Autor Wątek: Imperium VIIed.  (Przeczytany 139162 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Dzwonsson

Imperium VIIed.
« dnia: Sierpień 23, 2006, 03:47:13 pm »
Coz,od dluzszego czasu nie grzebalem w nowinkach dotyczacych WFB,a tu mnie zaskoczyli i oznajmili,ze nadciaga VIIed.
Chcialbym sie jakos przygotowac,wiec czy ktos moze mi wytluszczyc jakie zmiany nastapia w armii Imperium?Jakie beda mniej wiecej zasady(jezeli wiadomo) i jakie zostana wprowadzone nowe modele?
Z gory dzieki.

Offline Krispos

Re: Imperium VIIed.
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 23, 2006, 04:04:57 pm »
Hoho może temat przerodzi się w kolosa, tak jak w temacie leśnych elfów ;).

Jakieś ploty zaczynają się pojawiać do Imperium.

Pewnikiem jest zmiana w działaniu pistioliersów. Otóż brace pistole będą traktowane jak dwie bronie ręczne, czyli będą dawały te 2 ataki z siłą 3 w walce. Za to pistioliersi będą mogli strzelać do przeciwnika z dwóch pistoletów z modyfikatorem -1 za dwa strzały. Ogólnie nie jest źle.

Z tego co słyszałem imperium nie przejdzie tak dużo zmian jak w O&G, ale tych "kilka" będzie miało kolosalne znazenie :).

Wcześniej była mowa o większej ilości opcji dla rycerstwa, czyli pewnie wejdzie do wyboru więcej zakonów. Na zakony ogólnie ma być położony większy nacisk.

Inżynier ma zostać dopakowany :).

Najbardziej mnie interesowała plota o wejściu do stałego uzbrojenia imperialnej armii pik i nowej odmiany halabardy (glewia?, Gizarma?).

Offline Cyel

Imperium VIIed.
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 23, 2006, 04:52:49 pm »

Offline logan347

Imperium VIIed.
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 23, 2006, 05:33:04 pm »
Ponoc maja byc jakies mechaniczne konie i jednorazowe wyrzutnie rakiet dla inzynierow.
Vamoss Valencia !!!!!

Offline High Elf

Imperium VIIed.
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 23, 2006, 06:38:27 pm »
Byleby nie zrobili z Imperium kolejnej wersji górki. Jestem za nowymi modelami i armia an piechocie - skuteczną armią na piechocie (pod osłoną dział i muszkieterów). Mechaniczne konie i inne pierdoły - niech to się okaże bajką!
ziałam w imieniu Zakonu Rycerskiego Świętego Jana Chrzciciela Szpitala Jerozolimskiego. Nie polecam wchodzić mi w drogę ;)


Offline FRED THE KILLAH

Imperium VIIed.
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 23, 2006, 06:39:15 pm »
Podobno machina (działająca jak hel) coś ala niemiecki nebelwerfer - ma walić z rakiet... ale czy bedzie...  dunno:?:



pzdr
Fred
url=http://www.sloganizer.net/en/][/url]

Offline Grant

Imperium VIIed.
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 23, 2006, 06:51:51 pm »
Z tego co słyszale, to nowe Imperium ma mieć bardziej techniczny charakter - pojawią się ponownie outridersi z reapeter hundgunami lub pistolami, a marksmeni będą mogli mieć granatniki, mechaniczne konie dla inżynierów dające save'a na 2+, wyrzutnie rakiet na pdwoziu helblastera a podobno także... bomby przenoszone przez gołębie ( :!: ) 9choć to akutrat ma być taki dodatkek for fun).
Za to piechota nie ma być za bardzo zmieniona (chodzi o zasady, figurki mają być duzo lepsze, o bardzo żywych pozach), choć słyszalem pogłoski o potanieniu halabardników i włóczników. Za to niestety zaprzeczono, by kiedykolwiek w Imperium mieli pojawić się pikinierzy... Slyszałem też, że jeśli w armii bedzie Imperialny Gnerał (zastąpi elektora) to Greatswordzi będa core unit.
No i oczywiście ma byc Imperialny Smok. Są rózne wersje tej pogłoski, na pewno bedzie miał specjalne zasady i będzie 0-1, nie wiem czy będa mogli go dosiadać także zwykli lordowie, czy tylko specjalni. Ale najprawdopodobniej bedzie to pocja dla Karla Franza, możliwa do wyboru zamiast gryfa.

Offline Pokpoko

Imperium VIIed.
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 23, 2006, 06:52:32 pm »
na warseerz jest raczej obszerny temat,ale to jest cloue:
Cytuj

The Clockwork horse is an upgrade for Engineers, it causes D3 impact hits when charging, adds +2 to the rider's armour save and has Movement 8.

A new weapon is a grenade launcher for the Marksman in an Outrider unit. It is S6, move-or-fire and 1 shot only.

Repeater handguns are move or fire now.

Repeater pistols can all be upgraded.

Outriders or pistoliers are made from the same box of 5 plastic models. Loads of extras. The horses are amazing, unbarded and rather big.

The Empire Soliders kit looks amazing with very discreet pennants etc. Very realistic not over the top. Looks amazing!

The new plastic general is fantastic, mostly the barded horse detail blew me away. That and all the weapon options.

The Elector Count option is now called Empire General.

Arch Lectors are in the book and I think 125 pts

All other characters remain pretty much the same.

Most troops stay same except a few more options. Halberdiers still only have light armour but can take shields, I think.

Outriders are a Pistolier upgrade.

