Autor Wątek: Gildia.pl Cybersport- Instrukcja Obsługi  (Przeczytany 15085 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

***

  • Gość
Gildia.pl Cybersport- Instrukcja Obsługi
« dnia: Lipiec 19, 2006, 12:27:56 am »
Temat powstaje, aby ułatwić mniej doświadczonym graczom dołączenie do wspólnej zabawy z forumowiczami Nowej Gildii. Będą się tu pojawiać opisy wszystkich gier, w które gramy, linki, porady, przeznaczenie i sposób użycia programów. Mam nadzieję, że dzięki temu dołączy do nas jeszcze więcej graczy. Zaczniemy od programu TeamSpeak, bo z tego co zauważyłem sporo osób miało z nim problemy :) Wszystkie komentarze (ale nie pytania odnośnie gier) zamieszczajcie jak zwykle w tym temacie.

***

  • Gość
Obsługa TeamSpeaka
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 19, 2006, 12:28:37 am »
TeamSpeak

Do czego służy ten program? TeamSpeak to komunikator głosowy- będą potrzebne słuchawki+ mikrofon. Nie trzeba chyba tłumaczyć jakim udogodnieniem w grze jest taki program. Wyobraźcie sobie, że biegniecie przez las, gdzieś na granicy polsko-białoruskiej (:p), w łapach trzymacie karabin (klawiatura + mysz), nagle dostrzegacie wroga, sięgacie po karteczkę, długopis, zaczynacie pisać (stukać w klawiaturę) i pokazujecie swoim towarzyszom napis (enter), tyle, że oni już nie żyją. Oni nie zauważyli wroga… No właśnie, nie szybciej było krzyknąć?

Stąd można pobrać program
_________________________________
Jak używamy TeamSpeak?



Po włączeniu, wybieramy “Connection” i dalej “Connect” lub “Quick Connect” (na dłuższą metę, bardziej opłaca się „Connect”).

Wyświetli nam się takie okno, klikamy na pustym polu i wybieramy „Add Server”, uzupełniamy dane.
 


W przypadku „Quick Connect”, okno wygląda tak:


_________________________________
Żeby nie było wątpliwości:
IP: 212.14.33.11
Kanał: NG Cybersport
_________________________________
TeamSpeak Overlay

Ten program wyświetla w grze nick osoby, która właśnie mówi przez TS.

Stąd można pobrać program
_________________________________
Po instalacji i włączeniu programu, wybieramy opcje i kopiujemy tam swój nick z TeamSpeaka. Wygląda to tak:



Przed każdym włączeniem gry odpalamy oba programy.

***

  • Gość
True Combat: Elite
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 19, 2006, 12:29:19 am »
True Combat: Elite

True Combat jest modyfikacją do gry Enemy Territory. Mod zmienia grę na współczesny, realistyczny shooter (dlatego często jest nazywany CounterStrike'iem dla Enemy Territory). True Combat zmienia grę w sposób drastyczny, począwszy od broni i klas po jakość grafiki. W chwili, gdy to piszę, gra to dopiero wersja beta, ale oferuje naprawdę znakomitą zabawę. Do wyboru mamy: 2 drużyny (terroryści i specops), po trzy klasy w każdej (Assault, Recon, Sniper), 32 bronie, 5 map, 2 tryby gry (Objective, Bodycount). Zarówno mod, jak i Enemy Territory są darmowe i można je legalnie pobrać z internetu.

Dyskusja na temat naszej gry w True Combat.
_________________________________
Aby dołączyć do TrueCombatowego składu należy pobrać:

- Enemy Territory- podstawka do gry
- patch 2.60- najnowszy patch do Enemy Territory
- TrueCombat:ELITE- modyfikacja
- patch 0.48- najnowszy patch do True Combat
- Mapy- dodatkowe mapy do True Combat
- Minimalizer ET- program umożliwiający zminimalizowanie Enemy Territory (oraz True Combat)
_________________________________
Wymagania sprzętowe Enemy Territory:

* Windows® 98/ME/2000/XP OS (Windows NT 4.0 not recommended for clients)
* 100% Windows® 98/ME/2000/XP compatible system (including all 32bit drivers)
* Intel® Pentium® III 600Mhz processor or AMD equivalent
* 128 MB RAM
* 32 MB 100% fully OpenGL® compliant 3-D video card
* Microsoft® Direct X® 8.1 or higher (not included)
* 271 MB total disk space for game files
* 500 MB free disk space for swap file
* 100% Microsoft® Windows® compatible keyboard
* 100% Microsoft® Windows® compatible mouse
* 100% Microsoft® Windows® compatible sound card
* For internet play, 100% Windows® 98/ME/2000/XP compatible 56.6k modem or better internet connection. 56.6k modem play is not recommended for games with more than 8 players total; broadband players should be able to handle up to 32 depending on their connection with the server on which they're playing.

