trawa

Autor Wątek: 101 Powietrznodesantowa - IG [2000]  (Przeczytany 1798 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Barnie

101 Powietrznodesantowa - IG [2000]
« dnia: Kwiecień 13, 2006, 02:06:31 pm »
I. Struktura Armii

Regimental Doctrines
Drop Troops
Special Weapon Squads
Storm Trooper Squads
Iron Discipline
Carapace Armour

HQ
Command Platoon
Command Squad (Carapace Armour) :
-Heroic Senior Officer
(Power Fist, Plasma Pistol, Refractor, Medalion Crimson, Iron Discipline)
-3X Guardsman Plasma Gun
-1X Veteran Medic (Bolter)

Special Weapon Squad (Carapace armour)
3 X Sniper Rifle

Special Weapon Squad (Carapace armour)
2 X Grenade Launcher, 1 X Demolition Charge

Elites
Storm Trooper Squad
7 X Storm Trooper + Vet.Srgt. (Pow.Weapon, Plasma Pistol)
2 X Meltagun

Storm Trooper Squad
7 X Storm Trooper + Vet.Srgt. (Pow.Weapon, Plasma Pistol)
2 X Plasma Gun

Hardened Veterans (Carapace armour)
7 X Veteran + Vet.Srgt. (Pow.Fist, Bolter,Iron Discipline)
3 X Plasma Gun, 1 X Missle Launcher

Troops
Infantry Platoon
Command Squad (Carapace Armour)
Junior Officer (Pow.Weapon, Laspistol,Iron Discipline)
3 X Guardsman Plasma Gun
1 X Veteran Medic (Bolter)

I.Infantry Squad (Carapace armour)
1 X Plasma Gun, 1 X Lascannon
II.Infantry Squad (Carapace armour)
1 X Plasma Gun, 1 X Lascannon

Armoured Fist Squad (Carapace)
1 X Plasma Gun, 1 X Lascannon, Vet.Srgt. (Bolter)

Chimera Transport
Extra Armour, Multi-Laser, Heavy Bolter, Heavy Stubber, Smoke Launchers, Hunter-Killer Missle

Heavy Support
Basilisk +Indirect Fire

Leman Russ Demolisher (Heavy Bolter, SS Heavy Bolters, Smoke Launchers, Heavy Stubber, Track Guards)

Leman Russ Demolisher (Heavy Bolter, SS Heavy Bolters, Smoke Launchers, Heavy Stubber)

II. Założenia Taktyczne.

Po pierwsze - na stole startują tylko czołgi, pluton piechoty, armoured fiści oraz snajperzy. Reszta to członkowie ekipy powietrznodesantowej i będą zrzucani już w czasie bitwy. Przez pierwszą turę demolishery ściągają ogień i starają się odpowiedzieć skutecznie tym samym, zapewne zasięgu do lasgunów nie będzie więc piechota wali tylko z ciężkich broni. Artyleria, tzn. bazyl siedzi za górką i spokojnie wali indirecty z dużą templatką. Snajperzy starają się upolować jakiegoś stworka z dużym toughnesem, np. wraithlorda albo jakieś większe tyrki. W drugiej turze przy odrobinie szczęścia wchodzi większość spadochroniarzy. Szturmowcy lądują na tyłach (lub boku) jakiś czołgów i starają się wyeliminować je z gry. W przypadku braku czołgów zawsze można zlecić im spuszczenie manta jakiemuś minimaxowi. Veterani spadają i fundują rapid fire z plazm, jak się nie upieką i przetrwają ostrzał przeciwnika zajmują pozycję obronną i rozstawiają rakietnicę. Drugi oddział szturmowy jest przeznaczony głównie na eliminację piechoty ciężkozbrojnej (tak jak zresztą veterani), czyli np. na havoców, dark reaperów albo devastatorów. Ale jest to oddział dość wszechstronny, może sprawić nieco przykrości każdemu. Special Weapon z granatnikami i bombą - taki mały oddział zaczepny. Lądują, rzucają placek z AP2 i walą granatnikami, potem dostają łupnia w strzelaniu przeciwnika i zwiewają. Mają broń assault więc mogą długo strzelać podczas ucieczki, ale i tak najważniejsze, że ściągneli trochę ognia. No i jeszcze command - spadają, fundują rapid fire, ktoś ich szarżuje i dostaje trochę strat od 4 ataków z fista.

Cała koncepcja generalnie mi się bardzo podoba, lubię klimacik takich armii dywersyjno-sabotażowych. Czekam na wasze komentarze, towarzysze. Pozdrowionka. 8)

Offline mlodyrs

Re: 101 Powietrznodesantowa - IG [2000]
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 13, 2006, 02:20:00 pm »
Cytat: "Chase_113"
W drugiej turze przy odrobinie szczęścia wchodzi większość spadochroniarzy.


Skrajnie optymistyczne założenie. Armie spadające cec**ją się wysokim stopniem losowości. Raz wyjdzie wszystko w drugiej turze, innym razem będzie wychodził jeden oddział na turę.

Drugi problem to brak deep strike'a w misji - pół armii stoi i czeka na lepsze czasy.

