Autor Wątek: Co sie teraz czyta?  (Przeczytany 162183 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Ijon Tichy

  • Słynny gwiazdokrążca.
  • Moderator
  • Radca bracki
  • *
  • Wiadomości: 3 719
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Co sie teraz czyta?
« Odpowiedź #945 dnia: Luty 19, 2018, 06:07:50 pm »
Po pierwsze dlaczego nikt mi nie powiedział, że jest manga i anime o mnie z alternatywnej rzeczywistości: http://knowyourmeme.com/memes/subcultures/watamote-it-s-not-my-fault-that-i-m-not-popular ?

Po drugie - o ile ktoś to kojarzy - warto?

Po trzecie, da się kupować mangi w wersji na czytnik (kindle)?
Uśmiechaj się, zawsze! ;)

Offline Skrzydlaty

  • Szafarz bracki
  • *****
  • Wiadomości: 2 453
  • _/_/_/_/_/_/
Odp: Co sie teraz czyta?
« Odpowiedź #946 dnia: Luty 19, 2018, 07:37:41 pm »
Anime było świetne, więc zgaduję, że manga też powinna być spoko. :)

Offline Hunter Killer

  • Steward
  • ******
  • Wiadomości: 6 211
  • Płeć: Mężczyzna
  • loli-man xD
Odp: Co sie teraz czyta?
« Odpowiedź #947 dnia: Luty 22, 2018, 04:50:24 pm »
Manga była niezła, anime nie widziałem, ale zakładam, że niewiele ustępuje wersji papierowej.
Tak czy inaczej na swój sposób Tomoko była fajna. :D
Walka to nie tylko siła ognia, to także, a może przede wszystkim, myślenie.
There is no 'overkill'. There is only 'open fire' and 'I need to reload' - motto Tau


Offline Hollow

  • Asesor
  • ******
  • Wiadomości: 7 853
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ultimate Pervert
Odp: Co sie teraz czyta?
« Odpowiedź #948 dnia: Czerwiec 06, 2018, 11:21:21 pm »
Talentless Nana - gdzieś w Japonii jest liceum na wyspie. Każdy z jej mieszkańców na nadnaturalne zdolności i jest szkolony do walki z "wrogami ludzkości". Do tej szkoły jest przeniesiona roztrzepana, wesoła uczennica, która umie czytać w myślach. Od razu zaprzyjaźnia się z najbardziej nielubianym uczniem (który potrafi neutralizować wszystkie zdolności uczniów), a potem go zabija. Okazuje, się, że jest ona z przyszłości, w której uczniowie tej szkoły stwierdzają, że oni są wyższą formą życia, a zwykli ludzie są śmieciami i trzeba ich rozdeptać. Każdy z nich jest odpowiedzialny za setki tysięcy ofiar i trzeba ich powstrzymać. Od tej pory Nana kombinuje jak ich wykończyć bez ujawniania swojego udziału. W pewnym miejscu tracimy poczucie kto jest tym złym: Nana, która zabija jeszcze niewinnych uczniów nie przebierając w środkach, czy uczniowie, którzy za 10 lat będą zbrodniarzami Manga przypomina połączenie Death Note i Magical Index. Z jednej strony mamy walkę genialnych umysłów, z drugiej zdolności paranormalne. Urocza kreska miesza się z brutalna fabułą. Naprawdę wciągnęło mnie i z niecierpliwością czekam na kolejne rozdziały.

Offline Jackal

  • Radca bracki
  • ******
  • Wiadomości: 4 184
  • Płeć: Mężczyzna
  • Approaches
Odp: Co sie teraz czyta?
« Odpowiedź #949 dnia: Czerwiec 07, 2018, 08:01:14 pm »
Zachęciłeś mnie, chyba się skusze i spojrzę choć dużo pozycji mam do nadrobienia.

Offline Filsoon

  • Niewolnik
  • Wiadomości: 1
Odp: Co sie teraz czyta?
« Odpowiedź #950 dnia: Czerwiec 08, 2018, 02:37:16 pm »
Polecam gorąco Fullmetal alchemist, ostatnio w emipakch jest moda na  2 tomowke poision city... Całkiem przystępne fabula ma przekaz wiec jest spoko
Mam nadzieję ze pomoglem :lol:

Offline Hollow

  • Asesor
  • ******
  • Wiadomości: 7 853
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ultimate Pervert
Odp: Co sie teraz czyta?
« Odpowiedź #951 dnia: Czerwiec 09, 2018, 08:22:41 am »
Fullmetal Alchemist przerobiliśmy już wzdłuż i wszerz. Miał nawet własny temat na tym forum. Ale faktycznie dawno nie czytałem. Trzeba odkurzyć.