trawa

Autor Wątek: Fear + Fear=...  (Przeczytany 1268 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Zox

Fear + Fear=...
« dnia: Kwiecień 10, 2006, 01:54:20 pm »
Co się dzieje, gdy chefaina z bannerem dającym fear dołącze do oddziału który już wzbudza fear (np: Ogry z DoW)? Wzbudza on terror?

Tak jest napisane przy czarze WE, ale nie wiem czy to musi być zasada...
quote="Bartez"]był bardzo wulgarny, pisał w podpisie moje zdanie "A ja mam na vavku Mangekyou Sharingana" który miał Itachi"; pawłow także powinien dostac choćby ostrzeżenie za tego "penisa" na avku[/quote]

Offline Gotrek

Fear + Fear=...
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 10, 2006, 02:03:09 pm »
Raczej nie :(
lach Baal Quich!!

TAK! - zasadom szarżowania na skirmish po prostej :)

Dawno dawno temu, aby zobaczyć pupe dziewczyny trzeba było rozchylić bielizne.
Teraz aby zobaczyc bielizne trzeba rozchylić pupe...

Offline Zafael

Fear + Fear=...
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 10, 2006, 02:16:44 pm »
(skreślić słowo raczej zostawić)
 
.........NIE:D

w calym RB nie ma takiej sytuacji, ani przy sztandarze, wiec strach pozostaje strachem
quote="b_sk"]
Cytat: "Tomash"
Z bitewniaków się nie wyrasta. Wpadnijcie kiedyś na turniej 40k i spróbujcie odgadnąć średnią wieku :)
Wiesz, po osiemdziesiątce ludzie dziecinnieją to mogą w 40k grać.  ;)[/quote]

Offline Gu3scik

Fear + Fear=...
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 10, 2006, 04:39:53 pm »
A jezeli przykladow Dryady ktore maja fear zaczaruje sie czarem (teraz nazwy niepamietam...ale z magi WE) to czy one tez nie beda wzbudzaly terroru?
url=http://www.lastfm.pl/user/Gu3scik/?chartstyle=basicrt10][/url]

Offline *Haldir*

Fear + Fear=...
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 10, 2006, 04:51:23 pm »
Cytat: "Gu3scik"
A jezeli przykladow Dryady ktore maja fear zaczaruje sie czarem (teraz nazwy niepamietam...ale z magi WE) to czy one tez nie beda wzbudzaly terroru?


Dryady będą wzbudzały terror, ponieważ tak masz opisane w charakterystyce czaru Twilight Host :

Cytuj
(...)If the unit would already cause fear, it instead causes terror(...)

Offline Offspringman

Fear + Fear=...
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 11, 2006, 11:59:40 am »
a ja żeby nie zaśmiecac forum wrzuce swoje pytanie.
załózmy, że mam bohatera na wierchowcu wzbudzającym strach i wrzucę go do oddziału który go nie wzbudza. czy stefy cały oddział uodparnia się na strach czy tylko ten hero? a jak nie zdam ld na feara to ucieka cały oddzial razem z  herosem czt on zostaje a reszta rycerzyków ucieka?
jakoś nikt nie potrafił mi na razie tego wytłumaczyć.

Offline Kensiorek

Fear + Fear=...
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 11, 2006, 12:04:08 pm »
zeby zaszarzowac na oddzial z tym panem trzeba zdac feara :) Jesli oddzial z tym panem chce zaszarzowac na oddzial z fearem tez musi zdac :) Jesli oddzial ucieka od fear/terror ten pan tez ucieka . Generalnie to zasady oddzialu sa przenoszone na herosa a nie odwrotnie.
a sprawą powina zajać sie LS ;)

Offline Offspringman

Fear + Fear=...
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 11, 2006, 12:13:35 pm »
aha. troche kijowo ale sensownie.

Offline Christos

Fear + Fear=...
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 11, 2006, 04:34:28 pm »
Cytat: "Kensiorek"
zeby zaszarzowac na oddzial z tym panem trzeba zdac feara :)


Ale tylko wtedy gdy szarzujemy w strefe w której ten pan jest. Czyli np jesli szarzujesz od tyłu, a bohater wzbudzający fear/terror jest w pierwszym szeregu, to może Ci nadmuchac i testu zdawac nie musisz.
ttp://www.knightfight.pl/?ac=vid&vid=71017123

Offline Scimitar

Fear + Fear=...
« Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 11, 2006, 04:36:48 pm »
Cytat: "Kensiorek"
zeby zaszarzowac na oddzial z tym panem trzeba zdac feara :) Jesli oddzial z tym panem chce zaszarzowac na oddzial z fearem tez musi zdac :) Jesli oddzial ucieka od fear/terror ten pan tez ucieka . Generalnie to zasady oddzialu sa przenoszone na herosa a nie odwrotnie.

A jak jest jak w wyniku szarży nie dostawię się do tego herosa wogóle ?? Np. szarżując z boku, bądź od tyłu, a czasem nawet z przodu, ale go nie tykając ?? Chyba z terrorem tak było, że jeśli w wyniku szarży nie zostanie dany heros zaangażowany, to się tego nie testuje ??
cimi GG 4417905
Podziwiajcie mroczną gębę prawdziwego Dark Elfa ;)
http://www.kgb.draconis.prv.pl

KAZALI WYCIĄĆ CRISTIANO RONALDO - NO CO ZA KRAJ !! Jutro będzie coś lepszego :D