The following video cards were fully tested with Wolfenstein: Enemy Territory:

GeForce 4 Ti 4600
GeForce 4 MX
GeForce 3
GeForce 2 Ultra
GeForce 2 MX
GeForce256
Radeon 8500/64
Radeon 7200/64
Radeon 9700 Pro/128
Xabre 400
_________________________________
Większość graczy ma wyłączoną opcję pobierania plików, z serwerów, do których próbujemy się dołączyć. Dzięki temu można zaoszczędzić czas. Nie wszystkie pobierane pliki są niezbędne do wejścia na serwer, a czasami ich instalajca może wywołać nieprzyjemne efekty. Opcję pobiernia można wyłączyć wpisując w konsoli gry (wywoływanej tyldą ~) /cl_allowdownload 0, a jak właczyć to /cl_allowdownload 1. Można też zmienić tę opcję w ustawieniach gry:

_________________________________
Screeny z gry:


A to HangMan :p

koortshack ukrywa się za skrzynią:

***

  • Gość
Counter-Strike 2D
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 19, 2006, 12:29:53 am »
Counter-Strike 2D

Counter-Strike- o tym tytule słyszał, chyba każdy. Najpopularniejsza modyfikacja do gry Half-Life, jaka ukazała się w sieci. Rzeczą, która odróżnia Counter-Strike'a od wielu innych gier multi, jest dużo większy realizm. Jak sama nazwa wskazuje, Conuter-Strike 2D jest niczym innym, jak konwersją "tradycyjnego" moda do środowiska 2D. Występują tu wszystkie bronie i sprzęt z wersji 3D. Podobnie jak w oryginalnym Counter-Strike uzbrojenie nabywamy za zarobione pieniądze, oprócz tego wersja 2D oferuje podobne misje (odbicie zakładników, podłożenie bomby, ucieczka) oraz mapy. Counter-Strike 2D jest całkowicie darmowy, ma minimalne wymagania sprzętowe (właściwie, trudno o maszyną, na której by nie poszedł), do gry wystarczy ściągnąć jedynie plik, do którego link znajduje się poniżej. Na dysku zajmuje jedynie 24MB.

Dyskusja na temat naszej gry w Counter-Strike 2D.
_________________________________
Counter-Strike 2D- plik instalacyjny gry- jedynie 6.28 MB
_________________________________
Screeny z gry:




***

  • Gość
America's Army
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 19, 2006, 12:53:24 am »
America's Army

Jak zachęcić młodego człowieka do wstąpienia do wojska, gdy służba ojczyźnie jest ochotnicza? Rząd USA wpadł na pomysł, aby popularyzować armię przez udostępnienie realistycznej gry, pozwalającej wcielić się w rekruta. Tak powstało America's Army- taktyczny FPS, symulator żołnierza. Pierwsza wersja gry została wydana już w 2002 roku, oparta na silniku Unreal Warfare sieciówka, ze zwykłego narzędzia rekrutacji przeistoczyła się w bardzo popularny online-shooter. Postawiono duży nacisk na realizm rozgrywki oraz pracę zespołową, bez której trudno tu zwyciężyć. Bronie oraz mundury zostały szczegółowo odwzrowane, a przed samą rozgrywką musimy przejść wojskowy trening. Zaczynamy od strzelania, przez skoki na spadochronie, kończąc na udzielaniu pierwszej pomocy. Wszystkie nasze umiejętności są sprawdzane zarówno w teorii, jak i praktyce. Dopiero po zaliczeniu wszystkich testów, możemy zacząć grać. To nie zabawa przyjacielu, to wojna!

Grę można pobrać legalnie i za darmo z sieci!

Dyskusja na temat naszej gry w America's Army
_________________________________
America's Army- stąd można pobrać pełną wersję gry
_________________________________
Wymagania sprzętowe  America's Army:

The minimum system requirements for America's Army are:
• Pentium 1.5GHz or equivalent
• 384MB RAM
• English version of Windows 2000/XP
• 2 GB of uncompressed hard drive space
• DirectX 9.0
• 64MB 3D graphics card supporting transform and lighting*
• 4x CD-ROM
• 100% Compatible DirectX 9.0 soundcard**
• 56kbps Modem or other network connection
*Nvidia® nForce™ or other motherboard/soundcards containing Dolby Digital®
Content Encoder required for Dolby Digital® audio.

