Autor Wątek: 3 pytania o popychaczce VC  (Przeczytany 1467 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Heinrich

  • Czeladnik
  • ***
  • Wiadomości: 285
    • http://www.klubfanowfantastyki.fora.pl/
3 pytania o popychaczce VC
« dnia: Wrzesień 09, 2006, 10:33:53 am »
Witam, po pierwsze czy można jeden oddział vc popchnąć kilka razy? Po drugie, czy jeśli popchnięty oddział doszarżuje do przeciwnika to on może powiedzieć flee? Po trzecie czy jeśli popchniety oddział doszarżuje to przeciwnik rzuca za strach? Pozdrawiam
url=http://www.klubfanowfantastyki.fora.pl/]Tczewski Klub Fanów Fantastyki "Gryf"[/url]

Offline Fojtolator

  • Służący
  • **
  • Wiadomości: 80
3 pytania o popychaczce VC
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 09, 2006, 10:36:22 am »
1. tak
2. tak
3. tak

Offline dzida

  • Wyzwoleniec
  • *
  • Wiadomości: 23
3 pytania o popychaczce VC
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 09, 2006, 12:45:53 pm »
niejestem pewnien co do tego czy wrog moze dac flee. gdzies mi sie przewinelo zdanie "enemy may only hold". i teraz niepamietam czy to bylo przy popychace vc czy jakiejs innej ;/

Offline Heinrich

  • Czeladnik
  • ***
  • Wiadomości: 285
    • http://www.klubfanowfantastyki.fora.pl/
3 pytania o popychaczce VC
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 09, 2006, 01:09:23 pm »
Ja też mam wrażeniem że reszta tak tylko z tym flee to nie, dlatego się pytam bo miałem dylemat pare razy co do tego.
url=http://www.klubfanowfantastyki.fora.pl/]Tczewski Klub Fanów Fantastyki "Gryf"[/url]

Offline Lechu ala shade

  • Nosiciel Wody
  • *
  • Wiadomości: 50
3 pytania o popychaczce VC
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 09, 2006, 02:13:06 pm »
W goblińskiej nie można dawać flee, ale w VC można.
"normal charge ractions/tests"
Pozdrawiam