Autor Wątek: Kosmiczne wilki 2000pkt  (Przeczytany 8789 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Wołek

Kosmiczne wilki 2000pkt
« dnia: Lipiec 10, 2006, 09:41:16 am »
Hq
Wolf Lord Voltar  195
frost blade 20
belt of russ 25
runic armour 20
runic charm 10
bike 35
fragi 1
bolt pistol 1
wolf pelt 3
melta bombs 5

Wolf Priest 193
power weapon 0
thunder hammer 30
runic armour 20
runic charm 10
bike 35
fragi 1
iron wolf amulet 0
wolf pelt

Venerable dreadnought 203
asult canon 30
heavy flamer 10
smoke 3
ex.armour 5
drop pod 30
Elites

Wolf Scouts 134
6x14  84
2xpower weapon 20
2xplasma pistol 20
melta gun 10



Troops
2xGrey hunter pack 400
7x17   119
2xplasma pistol 20
4x bolter & ccw 4
plasma gun 12
power fist 15
drop pod 30

Blood Claws pack 196
11x14 154
3xpower fist 36
flamer 6

Fast attack 408
2xBlood Claws Bike pack
6x30
2xpower fist

Heavy support
Land raider crusader 273
smoke 3
ex.armour 0
dozer blade 5
total 2000
models in army 47
Nie chodzi o siłę twoich ciosów.Chodzi o siłę przyjętego ciosu i zdolność do brnięcia dalej.
Ile możesz przyjąć na siebie i wciąż iść przed siebie.Tak zostaje się Zwycięzcą.-Rocky Balboa


Liczy się tylko sfora.

Offline Cisza

Kosmiczne wilki 2000pkt
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 10, 2006, 11:14:13 am »
Cytuj
Wolf Lord Voltar 225
frost blade 20
thunder hammer 30
... wolf tooth necklace 10

Bardzo drogi, mozę nnastaw się na frostblade lub młotek ? Koniecznie chcesz mieć naszyjnik - przeważnie i tak bijesz na 3+. Brakuje Ci fragów.
Cytuj
Wolf Priest 225
...wolf tooth necklace 10
healing potions & balms 25
iron wolf amulet 0

To samo co do naszyjnika. Balsamy fajnie działają, ale nie wiem czy i się opłacą, przerzucac może sz tylko armour savy, a jak boostujesz na motorku to już jest Inv save... Mozę warto na co innego wydac pkty ?

WolfSocutom brakuje WolfGuadr Leadera z fistem. No i pozbyłbym się meltabomb - i tak już sa drodzy.

Cytuj
Iron Priest 121
servo arm 30
wolf tooth necklace 10
fragi 1

Zamiast boltera daj mu boltpistol ... Naszyjnik - jak wyżej.

GHunterzy pewnie nic specjalnego nie osiągną, a są drodzy. Może wywal im chociaż te plasmapistole? Rhino jak sadzę do zasłaniania Crusadera przed ostrzałem ? Jeden screen może nie starczyć...

Generalnie ciżko jest ugrać coś SW w tej edycji. Popróbuj i sam się przekonasz najlepiej co Ci się opłaca.

Pzdr![/img]
rey and silent as death, it stood watching him. It was lean and powerful, tall as his shoulder and its grinning jaws and lolling tongue revealed row upone row of fangs the size of fighting knives.

Offline Wołek

Kosmiczne wilki 2000pkt
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 10, 2006, 11:43:58 am »
wiesz jak gram z kimś to trafiam na coś ze przudaje sie naszyjnik ale ok
Nie chodzi o siłę twoich ciosów.Chodzi o siłę przyjętego ciosu i zdolność do brnięcia dalej.
Ile możesz przyjąć na siebie i wciąż iść przed siebie.Tak zostaje się Zwycięzcą.-Rocky Balboa


Liczy się tylko sfora.

Offline mlodyrs

Kosmiczne wilki 2000pkt
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 11, 2006, 08:39:28 am »
Kiepsko to widzę. Nie masz wsparcia ogniowego, a jak nauczyło mnie już doświadczenie, bez niego nie ma po co się ruszać z domu.

Dowożenie piechoty do wroga w pojazdach jest mało efektywne, szczególnie, gdy masz tylko dwa. Lepiej sprawdzają się drop pody, chociaż wadą jest ich losowość.

