trawa

Autor Wątek: Angmar 500 pkt  (Przeczytany 4279 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Misieek

Angmar 500 pkt
« dnia: Czerwiec 18, 2006, 06:49:47 pm »
Witam

Chciałbym wam zprezentować  mojo rozpiske , zpewniam że w tej rozpisce bedzie dużo czarowania :)
Oto i ona:

Król Nazguli ( wkupione: Ostrze Morgulu, 3potegi , 3 Losu) -110pkt
Upiór Kurhanu x2 -100pkt
Dzikie wargi x14- 112pkt
Orki z łukiem ( 4 ma piki )x15 - 90 pkt
Orki z tarczo x 9 -54pkt
Orki z piko x5-30pkt

Modeli w armi 46 = 500pkt

Podsumujcie to rozpe bede wdzieczny , jeszcze raz wspone żę ona służy do czarnej magi :evil: .

Offline Lurtz15

Angmar 500 pkt
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 18, 2006, 07:26:29 pm »
Jednen mały szczególik orki mają włócznie a nie piki
A tak w ogóle to jak chcesz czarować to daj Witch-Kingowi 20 woli. A no i max łuków :badgrin:
ydlęta, zamierzacie żyć wiecznie!?

Fryderyk Wielki podczas bitwy pod Lutynią
5 grudnia 1757 roku

Offline Misieek

Angmar
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 18, 2006, 07:31:29 pm »
Ej ale chyba  np na turnieju, to Witch-Kingowi wystarczy wola podstawowa jako dysponuje?
A łuków jest max.

Offline Maximus from Rome

Re: Angmar
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 18, 2006, 08:50:56 pm »
Cytat: "Misieek"
Ej ale chyba  np na turnieju, to Witch-Kingowi wystarczy wola podstawowa jako dysponuje?
A łuków jest max.


Tak ale lepiej żebyś dał mu max!!!
A poza tym czy w Angamarze mogą być Trackerzy, jeśli tak tozamień orkowych łuczników na Trackerów i będzie spox ;)

Pzdr :D
arrior I sniper set  L96A1 zestaw wzmocnionego tłoka, cylindra i prowadnicy oraz sprężyna własnej produkcji, przedłużane lufy, lufa precyzyjna długości 58cm średnicy 6.03 prędkość początkowa pocisku około 750-800 fps.

Offline Kubbek1

Angmar 500 pkt
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 18, 2006, 08:58:58 pm »
Przede wszystkim mało masz jednostek. Wywal upiory (od stopowania wrogich bohów masz WK). Dodaj orków i ogranicz się z dzikimi wargami do ok. 5, bo i tak na defie 4 długo nie pociągną (zapewne oberwą z łuków).
b]Padłeś? Powstań! Mitril[/b]

Offline Misieek

Angmar 500
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 18, 2006, 09:07:51 pm »
Ta mysle coś o Upiorach ale np jak bym jednego wywalił to już słabo z paraliżem , bo chce mieć te 100% że sparaliżuje tego boha przeciwnika,
a może podać sie ryzyku i walnoć zmiast upiora 8 orków z tarczo hmm ale
upiorki harakteryzujo Angmar takie klimatyczne, ale nie wiem :D

Co do maxsa , w angmarze nie ma Trackersów :) , ale jest coś wzamian są Wojaki Carn Dum , trafiajo na 4+ , i chyba leprzy zasieg i majo o 1 leprzy Fate od orka , ale drodzy 8 pkt :?

Offline Kubbek1

Angmar 500 pkt
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 19, 2006, 05:10:17 pm »
Jak na upartego chcesz Upiory to wywal WK i zamień go na orkasów.
WK i dwa upiory to za dużo czarowania (unieruchomisz wrogiego boha, ale nie będzie miał kto go później zabić, bo wytłuką Ci orków).
b]Padłeś? Powstań! Mitril[/b]

Offline Kubbek1

Angmar 500 pkt
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 19, 2006, 06:33:47 pm »
Przy odrobinie szczęścia dałoby się coś nią zawojować. Bez WK boli brak potęgi, ale chcesz miać Upiory to niech i tak będzie. Przydałaby się przynajmniej wymiana jednego Upiora na kapitana orków (niby tylko dwa potęgi, a może zdziałać cuda). Ja bym to zrobił tak (gdybym musiał walić Upiora):

Upiór kurhanu 50
Kapitan orków + tarcza 45
23x ork + tarcza  138
22x ork + włócznia 132
22x ork + łuk  132

Total: 498 pkt i 69 jednostek

2 potęgi i 5 woli do czarownia z czego ok. 3 wydą, a wrogi boh zawsze się będzie musiał bronić (zresztą niewielu jest dobrych bohów na 500 pkt z trzema punktami woli).
Do tego silny volley i sporo mięcha. Gorzej będzie po breaku, ale Upiór i tak sporą grupkę utrzyma w miejscu.

Tyle by było z mojej strony.
b]Padłeś? Powstań! Mitril[/b]

Offline Misieek

Angmar 500 pkt
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 19, 2006, 07:41:31 pm »
Hmm bardzo ciekawie , bardzo hmm ,dużo jednostek hmm ciekawe. Ale nie lepiej by było za kapitana Golfimbulla?
Za 45 pkt nie może mieć tarczy ale ma gratis warga , i jest klimatyczny .
A wargi , może by jakoś wcisnoć co kubbek?

Offline isengard1

Angmar 500 pkt
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 19, 2006, 08:11:09 pm »
Albo widma po 5p
nie polecam Golfimbula - ma tyle fighta co ork czyli przegrywa walke z wiekszoscia jednostek an a turneiju i nei moze mies tarczy
ontakt:
gg: 8262158  (pisać - często niewidoczny)
mail: isengard1@o2.pl

Offline Kubbek1

Angmar 500 pkt
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 19, 2006, 08:44:09 pm »
Wargowie to nieopłacalne mięcho. Jeden atak, brak bonusów kawaleryjskich, nie można go wspierać (no chyba, że skombinujesz trolla z włócznią), def 4 (grając Haradem wiem jak on boli), a koszt to aż 8 pkt.
Jednym słowem - śmieć z siłą 4, której nawet nie wykorzysta, bo mając F równy 3 większość walk przegra i szybko padnie.  

Co do duszków to są one dość ryzykowne, ale koszenie na ok. 5 i koszt 5 pkt przy wsparciu orkowych włuczników to kuszący pomysł.

PS Proszę o pisanie mnie z dużej litery. Dziękuję bardzo.
b]Padłeś? Powstań! Mitril[/b]