The Steam Tank is there. The rules are simplified, though it still uses steam points.

New rocket war machine fires multi rockets somewhat like a Volley gun.

Special characters are
Kurt Helborg
Ludwig Schwarzhelm
Volkmar
Karl franz
Balthasar Gelt
Luthor Huss

Empire pay 5 points less for common magic items.

New Empire Dragon!

plus plotki o tym że znikły zasady detachmentu się nie potwierdziły.

mechaniczny koń brzmi świetnie, ale plastikowi outriderzy/pistolierzy brzmią wręcz cudownie. nawet zakładajac że nie zdecyduję się jenak grac  pantaloniarzami, to jeden klocuszek takich sobie złożę dla przyjemności :D

Shino

  • Gość
Imperium VIIed.
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 23, 2006, 07:06:57 pm »
Cytat: "Grant"
Z tego co słyszale, to nowe Imperium ma mieć bardziej techniczny charakter - pojawią się ponownie outridersi z reapeter hundgunami lub pistolami, a marksmeni będą mogli mieć granatniki, mechaniczne konie dla inżynierów dające save'a na 2+, wyrzutnie rakiet na pdwoziu helblastera a podobno także... bomby przenoszone przez gołębie ( :!: ) 9choć to akutrat ma być taki dodatkek for fun).
Za to piechota nie ma być za bardzo zmieniona (chodzi o zasady, figurki mają być duzo lepsze, o bardzo żywych pozach), choć słyszalem pogłoski o potanieniu halabardników i włóczników. Za to niestety zaprzeczono, by kiedykolwiek w Imperium mieli pojawić się pikinierzy... Slyszałem też, że jeśli w armii bedzie Imperialny Gnerał (zastąpi elektora) to Greatswordzi będa core unit.
No i oczywiście ma byc Imperialny Smok. Są rózne wersje tej pogłoski, na pewno bedzie miał specjalne zasady i będzie 0-1, nie wiem czy będa mogli go dosiadać także zwykli lordowie, czy tylko specjalni. Ale najprawdopodobniej bedzie to pocja dla Karla Franza, możliwa do wyboru zamiast gryfa.


i tak sie wlasnie rodza plotki :roll:  grenade luncher ma byc one use only dla championa (taki podczepiany :D )  clockwork horse bedzie dawal save jak kon z bardingiem (+2) a nie 2+;], wyrzutnia rakiet ma tez jakby zamienic sie z hellka (z tego co slyszalem po prostu jedno i drugie bedzie erka)

co do smoka to juz chyba zostalo powiedziane jak i czyj to bedzie smok...

Offline Drwal

Imperium VIIed.
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 23, 2006, 07:39:59 pm »
Jezu z tego co tu widze to te imperium ma być jeszcze bardziej dopakowane i ma przypominać 40k (jakieś granatniki, wyrzutnie rakiet, mechaniczne konie? :roll: ) Co to wogóle jest :roll: ?  Wyobrazam już sobie kościane strzelby dla VC i powrót katapulty :D
No i z czego się cieszysz? I tak umrzesz!" ;)

Offline High Elf

Imperium VIIed.
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 23, 2006, 07:41:01 pm »
Wyrzutnia rakiet... omg... chyba się przerzucę na czterdziestkę -.- może jej będzie bliżej do fantasy i mrocznego, schyłko-średniowiecznego klimatu :P.
ziałam w imieniu Zakonu Rycerskiego Świętego Jana Chrzciciela Szpitala Jerozolimskiego. Nie polecam wchodzić mi w drogę ;)


Offline Grant

Imperium VIIed.
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpień 23, 2006, 07:41:05 pm »
Cytat: "Shino"
i tak sie wlasnie rodza plotki :roll:  grenade luncher ma byc one use only dla championa (taki podczepiany :D )

No tak, dla marksmana outridersów. szczegółów nie podałem dla zwiększenia poruszenia ;)

Cytuj
clockwork horse bedzie dawal save jak kon z bardingiem (+2) a nie 2+;]


Cytat: "Avian na warseerze"
Clockwork Horses give the rider a 2+ armour save, not +2 as stated previously.

Na tym się opieralem.

Cytuj
co do smoka to juz chyba zostalo powiedziane jak i czyj to bedzie smok...

Gdzie?

Shino

  • Gość
Imperium VIIed.
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpień 23, 2006, 08:51:31 pm »
na warseerze i na bp;]

Offline FRED THE KILLAH

Imperium VIIed.
« Odpowiedź #13 dnia: Sierpień 23, 2006, 11:03:14 pm »
Ja chce tylko zaobaczyć tego "rzucacza" rakiet - może to bedą katiuszki i ziły  :lol:

Ciekawe także jaki bedzie misfire - na 1-3 -> na 2-3d6" trafiając w unit zadaje 3d6 hitów z siłą 4  lub KA-BOOM ?? :D
4-5 Proch się nie zapalił / ląty zawiodły ? :> a może menele ukradly zapalniczke i nie ma czym ich zapalić :D
6- salwa śmierci ?

Jeśli to bedzie w tej armii to bedzie bardziej wybuchowe niż helka :D



ps. mogli by halabardierą dać HA i całkowity koszt modelu 7pts...


PZDR
Fred
url=http://www.sloganizer.net/en/][/url]

Offline duke

empire
« Odpowiedź #14 dnia: Sierpień 23, 2006, 11:11:47 pm »
Sory panowie ale rakiety w warhammerze to są od baaaardzo dawna...w chaos dwarfach.
url=http://profile.xfire.com/catzua][/url]

 

anything