BC na bike'ach mają problem w postaci braku skilled riders, co przy gęstych terenach może skutkować dużą śmiertelnością.  

Raczej pomyśl nad czymś innym.

Offline Cisza

Kosmiczne wilki 2000pkt
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 11, 2006, 09:21:27 am »
Niestety, problemem dla SW jest właśnie brak możliwości dowiezienia piechoty do HtH :(
Z drugiej strony granie 3 HQ na bikach, kilkoma GH w DPodach i stadkiem landspeederów to nie granie SW....
rey and silent as death, it stood watching him. It was lean and powerful, tall as his shoulder and its grinning jaws and lolling tongue revealed row upone row of fangs the size of fighting knives.

Offline mlodyrs

Kosmiczne wilki 2000pkt
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 11, 2006, 12:20:46 pm »
Problem sprowadza się to tego, że skuteczność = upodobnienie do strzelających SM. Tornada i predatory w pierwszej kolejności, potem sloty obowiązkowe, a resztki wg uznania.

Inne kombinacje są zabawne, aczkolwiek gra nimi daje dużo mniej szans na wygraną.

Offline Wołek

Kosmiczne wilki 2000pkt
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 11, 2006, 01:49:47 pm »
ja wole chyba grać tak i potem zmieniać coś bo strzelać tą armią nie chce  :badgrin:
Nie chodzi o siłę twoich ciosów.Chodzi o siłę przyjętego ciosu i zdolność do brnięcia dalej.
Ile możesz przyjąć na siebie i wciąż iść przed siebie.Tak zostaje się Zwycięzcą.-Rocky Balboa


Liczy się tylko sfora.

Offline EasyRider

Kosmiczne wilki 2000pkt
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 12, 2006, 04:11:42 pm »
Nikt Ci nie każe tworzyć z Wilków armii strzelającej (bo nawet za bardzo nie jest to możliwe.
Ale jeśli chcesz coś zdziałać to albo opierasz armię w całości na DP bez żadnych pojazdów (poza bikami dla Hi wtedy Priestów i Lordów oraz LS).
Albo tworzysz kombinację DP i czołgów (Predy i Wirniki i może ewentualnie LRC).

Acha ważne jeśli chcesz wsadzić BC do DP to weź ich 9 i dodaj im WolfGuarda z fistem.
Ja ostatnio właśnie grałem w mieszanej kombinacji BC + WGL w Drop Podzie i do tego Dred w DP i do tego wsparcie czołgów.
A Grey Hunterzy z dodatkowym WBGL zajmowali tylko teren.
W sumie doskonale się sprawdziła ta kombinacja (skończyło się pogromem przeciwnika a grałem na 1200 pkt).

Pozdrawiam
Jak Wilk Wilka
ER

PS. Nie zapominaj o WGL dla Scoutów - naprwdę warto[/quote]
ra sine viribus vana est.

Offline mlodyrs

Kosmiczne wilki 2000pkt
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 13, 2006, 09:42:46 am »
BC wystarczy 8 z dwoma fistami i flamerem.

GH z meltą i fistem w drugim podzie sprawdzają się w polowaniu na czołgi. A teren też zawsze mogą zająć.

WGL z fistem w skautach to standard.

Offline Wołek

Kosmiczne wilki 2000pkt
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 13, 2006, 10:46:53 am »
eee narazie se po proxuje 13kompanie :badgrin:
Nie chodzi o siłę twoich ciosów.Chodzi o siłę przyjętego ciosu i zdolność do brnięcia dalej.
Ile możesz przyjąć na siebie i wciąż iść przed siebie.Tak zostaje się Zwycięzcą.-Rocky Balboa


Liczy się tylko sfora.

Offline EasyRider

Kosmiczne wilki 2000pkt
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 13, 2006, 03:49:19 pm »
Z tym proxowaniem to korzystaj  póki możesz :D  
Słyszałem, że GW zmierza w kierunku wycofania zasad Codex: Eye of Terror a co za tym idzie pewnie trzynastka też odejdzie  :cry:
ra sine viribus vana est.

Offline Brother Michal

Kosmiczne wilki 2000pkt
« Odpowiedź #11 dnia: Lipiec 13, 2006, 05:46:45 pm »
Cytat: "EasyRider"
Z tym proxowaniem to korzystaj  póki możesz :D  
Słyszałem, że GW zmierza w kierunku wycofania zasad Codex: Eye of Terror a co za tym idzie pewnie trzynastka też odejdzie  :cry:

I pojawi sie w nowym dexie do SW. ;)
Imperial Stormtroopres don't die...
They can only go to hell and regroup.

