FORMAT TURNIEJU:
2250 + 250 (kontyngent) lub 2500, limited
LISTA JEDNOSTEK KTORE MOZNA BRAC DO KONTYNGENTÓW:
DE: Warriors, Corsairs
DWARFS: Warriors, Quarrellers, Thunderers
EMPIRE: Wszysktie Corowe Piechoty. 0-1 Huntsmen
O&G: Orc Boyz, Orc Aroer Boyz, Goblins, 0-1 Night Goblins, max 1 fanatyk
WE: 0-1 Dryads (12+), Glade Guard 8+
HE: Spearmen, Archers, Lothern Sea Guard
OGRES: Bulls, Ironguts
BRETONNIA: Men At Arms, Bowmen
BEASTS OF CHAOS: Heard – FCG, Bestigor, tylko Undiv, bez magicznego sztandaru, FCG
LIZARDMEN: Saurus Warriors, 0-1 Skink Skirmishers
SKAVEN: 1+ Clanrats (bez weapon teamow), 0-1 Stormvermin (bez weapon teamow), 0-1 Night Runners
VC: Zombies, Skeleton Warriors, 0-1 Ghouls
TK: Skeleton Warriors
HoC MORTAL: Chaos Warriors, Marauders of Chaos
HoC DEAMON: Deamonettes, Bloodletters, Plaguebearers, Horrors (champion do kazdego unitu – 10pkt, +1A, +1W, +1LD)
CHAOS DWARFS: Warriors (0-1 Blunderbuss)
SoC: jednotski niedopuszczone do kontyngentow
LISTA ARMII
(DOBRE - ZLE, armia dobra moze brac kontyngent tylko z armii dobrych i neutralnych, zle - analogicznie)
Dobre:
Empire
Wood Elves
High Elves
Lizardman
Bretonnia
Dwarfs
Złe:
Vampire Counts
Hordes of Chaos
Chaos Demons
Chaos Dwarfs
Beastman
Dark Elves
Orcs and GOblins
Skaven
Neutralne:
Dogs of War
Ogre Kingdoms
Tomb Kings
(armie ze SoC wliczaja sie do swoich armii 'macierzystych')
DODATKOWO:
Każdy kontyngent MUSI miec jakiegos championa, ten champion pelni role generała kontyngentu - LD w 12 calach itp, za zabicie go -nie ma dodatkowych punktow. Posiada on darwmowy bonus do swoich cech: +1A, +1W,+1Ld (w przyapdku demonow - kwestia opisana wyzej)
Max. LD Championa/ Generała kontyngentu po dodaniu bonusu to 9.