The recommended system requirements for America's Army are:
• Pentium IV 2.0 GHz or equivalent
• 512MB RAM
• English version of Windows 2000/XP
• 2 GB of uncompressed harddrive space
• DirectX 9.0
• 128MB 3D graphics card supporting transform and lighting*
• 4x CD-ROM
• 100% Compatible DirectX 9.0 soundcard**
• Broadband Network Connect
*The only resolutions supported by America’s Army are: 800x600, 1024x768,
1152x864, 1280x960, 1280x1024, 1600x1200. NOTE: Other video resolutions
are supported by the game engine, and will work. However, we cannot guarantee
that every image will fit properly on resolutions other than those listed above.
**Nvidia® nForce™ or other motherboard/soundcards containing Dolby Digital®
Content Encoder required for Dolby Digital® audio.

_________________________________
Screeny z gry:




***

  • Gość
Starcraft
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 24, 2006, 10:40:20 pm »
Starcraft

Sarcraft jest RTSem, czyli strategią czasu rzeczywistego (Real Time Strategy). Jest grą zdecydowanie prostą, ale ma w sobie to coś, czego wiele innych gier nie ma. Ma niesamowity klimat, którym gra wypełniona jest po brzegi i chyba można zaryzykować stwierdzenie, że kto raz w nią zagra zawsze będzie ją dobrze wspominał.
Panowie z firmy Blizzard wydając Starcraft wznieśli pomnik trwalszy nad spiż. Pomnik ideału i doskonałości wśród RTSów. Gra nie wniosła do gatunku niczego nowego, niczego nie odkrytego. A po dziesięciu latach wciąż zagrywa się w nią dwadzieścia tysięcy ludzi na battle.net.
Jest to doskonałe połączenie wspaniałej grafiki, przez duże G i elektryzującej muzyki przez duże M. I do tego ten klimat, zgryźliwe komentarze jednostek terrańskich, czy niesamowicie wciągająca rozgrywka multiplayer.
Gra jest po prostu, jak mówią na Zachodzie "the masterpiece".


W Starcrafcie kierujemy jedną z trzech ras: Terranami, Protosami, lub Zergami.
Terranie, są ziemianami, którzy (jak można dowiedzieć się z trybu single player) stają się ziemskimi banitami.
Zergowie, to brutalna rasa bez wyższych uczuć. To zwierzęta nastawione na niszczenie. Eradykację wszystkiego, co niepodobne do nich.
Protosi to, z kolei, światli i wykształceni obcy, stawiający naukę nad brutalną siłę (choć tak naprawdę na naukę rozwijającą brutalną siłę do granic możliwości).

Dyskusja na temat naszej gry w Starcrafta.
_________________________________
Gra NIE jest darmowa, można ją zakupić w zestawie Antologia Blizzard za ok. 60 zł. Zestaw gier (Starcraft, StarCraft: Brood War, Diablo, Warcraft II) jest wydawany przez CD Projekt.
_________________________________
Wymagania sprzętowe Starcrafta:

-Windows® 95/98/Me/2000/XP
-Pentium® 90
-16MB RAM
-napęd CD/DVD 4x
-Mysz kompatybilna z Windows®
-Karta dźwiękowa kompatybilna z Windows® i DirectX®
-Karta graficzna kompatybilna z Windows® i DirectX®

_________________________________
Screeny z gry:




_________________________________
Autorem tekstu jest: koortshack

***

  • Gość
Enemy Territory
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 06, 2006, 02:56:13 pm »
Enemy Territory

Enemy Territory miało być rozszerzeniem dla gry Return to Castle Wolfenstein, jednak ostatecznie stało się samodzielnym i co ważniejsze zupełnie darmowym dodatkiem. Wydana w 2003 roku gra, do dziś cieszy się ogromną popularnością. Duża innowacją, którą wprowadzono w Enemy Territory, był system punktów doświadczenia i awansów. Każdy gracz za wykonywanie poszczególnych zadań (np. postawienie zapory przeciwczołgowej, zniszczenie działa, zabicie przeciwnika) dostaje punkty XP, które umożliwiają mu awans i zdobycie lepszego wyposażenia, umiejętnosci. W grze mamy do wyboru dwie strony konfliktu (Oś i Alinaci) oraz pięć klas. Są to: Soldier (specjalista od broni ciężkiej), Medic (chyba jasne...), Engineer (budowanie konstrukcji, stawianie min, podkładanie ładunków wybuchowych), Field Ops (zaopatrzenie w amunicję, wsparcie lotnicze), Covert Ops (może przebierać się w mundury wroga, wykrywać miny, wrogowie w jego polu widzenia są oznaczani na mapie).