A wszystko na co mam ochotę jest niemoralne,nielegalne,albo tuczące ]:->

Offline Wołek

Kosmiczne wilki 2000pkt
« Odpowiedź #12 dnia: Lipiec 13, 2006, 06:58:12 pm »
fajnie by było gdyby wypuścili nowy kodeks gdzies na poczotku 2007. a teraz co myślicie o rozpisce:
Hq
Wolf Lord Voltar 190
frost blade 20
belt of russ 25
runic armour 20
runic charm 10
bike 35
frag 1
bolt pistol 1
wolf pelt 3

Wolf Priest 153
power weapon 0
runic charm 10
power fist 25
frag 1
runic armour 20
iron wolf amulet 0
wolf pelt 3

Venerable dreadnought 203
asult canon 30
heavy flamer 10
smoke 3
ex.armour 5
drop pod 30
Elites

Wolf Scouts 102
4x14 56
2xplasma pistol 20
meltagun 10
meltabomby 16


Troops
grey hunter pack 207
8x17 101
6xbolter
plasma pistol 10
power fist 15
meltagun 10
drop pod 30

grey hunter pack 207
8x17 101
6xbolter 6
plasma pistol 10
power fist 15
meltagun 10
drop pod 30

Blood Claws pack 196
11x14 154
3xpower fist 36
flamer 6

Fast attack 204
Blood Claws Bike pack
6x30
2xpower fist

Heavy support
Land raider crusader 273
smoke 3
ex.armour 0
dozer blade 5

Land raider 263
dozer blade 5
ex.armour 5
smoke launchers 3
total 1998
models in army 43
Nie chodzi o siłę twoich ciosów.Chodzi o siłę przyjętego ciosu i zdolność do brnięcia dalej.
Ile możesz przyjąć na siebie i wciąż iść przed siebie.Tak zostaje się Zwycięzcą.-Rocky Balboa


Liczy się tylko sfora.

Offline EasyRider

Kosmiczne wilki 2000pkt
« Odpowiedź #13 dnia: Lipiec 13, 2006, 08:28:26 pm »
Cytat: "Wołek"

Hq
Wolf Lord Voltar 190
frost blade 20
belt of russ 25
runic armour 20
runic charm 10
bike 35
frag 1
bolt pistol 1
wolf pelt 3


IMHO Runic charm to strata punktów przy tak wypakowanym Lordzie


Cytat: "Wołek"

Troops
Grey hunter pack 182
6x17 101
2xplasma pistol 20
3x bolter & ccw 3
plasma gun 12
power fist 15
drop pod 30

Jeśli składasz GH do walki i do szarży to wybierz raczej meltę niż plasmaguna

Cytat: "Wołek"

grey hunter pack 254
6x17 101
2xplasma pistol 20
3xbolter & ccw 3
plasma gun 12
power fist 15
razorback 103
twin linked lascanon
extra armour 5
smoke 3
dozer blades


jw.

Cytat: "Wołek"

Blood Claws pack 238
14x14 154
3xpower fist 36
flamer 6


Rozumiem że chcesz ich dowieść tym landraiderem? A może byś spróbował ich zrzucić w DP? w mniejszej ilości?

Pozdrawiam
ER
ra sine viribus vana est.

Offline Sokol

Kosmiczne wilki 2000pkt
« Odpowiedź #14 dnia: Lipiec 13, 2006, 09:31:09 pm »
Cytuj
Wołek napisał:

Troops
Grey hunter pack 182
6x17 101
2xplasma pistol 20
3x bolter & ccw 3
plasma gun 12
power fist 15
drop pod 30
 

Jeśli składasz GH do walki i do szarży to wybierz raczej meltę niż plasmaguna

Moim zdaniem chodzi mu o to aby po wyjsciu z drop poda zastrzelic wszystko co sie rusza z plasm a potem szarzowac bez strzelania z Plasma guna.

Cytuj
Wolf Priest 133
power weapon 0
runic charm 10
frag 1
iron wolf amulet 0
wolf pelt 3
healing potions & balms 25

Dalbym mu 2+ sv bo innaczej runic charm jest zbedny.
b]BzzT[/b]