Offline Soulles_Being

Re: 101 Powietrznodesantowa - IG [2000]
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 17, 2006, 10:56:46 am »
Cytat: "Chase_113"
I. Struktura Armii

A wiec zacznijmy... :badgrin:
Cytat: "Chase_113"

Regimental Doctrines
Drop Troops
Special Weapon Squads
Storm Trooper Squads
Iron Discipline
Carapace Armour

doktryny jak to doktryny do nich zbytnich zastrzezen nie mam no moznaby ewentualnie wywalic Iron Discipline i dac COD, oszczedzasz po 5pkt po deepie i tak zaczynasz base2base wiec dostajesz bonusy.
Cytat: "Chase_113"

HQ
Command Platoon
Command Squad (Carapace Armour) :
-Heroic Senior Officer
(Power Fist, Plasma Pistol, Refractor, Medalion Crimson, Iron Discipline)
-3X Guardsman Plasma Gun
-1X Veteran Medic (Bolter)

Jest was 5, to ze heroic ma 3 woundy nic nie znaczy, on napewno zginie zanim w CC machnie tym fistem. Pamietaj ze to indep on dostanie z 50 atakow glownie przez tego fista, jesli nie zastrzeli ich ktos uprzednio
Cytat: "Chase_113"

Special Weapon Squad (Carapace armour)
3 X Sniper Rifle

eeee snajperzy widze ze to jedyny sposob w twojej rozpie zebys takowych snajperow mial ale ich efektywnosc bedzie mala, juz lepiej drugi bombowy deep squad.
BTW: ci snajperzy musza tez deepowac bo naleza do COMMAND HQ, nie mozesz wybrac ze zostana na stole. Albo wszyscy deep albo zaden.
Cytat: "Chase_113"

Special Weapon Squad (Carapace armour)
2 X Grenade Launcher, 1 X Demolition Charge

moze wypalic, uwazaj tylko przy rzucaniu to tylko 6" :?
Cytat: "Chase_113"

Elites
Storm Trooper Squad
7 X Storm Trooper + Vet.Srgt. (Pow.Weapon, Plasma Pistol)
2 X Meltagun

Storm Trooper Squad
7 X Storm Trooper + Vet.Srgt. (Pow.Weapon, Plasma Pistol)
2 X Plasma Gun

skoro przeznaczasz ich do deepu to badz laskaw wykupic im deepstrike i zaznaczyc to w rozpisce
BTW: po co im PW? wspomniany min-max i tak wytluka strzelajac nie tracac nikogo, w CC dadza sie tylko zabic
Cytat: "Chase_113"

Hardened Veterans (Carapace armour)
7 X Veteran + Vet.Srgt. (Pow.Fist, Bolter,Iron Discipline)
3 X Plasma Gun, 1 X Missle Launcher

masz tu 8 chlopa, to moze sie rozwalic o ziemie jak zle wyskateruje, radze wywalic fista i wyrzutnie i tak z tego nie postrzelasz ani nie pomachasz po deepie. Uwierz mi ze nikt nie lubi gwardzisty z BS4
Cytat: "Chase_113"

Troops
Infantry Platoon
Command Squad (Carapace Armour)
Junior Officer (Pow.Weapon, Laspistol,Iron Discipline)
3 X Guardsman Plasma Gun
1 X Veteran Medic (Bolter)

PW to strata punktow, ich tez nie mozesz deepowac osobno, albo caly pluton albo  nikt

Cytat: "Chase_113"

Armoured Fist Squad (Carapace)
1 X Plasma Gun, 1 X Lascannon, Vet.Srgt. (Bolter)

Chimera Transport
Extra Armour, Multi-Laser, Heavy Bolter, Heavy Stubber, Smoke Launchers, Hunter-Killer Missle

tylko sie nie rozczaruj strzelajac z hunter killera, zreszta po co ci on, raczej bedziesz strzelal po lekich pojazdach AV<12 albo lekkiej piechocie
Cytat: "Chase_113"

Heavy Support
Basilisk +Indirect Fire

Leman Russ Demolisher (Heavy Bolter, SS Heavy Bolters, Smoke Launchers, Heavy Stubber, Track Guards)

Leman Russ Demolisher (Heavy Bolter, SS Heavy Bolters, Smoke Launchers, Heavy Stubber)

wywalilbym stubbery, te 9 strzalow z h.bolca wystarcza zanim dojdzie do tych magicznych 24" kiedy juz bedzie prul z dziala, Smoke launchers to raczej strata punktow, nie mozesz strzelac i wypuszczac dym,

Cytat: "Chase_113"

Cała koncepcja generalnie mi się bardzo podoba, lubię klimacik takich armii dywersyjno-sabotażowych. Czekam na wasze komentarze, towarzysze. Pozdrowionka. 8)

ano tez lubie taki klimacik, ale przy udziwnieniach gw trudno go stworzyc, probuj probuj moze ci sie uda :P
In the midst of genetically engineered super-beings, alien killing machines, warrior mystics, and technology that approaches sorcery in its sophistication, the Imperial Guard are mere soldiers.

'If brutal force isn't working you're not using enough!'