Dyskusja na temat naszej gry w Enemy Territory.
_________________________________
Aby dołączyć do rozgrywek w Enemy Territory należy pobrać:

- Enemy Territory- podstawka do gry
- patch 2.60b - patch do Enemy Territory
- ET Pro- mod, na którym gramy w Enemy Territory
- Minimalizer ET- program umożliwiający zminimalizowanie ET
_________________________________
Wymagania sprzętowe Enemy Territory:

* Windows® 98/ME/2000/XP OS (Windows NT 4.0 not recommended for clients)
* 100% Windows® 98/ME/2000/XP compatible system (including all 32bit drivers)
* Intel® Pentium® III 600Mhz processor or AMD equivalent
* 128 MB RAM
* 32 MB 100% fully OpenGL® compliant 3-D video card
* Microsoft® Direct X® 8.1 or higher (not included)
* 271 MB total disk space for game files
* 500 MB free disk space for swap file
* 100% Microsoft® Windows® compatible keyboard
* 100% Microsoft® Windows® compatible mouse
* 100% Microsoft® Windows® compatible sound card
* For internet play, 100% Windows® 98/ME/2000/XP compatible 56.6k modem or better internet connection. 56.6k modem play is not recommended for games with more than 8 players total; broadband players should be able to handle up to 32 depending on their connection with the server on which they're playing.

The following video cards were fully tested with Wolfenstein: Enemy Territory:

GeForce 4 Ti 4600
GeForce 4 MX
GeForce 3
GeForce 2 Ultra
GeForce 2 MX
GeForce256
Radeon 8500/64
Radeon 7200/64
Radeon 9700 Pro/128
Xabre 400
_________________________________
Screeny z gry:




Offline Deytonus

  • Szafarz bracki
  • *****
  • Wiadomości: 2 197
    • http://www.gry.gildia.pl/
Total Annihilation
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 22, 2007, 08:00:49 pm »

A więc co trzeba, żeby pograć z nami w tę cudną grę.

Instalujemy Total Annihilation - do zdobycia ze starego CDA, kumple na pewno mają, ew. na Allegro. Najpierw opcja regular install, potem opcja multiplayer spawn.
Zdobyć dodatek Core Contingency.
Intalujemy patch 3.1, a następnie 6 oficjalnych dodatkowych jednostek Cavedoga.

Jeśli nie mamy, instalujemy program Hamachi. Dodatkowym ułatwieniem w komunikacji jest XFire.

Linki:

http://hamachi.pl/ - strona programu emulującego sieć LAN - Hamachi.
http://www.xfire.com/ - XFire, komunikator graczy komputerowych.

Jeśli chodzi o dodatkowe jednostki Cavedoga, to gdy są one w formacie .ufo, po prostu kopiujemy plik do katalogu z grą, jeśli w formie instalatorów, jest jeszcze prościej :).
Co ciekawe, brak dodatku Core Contingency nie przeszkadza w grze z graczami, którzy CC już posiadają. Zatem ściągnięcie małego patcha 3.1 i nowych jednostek pozwala na grę!

Lista graczy na dziś:
Deytonus,
Krova,
Sajuuk

Offline Deytonus

  • Szafarz bracki
  • *****
  • Wiadomości: 2 197
    • http://www.gry.gildia.pl/
Gildia.pl Cybersport- Instrukcja Obsługi
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 24, 2008, 08:39:08 pm »


Wojna termonuklearna - nikt nie wygrywa. Ale możliwe, że przegrasz ostatni.
Wcielasz się w rolę ukrytego głęboko pod ziemią Dowódcy, którego zadaniem jest wyeliminowanie cywilów przeciwnika i ograniczenie strat po własnej stronie. Kontroluj krążowniki, okręty podwodne oraz bombowce, aby sukcesywnie eliminować obronę przeciwnika. Może sprzymierzysz się z innymi? Pamiętaj jednak, że zwycięzca może być tylko jeden!

Defcon w gry.gildia.pl - tutaj także patch 1.43 konieczny do gry.
Link do tematu
Oficjalna strona
Często gramy przez Hamachi
Gra jest do kupienia w cenie 19,99zł.