc dopisane do DD a nie PD) tylko w pierwszej turze...pozniej na bank chlopaki straca przynajmniej 1 model i ranka zlatuje
isie robi +2DD
ergo-zwiekszyc liczebnosc tego oddzialu ;)

osobiscie przestalem wystawiac fanatykow-slabiej uderzaja,szybciej gina...z tym ze co najwazniejsze nie robia juz za pole silowe
jak juz ich biore(tzn nocnikow) to z siatkami-koszt zblizony

no i juz ostsatnia kwestia do rozwazenia-
wilczki czy pajaczki
generalnie koszt ten sam,ale kosztem 2M zyskujesz duzo wieksza manewrowosc,4I i poisoned attacks z pajaczka...
kto co woli :p
'm Gonna stomp'em to dust,I'm gonna grind their bones.I'm gonna burn down dere towns and cities.I'm gonna bash'eads,break faces and jump up and down on da bits dat are left.An'den I'm gonna get really mean.